• Künye & Abonelik
  • Hakkımızda
  • Bize Ulaşın
Şantiye Dergisi
PERI
  • Anasayfa
  • Haberler
  • Teknik
  • Röportaj
  • Ürün & Sistem
  • Proje
  • Makale
  • Rapor

Borusan Mannesmann, Çalışanları için Mühendislik Fakültesi Kurdu

Borusan Mannesmann, Türkiye’de bir ilki hayata geçirerek, kurum içi eğitim platformu içerisinde Mühendislik Fakültesi açıyor. Üretim, bakım ve kalite mühendisleri için özel olarak tasarlanan programda teknik ve mesleki eğitimlerin yanı sıra kişisel gelişim eğitimleri de yer alıyor. Mühendislik Fakültesi ile çok fonksiyonlu çalışan yetiştirmeyi amaçlayan Borusan Mannesmann, bu eğitimle mühendislerini dijital dünyadaki en güncel bilgilerle buluştururken, yaratıcı bakış açısına sahip olmalarını da sağlıyor.

Türkiye çelik boru pazarının lideri Borusan Mannesmann, çalışanlarının kendi potansiyellerini ortaya koymalarına olanak sağlayacak bir çalışmayı daha hayata geçiriyor. Borusan Mannesmann gelişimin sürekli olduğuna inanıyor ve bunu gerçekleştirmek adına yenilikçi adımlar atıyor. Şirket içi eğitim platformu TechStation içerisine “Mühendislik Fakültesi” entegre eden kurum, eğitim çalışmalarına yeni bir soluk getiriyor. Alanında uzman ve uluslararası deneyimde iş ortaklıkları ile oluşturulan program, dijitalleşen dünyada çalışanların yetkinliklerini artırırken, güncel bilgilere ve yüksek niteliklere sahip uzmanların yetişmesini sağlayacak.

Çalışanları dijital dünyaya tam uyumlu hale getirecek program
Hayata geçirilen “Mühendislik Fakültesi” ile Borusan Mannesmann’ı teknolojik ve verimlilik açısından çok daha ileri taşıyacaklarını düşünen Borusan Mannesmann İnsan, Kurumsal Gelişim ve Sürdürülebilirlik Genel Müdür Yardımcısı Fırat Akkemik, “İnsan sayesinde başarıya inanan bir kurumuz. İşimize değer katmak için önce kendimize değer katmamız, kendimizi geliştirmemiz gerekiyor. Borusan Mannesmann Ailesi’ndeki her bir mühendisimizin kendini geleceğe hazırlayabilmesi için bu fakülteyi hayata geçirdik. Techstation ve Mühendislik Fakültesi Programı’mızın, dijital yeni dünyada kendimizi geliştirmek, müşterilerimize kaliteli ve fark yaratan ürünler tasarlamak adına bizlere büyük katkı sağlayacağına inanıyorum. Teknolojiyi ve dijitalleşmeyi odağına alan bu programla mühendislerimizi, en güncel bilgilerle buluşturacağız ve yaratıcılıklarının artmasına olanak tanıyacağız. Bu programı, deneyimli liderlerimiz ve iş birliği yaptığımız uzman kurumlarla, içeriği heyecan yaratacak dopdolu bir program olarak tasarladık. Sektörün öncü bir kurumu olarak, bu kapsamda bir eğitim sunan ilk şirket olmaktan gurur duyuyoruz. Bu vesile ile, kendini geliştirmek isteyen mühendislik mezunu gençlerimizin iş fırsatlarını değerlendirirken öncelikli tercihi olacağımıza inanıyorum” dedi.

Resim Başlığı

Beceri tabanlı eğitim yaklaşımı
Bir kurum içinde Mühendislik Fakültesi açan ilk şirket olan Borusan Mannesmann, eğitim programını üretim, bakım ve kalite mühendisleri için özel olarak tasarladı. Borusan Mannesmann çalışanlarının ihtiyaçlarına yönelik hazırlanan program,gerçek endüstriyel uygulamalara dayanıyor. Endüstriyel becerilerin aktarıldığı fakültede bilgi ve yetenek geliştirme odaklı bir eğitim yaklaşımı benimsendi. Borusan Mannesmann, “Mühendislik Fakültesi” ile farklı mühendislik disiplinlerini kendi alanlarında uzmanlaştırarak, uzmanlığı sanata dönüştürme anlayışını geleceğe taşımak istiyor. Tüm bunların yanında üretimde verimliliği artırmak, uzmanlıkların ve yeteneklerin geliştirilmesi, yaratıcı bakış açısına sahip olmak da kazanılacak diğer değerler arasında yer alıyor.

Kişisel gelişim eğitimleri de var
Program kapsamında “Eğitim İhtiyaç Analizi” ile sistematik ve yetkinlik odaklı personel gelişimi hedefleniyor. Borusan Mannesmann işletmelerinde teknik rollerde görev yapan her bir yeteneğin, mesleki yetkinlikleri tek tek incelenirken organizasyonun hedef ve ihtiyaçları da göz önünde bulunduruluyor. Mesleki teknik eğitimlerin yanı sıra duygusal zeka, stratejik düşünme, kişisel farkındalık gibi kişisel gelişim eğitimlerinin de yer aldığı programda katılımcıların çok yönlü gelişmesi amaçlanıyor.

Eğitimlerin yüzde 75’i online ortamda
Pandemi nedeniyle yüzde 75’i online olarak uygulanacak programın 18 aylık süre içerisinde toplam 3 dönemde tamamlanması hedefleniyor. Programdan mezun olmak için katılımcıların tüm eğitimleri eksiksiz olarak tamamlamış olması gerekiyor. Katılımcılar, eğitim bitiminde programın başında belirledikleri ve gelişim komitesi tarafından onaylanmış olan projelerini sunuyor. Sunulan projeler, maliyet, çevre, kalite, iş güvenliği gibi katkıları göz önünde bulundurularak titiz bir değerlendirmeye tabi oluyor ve katılımcılar program sonunda proje not ortalamalarına göre mezun oluyor.

16 Şubat 2021


Türkiye'nin en ESKİ ve en çok ZİYARET EDİLEN şantiyesi: ŞANTİYE®... 
İnşaata dair "KAYDADEĞER" ne varsa... 1988'den bu yana...

Şantiye®nin ürettiği, derlediği ve yayınladığı içeriklerde öncelik “KAMUSAL YARAR”dır... 
Ve yayınlanan içeriğin “ÖZEL” olmasına özen gösterilir...

BASILI DERGİ + E-DERGİ + SANTİYE.COM.TR + SOSYAL MEDYA + DİJİTAL PLATFORMLAR... 

İnşaat sektörünün buluşma noktası Şantiye®, “Güven”i temsil eden “Basılı bir Yayın” olma özelliğinin yanı sıra yenilenen web sitesi, Turkcell Dergilik ve Türk Telekom E-Dergi gibi mobil uygulamalardaki varlığı, 42 bin E-Bülten abonesi ve 85 bin sosyal medya takipçisi-bağlantısıyla inşaat sektörünün en önemli iletişim platformlarından biri olmaya her ortamda devam ediyor... 1988'den bu yana...

Şantiye® ayrıca yapı sektörüne "Şantiye'nin Yıldızı Ödülü", "Yılın Yeşil Yapı Malzemesi / Teknolojisi Ödülü" ve "Şantiyeden Kareler Fotoğraf Yarışması" gibi farklı organizasyonlarla da katkı sunuyor. 

Şantiye®nin son sayısı da dahil 1988 yılından bugüne kadar yayınlanan TÜM SAYILARINA E-Dergi olarak göz atmak için lütfen tıklayın... 

Şantiye®, başta ABONELERİ olmak üzere 2020-2025 yıllarında ilan veren firmalar ABS Yapı, Akyapı, Alumil, Anadolu Motor (Honda), Alkur, Ak-İzo, Altensis, Arbiogaz, Aremas, Arfen, Artus, Assan Panel, Asteknik, Atos, Batıçim, Baumit, Betek, Betonblock, Borusan CAT, Bosch Termoteknik, Bostik, BTM, Buderus, Bureau Veritas, Chryso, Çimsa, Çuhadaroğlu, Çukurova Isı, Deutsche Messe, Duyar Vana, DYO, Efectis ERA, Ekomaxi, Elkon, Emülzer, Eryap, Filli Boya, Fixa, Fullboard, Form Endüstri Ürünleri, Form Endüstri Tesisleri, Form MHI (Mitsubishi Heavy Industries) Klima, Garanti Leasing, GF Hakan Plastik, Gökçe Brülör, Grundfos, Hannover Fairs, Hilti, IQ Alüminyum (by Deceuninck), İNKA, İntek, İpragaz, İstanbul Teknik, İzocam, İzoser, Kalekim, Knauf, Knauf Insulation, Komatsu, Köster, Kuzu Grup, LG, Marubeni, Masdaf, Master Builders Solutions, MBI Braas, Meiller Kipper (Doğuş Otomotiv), Messe Frankfurt, Messe München/Agora Tur., Mekon, Mitsubishi Chemical, Molecor, Nalburdayim.com, NETCAD, ODE, Ökotek, Özler Kalıp, Özpor, Panasonic, PERI, Pimakina, Polyfibers, Polyfin, Prometeon, Ravago, Rehau, Saint Gobain Türkiye, Samsung, Saray Alüminyum, Schüco, Selena (Tytan), Sentez Mekanik, Serge Ferrari, Shell, Siemens, Sistem İnşaat, Soudal, Sika, Şişecam, Temsa, TMS, Tekno Yapı, Türk Ytong, Tremco illbruck, Vaillant, Vekon, Viessmann, Wermut, Wielton, Wilo, Winsa, XCMG, Xylem ve ZF'nin değerli katkılarıyla hazırlanmaktadır.

ABONE OLMAK İÇİN
Bir yıllık abonelik bedelimiz olan 2.100 TL (6 Sayı, KDV Dahil)'yi TR70 0001 0008 5291 9602 1550 01 IBAN no’lu hesabımıza (Ekosistem Medya) yatırıp; ardından dekontu, açık adresinizi ve fatura bilgilerinizi (şahıs ise TC kimlik no; firma ise vergi dairesi-numarası) santiye@santiye.com.tr adresine e-posta veya 0532 516 03 29 no’lu telefona WhatsApp / SMS aracılığıyla ulaştırabilirsiniz. 

 E Dergi
 E Dergi
 E Dergi
  • AJANDA
  • 10 Soruda "İskele ve Kalıp Sistemleri"

    4 Temmuz 2025 / 11.00

  • 10 Soruda "Veri Merkezlerinin Tasarımı ve İnşası"

    23 Haziran 2025 / 17.00

  • 10 Soruda “Yapı Malzemesi Üreticilerinin Yaşadığı Sorunlar ve Olası Çözüm Yolları"

    19 Haziran 2025 / 10.30

  • 10 Soruda Kullanım Halindeki Yapılarda Yangın Risk Analizi

    24 Nisan 2025 / 10.30

  • 10 Soruda Isı Yalıtım Standardındaki (TS825) Güncellemeler

    7 Mart 2025 / 10.30

BÜLTENİMİZE KAYIT OLUN

Şantiye Dergisi

HAKKIMIZDA

İNŞAAT sektörünün buluşma noktası ŞANTİYE®, “GÜVEN”i temsil eden “BASILI BİR YAYIN” olma özelliğinin yanı sıra yenilenen web sitesi, Turkcell Dergilik ve Türk Telekom E-Dergi gibi mobil uygulamalardaki varlığı, 42 bin E-Bülten abonesi ve 85 bin sosyal medya takipçisi-bağlantısıyla yapı sektörünün en önemli iletişim platformlarından ve veri kaynaklarından biri olmaya DİJİTAL ORTAMLARDA DA devam ediyor... 1988'den bu yana basılı yayıncılıkta olduğu gibi...

KURUMSAL

  • Hakkımızda
  • Künye & Abonelik
  • Kişisel Veriler Aydınlatma Metni

KATEGORİLER

  • Haberler
  • Teknik
  • Röportaj
  • Ürün & Sistem
  • Proje
  • Makale
  • Rapor
  • Güncel
  • Ajanda

© 2024 santiye.com.tr - Tüm hakları saklıdır.

  • Anasayfa
  • Gizlilik Politikası
  • Kullanım Koşulları
  • İletişim
  • Kişisel Veriler Aydınlatma Metni