Danfoss, karar vericileri COP26'da hareket etmeye teşvik ediyor. İskoçya'nın Glasgow kentinde Pazar günü başlayan ve 12 Kasım'a kadar devam edecek olan COP26 katılımcılarına yönelik kapsamlı bir kampanyada Danfoss, enerji verimliliğinin ekonomik büyümeyi sağlamanın, ekonomileri karbondan arındırmanın ve Paris İklim Anlaşması'nın hedeflerine ulaşmanın en uygun maliyetli yolu olduğunu vurguluyor.
Yeşil geçişi sağlayan önde gelen çözüm sağlayıcılarından Danfoss, Glasgow, Birleşik Krallık'taki COP26 katılımcılarını hedefleyen bir kampanyada, enerji verimliliğinin, dünyanın tam olarak uluslararası iklime ulaşmak için ihtiyaç duyduğu enerjiyle ilgili emisyonlarda yüzde 40'tan fazlasını sağladığını söylüyor.
Danfoss, iklim eyleminin şimdi gerekli olduğu mesajını güçlendirmeye yardımcı olmak için siyasi liderler ve STK'larla görüşmek üzere COP26'ya katılıyor. Kampanya, kapsamlı bir dijital kampanyanın yanı sıra COP katılımcılarına en yeşil enerjinin kullanmadığımız enerji olduğu yönündeki ana mesajı içeren Financial Times gazetesinin basılı baskısını da içeriyor.
Danfoss Grup İletişimi ve Sürdürülebilirlikten Sorumlu Kıdemli Başkan Yardımcısı Martin Rossen'e göre, kampanya, yıllık küresel gelişmeler 2020'de on yılın en düşük seviyesine ulaştığı için enerji verimliliğine odaklanıyor. Uluslararası Enerji Ajansı'ndan alınan rakamlar, enerji yoğunluğunun 2015'te yalnızca yüzde 0,8 arttığını gösteriyor. Martin Rossen şunları söylüyor: “COP26'daki karar vericilerin enerji verimliliğine öncelik vermesi zorunludur. Paris hedeflerine ulaşmanın en önemli bileşenidir, son derece uygun maliyetlidir ve ekonomileri canlandırabilir ve istihdam yaratabilir.”
Danimarka Başbakanı Mette Frederiksen'in eski Genelkurmay Başkanı olan Martin Rossen, mevcut enerji krizini karar vericiler için potansiyel bir ufuk açıcı olarak görüyor. Yakın zamanda siyaset.co.uk'de yayınlanan bir makalesinde Rossen, yükselen fiyatların karar vericilere en yeşil enerjinin kullanmadığımız enerji olduğunu hatırlatması gerektiğini yazıyor. “En fazla enerji şehirlerimizde, binalarımızda, fabrikalarımızda ve ulaşımda kullanılıyor. Ve ihtiyacımızdan çok daha fazla enerji kullanıyoruz, bu sadece iklim için değil, ekonomi için de kötü. Hiçbir şey değilse bile, enerji fiyatlarındaki artış COP26'da iklim eylemi için kaldıraç olmalıdır” ifadelerini kullanan Martin Rossen, boşa harcanacak zaman olmadığının altını çiziyor ve "Konuşma zamanı bitti. Şimdi harekete geçme zamanı geliyor ve enerji verimli çözümler uygulamaya hazır” diyor.
Kampanya hakkında
• 25'ten fazla ülkede dijital kampanya, Danfoss CEO'su Kim Fausing'in yeşil geçişte enerji verimliliği iyileştirmelerinin rolü ve günümüzde mevcut olan teknolojinin yenilenebilir enerji kaynaklarının maliyetini nasıl azaltabileceği, yeşil geçişi nasıl hızlandırabileceği ve iş yarat
• Financial Times'ın ana hikayeye yerleştirilmesi – En yeşil enerji, kullanmadığımız enerjidir
•Ekonomik toparlanmanın ve yeni ulusal altyapı planlarının yeşil geçişi hızlandırmak için yarattığı eşsiz fırsat üzerine sanal COP26 yan etkinliği Yeşil geçişten canlı canlı: Binaların ve inşaatlarının karbondan arındırılması.
4 Kasım 2021
Türkiye'nin en ESKİ ve en çok ZİYARET EDİLEN şantiyesi: ŞANTİYE®...
İnşaata dair "KAYDADEĞER" ne varsa... 1988'den bu yana...
Şantiye®nin ürettiği, derlediği ve yayınladığı içeriklerde öncelik “KAMUSAL YARAR”dır...
Ve yayınlanan içeriğin “ÖZEL” olmasına özen gösterilir...
BASILI DERGİ + E-DERGİ + SANTİYE.COM.TR + SOSYAL MEDYA + DİJİTAL PLATFORMLAR...
İnşaat sektörünün buluşma noktası Şantiye®, “Güven”i temsil eden “Basılı bir Yayın” olma özelliğinin yanı sıra yenilenen web sitesi, Turkcell Dergilik ve Türk Telekom E-Dergi gibi mobil uygulamalardaki varlığı, 42 bin E-Bülten abonesi ve 85 bin sosyal medya takipçisi-bağlantısıyla inşaat sektörünün en önemli iletişim platformlarından biri olmaya her ortamda devam ediyor... 1988'den bu yana...
Şantiye® ayrıca yapı sektörüne "Şantiye'nin Yıldızı Ödülü", "Yılın Yeşil Yapı Malzemesi / Teknolojisi Ödülü" ve "Şantiyeden Kareler Fotoğraf Yarışması" gibi farklı organizasyonlarla da katkı sunuyor.
Şantiye®nin son sayısı da dahil 1988 yılından bugüne kadar yayınlanan TÜM SAYILARINA E-Dergi olarak göz atmak için lütfen tıklayın...
Şantiye®, başta ABONELERİ olmak üzere 2020-2025 yıllarında ilan veren firmalar ABS Yapı, Akyapı, Alumil, Anadolu Motor (Honda), Alkur, Ak-İzo, Altensis, Arbiogaz, Aremas, Arfen, Artus, Assan Panel, Asteknik, Atos, Batıçim, Baumit, Betek, Betonblock, Borusan CAT, Bosch Termoteknik, Bostik, BTM, Buderus, Bureau Veritas, Chryso, Çimsa, Çuhadaroğlu, Çukurova Isı, Deutsche Messe, Duyar Vana, DYO, Efectis ERA, Ekomaxi, Elkon, Emülzer, Eryap, Filli Boya, Fixa, Fullboard, Form Endüstri Ürünleri, Form Endüstri Tesisleri, Form MHI (Mitsubishi Heavy Industries) Klima, Garanti Leasing, GF Hakan Plastik, Gökçe Brülör, Grundfos, Hannover Fairs, Hilti, IQ Alüminyum (by Deceuninck), İNKA, İntek, İpragaz, İstanbul Teknik, İzocam, İzoser, Kalekim, Knauf, Knauf Insulation, Komatsu, Köster, Kuzu Grup, LG, Marubeni, Masdaf, Master Builders Solutions, MBI Braas, Meiller Kipper (Doğuş Otomotiv), Messe Frankfurt, Messe München/Agora Tur., Mekon, Mitsubishi Chemical, Molecor, Nalburdayim.com, NETCAD, ODE, Ökotek, Özler Kalıp, Özpor, Panasonic, PERI, Pimakina, Polyfibers, Polyfin, Prometeon, Ravago, Rehau, Saint Gobain Türkiye, Samsung, Saray Alüminyum, Schüco, Selena (Tytan), Sentez Mekanik, Serge Ferrari, Shell, Siemens, Sistem İnşaat, Soudal, Sika, Şişecam, Temsa, TMS, Tekno Yapı, Türk Ytong, Tremco illbruck, Vaillant, Vekon, Viessmann, Wermut, Wielton, Wilo, Winsa, XCMG, Xylem ve ZF'nin değerli katkılarıyla hazırlanmaktadır.
ABONE OLMAK İÇİN
Bir yıllık abonelik bedelimiz olan 2.100 TL (6 Sayı, KDV Dahil)'yi TR70 0001 0008 5291 9602 1550 01 IBAN no’lu hesabımıza (Ekosistem Medya) yatırıp; ardından dekontu, açık adresinizi ve fatura bilgilerinizi (şahıs ise TC kimlik no; firma ise vergi dairesi-numarası) santiye@santiye.com.tr adresine e-posta veya 0532 516 03 29 no’lu telefona WhatsApp / SMS aracılığıyla ulaştırabilirsiniz.