DemirDöküm, Ankara, Adana, İzmir ve İstanbul’da iş ortaklarıyla buluştu. DemirDöküm üst düzey yöneticilerinin konuşmacı olarak yer aldığı Bölge Toplantılarında sektörün güncel trendleri, doğal gaz pazarındaki gelişmeler, tüketici beklentileri, fırsatlar, DemirDöküm'ün bölgelerde yürüttüğü çalışmalar ve 2023 yılı hedefleri paylaşıldı.
DemirDöküm, iş ortaklarıyla sektöre yön verecek adımları atmaya devam ediyor. 2022 yılında euro bazında yüzde 26 büyüme sağlayarak rekor kıran ve bu yıla da yine aynı bazda yüzde 25 büyüme hedefiyle başlayan şirket, Bölge Toplantılarında iş ortaklarıyla buluştu. İstanbul, Ankara, Adana ve İzmir’de gerçekleştirilen toplantılar; Satıştan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Erol Kayaoğlu, Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Ufuk Atan, Satış Direktörü Fırat İrfanoğlu ve DemirDöküm CFO'su Dr. Hasan M. Eren'in katılımı ile gerçekleşti.
DemirDöküm'ün ürün gamındaki yenilikleri, büyüme verileri, kampanyaları, iletişim stratejileri, müşteri memnuniyeti çalışmaları ve satış sonrası hizmetlerindeki güncellemelerinin yanı sıra sektörün karşılaşabileceği fırsatların paylaşıldığı toplantılara 300’e yakın iş ortağı katıldı.
"KENDİ REKORUMUZU KIRMA HEDEFİYLE İLERLİYORUZ"
Rekorlar yılı olan 2022’deki performansı, 2023 yılında da sürdürebilmek amacıyla, tüm süreçlerini geliştirme yönünde önemli yatırımlar yaptıklarını vurgulayan Satıştan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Erol Kayaoğlu, sektörde her kesime hitap eden son derece geniş ve rekabetçi bir ürün gamına ulaştıklarını ifade etti. İş ortaklarına çevrelerindeki iş fırsatlarına odaklanmaları için atmaları gereken adımları detaylı bir şekilde paylaşan Kayaoğlu sözlerini şöyle sürdürdü: "Ürünlerimizin yanı sıra tedarik, sevkiyat ve satış sonrası hizmetlerde öncü projeleri hayata geçirmeye devam ediyoruz. Kombi ile birlikte özellikle ısı pompası gibi yükselen iş alanlarında yeni bir stratejiyle ilerliyoruz. Hedefimiz açık ve net: Kendi rekorumuzu kırmak." Erol Kayaoğlu, 7 başlık altında gerçekleştirdiği sunumda, iş yönetimi becerilerini güçlendirme, pazardaki fırsatları keşfetme ve müşteri ihtiyaçlarını doğru analiz etme gibi alanlarda gereken hazırlıkları yapmanın önemini katılımcılara aktardı. Kayaoğlu, “Önümüzdeki süreçte hedeflerinize doğru emin adımlarla ilerlerken çevrenizdeki iş fırsatlarının farkında olmayı ve artan maliyetlerinizin etkilerini en aza indirmek için stratejiler geliştirmeyi mutlaka önceliklendirin” diye konuştu.
“YENİLİKÇİ ALANLARDAKİ YATIRIMLARIMIZLA ÖNCÜLÜĞÜMÜZÜ SÜRDÜRÜYORUZ”
Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Ufuk Atan, iklimlendirme ve inşaat sektöründeki 5 yıllık gelişim projeksiyonunu, önümüzdeki 3 yıl içerisinde doğal gaz pazarında beklenen gelişmeleri aktardı. Tüketici trendlerine dair detaylı bir sunum yapan Ufuk Atan, DemirDöküm’ün ticari pazarlama faaliyetleri, kampanyaları, pazarlama iletişim çalışmaları ve dijital iletişimdeki çalışmalarını katılımcılarla paylaştı. Dijitalleşme ve yeni nesil yönetim yaklaşımını benimseyenlerin rekabette bir adım önde olacağını vurgulayan Atan; “Yeniliğe kapalı markalar, bugün daha önce akıllarına dahi gelmeyen rakiplerle karşı karşıya kalabiliyor. Müşteri deneyimi ile yönetim yaklaşımı ve dijitalleşmeyi aynı anda benimseyen kurumlar, rakiplerinden ayrışmaya devam ediyorlar. DemirDöküm olarak iş ortaklarımız ve müşterilerimize yönelik gerçekleştirdiğimiz dönüşümle sektördeki öncülüğümüzü sürdürüyoruz” şeklinde konuştu. Ufuk Atan ayrıca DemirDöküm Akademi tarafından sunulan eğitimler, sonbahar ve kış sezonlarında gerçekleştirilecek kampanyalar ve yeni ürün lansmanlarına yönelik detayları iş ortaklarıyla paylaştı.
“HEDEF SADECE BİR ISITMA VE SOĞUTMA ÜRETİCİSİ OLMANIN ÇOK ÖTESİNDE”
Sunumunda DemirDöküm'ün son 7 aydaki performansını aktaran Satış Direktörü Fırat İrfanoğlu, satışa sunulan yeni ürünleri, ürün gruplarındaki başarıları ve şirketin büyüme alanlarını katılımcılarla paylaştı. İrfanoğlu, "Amacımız, sadece ısıtma ve soğutma çözümleri üreticisi olmanın ötesine geçmek. Nesillerdir yenilikçi yaklaşımımız, kaliteli ürünlerimiz ve güvenilir hizmet anlayışımızla sektörde fark yaratmayı başardık. Bu yolda siz değerli iş ortaklarımızın ve çalışanlarımızın desteğiyle önemli adımlar attık. Tüm illerimizde her yıl, kıymetli emeklerinizle başarı grafiğimizi daha da yukarı taşıyoruz" dedi.
Türkiye ve küresel ölçekteki ekonomik gelişmelerin ele alındığı etkinlikte, DemirDöküm CFO'su Dr. Hasan Melih Eren, enflasyon baskısının kurumlar üzerindeki etkilerini, inşaat, yapı malzemeleri ve iklimlendirme sektöründeki dinamikleri ele aldı. Eren, zorlu ekonomik koşullarda alınabilecek önlemleri, risk yönetimi adımlarını ve tüketici taleplerindeki süreci paylaştı.
9 Ekim 2023
Türkiye'nin en ESKİ ve en çok ZİYARET EDİLEN şantiyesi: ŞANTİYE®...
İnşaata dair "KAYDADEĞER" ne varsa... 1988'den bu yana...
Şantiye®nin ürettiği, derlediği ve yayınladığı içeriklerde öncelik “KAMUSAL YARAR”dır...
Ve yayınlanan içeriğin “ÖZEL” olmasına özen gösterilir...
BASILI DERGİ + E-DERGİ + SANTİYE.COM.TR + SOSYAL MEDYA + DİJİTAL PLATFORMLAR...
İnşaat sektörünün buluşma noktası Şantiye®, “Güven”i temsil eden “Basılı bir Yayın” olma özelliğinin yanı sıra yenilenen web sitesi, Turkcell Dergilik ve Türk Telekom E-Dergi gibi mobil uygulamalardaki varlığı, 42 bin E-Bülten abonesi ve 85 bin sosyal medya takipçisi-bağlantısıyla inşaat sektörünün en önemli iletişim platformlarından biri olmaya her ortamda devam ediyor... 1988'den bu yana...
Şantiye® ayrıca yapı sektörüne "Şantiye'nin Yıldızı Ödülü", "Yılın Yeşil Yapı Malzemesi / Teknolojisi Ödülü" ve "Şantiyeden Kareler Fotoğraf Yarışması" gibi farklı organizasyonlarla da katkı sunuyor.
Şantiye®nin son sayısı da dahil 1988 yılından bugüne kadar yayınlanan TÜM SAYILARINA E-Dergi olarak göz atmak için lütfen tıklayın...
Şantiye®, başta ABONELERİ olmak üzere 2020-2025 yıllarında ilan veren firmalar ABS Yapı, Akyapı, Alumil, Anadolu Motor (Honda), Alkur, Ak-İzo, Altensis, Arbiogaz, Aremas, Arfen, Artus, Assan Panel, Asteknik, Atos, Batıçim, Baumit, Betek, Betonblock, Borusan CAT, Bosch Termoteknik, Bostik, BTM, Buderus, Bureau Veritas, Chryso, Çimsa, Çuhadaroğlu, Çukurova Isı, Deutsche Messe, Duyar Vana, DYO, Efectis ERA, Ekomaxi, Elkon, Emülzer, Eryap, Filli Boya, Fixa, Fullboard, Form Endüstri Ürünleri, Form Endüstri Tesisleri, Form MHI (Mitsubishi Heavy Industries) Klima, Garanti Leasing, GF Hakan Plastik, Gökçe Brülör, Grundfos, Hannover Fairs, Hilti, IQ Alüminyum (by Deceuninck), İNKA, İntek, İpragaz, İstanbul Teknik, İzocam, İzoser, Kalekim, Knauf, Knauf Insulation, Komatsu, Köster, Kuzu Grup, LG, Marubeni, Masdaf, Master Builders Solutions, MBI Braas, Meiller Kipper (Doğuş Otomotiv), Messe Frankfurt, Messe München/Agora Tur., Mekon, Mitsubishi Chemical, Molecor, Nalburdayim.com, NETCAD, ODE, Ökotek, Özler Kalıp, Özpor, Panasonic, PERI, Pimakina, Polyfibers, Polyfin, Prometeon, Ravago, Rehau, Saint Gobain Türkiye, Samsung, Saray Alüminyum, Schüco, Selena (Tytan), Sentez Mekanik, Serge Ferrari, Shell, Siemens, Sistem İnşaat, Soudal, Sika, Şişecam, Temsa, TMS, Tekno Yapı, Türk Ytong, Tremco illbruck, Vaillant, Vekon, Viessmann, Wermut, Wielton, Wilo, Winsa, XCMG, Xylem ve ZF'nin değerli katkılarıyla hazırlanmaktadır.
ABONE OLMAK İÇİN
Bir yıllık abonelik bedelimiz olan 2.100 TL (6 Sayı, KDV Dahil)'yi TR70 0001 0008 5291 9602 1550 01 IBAN no’lu hesabımıza (Ekosistem Medya) yatırıp; ardından dekontu, açık adresinizi ve fatura bilgilerinizi (şahıs ise TC kimlik no; firma ise vergi dairesi-numarası) santiye@santiye.com.tr adresine e-posta veya 0532 516 03 29 no’lu telefona WhatsApp / SMS aracılığıyla ulaştırabilirsiniz.