• Künye & Abonelik
  • Hakkımızda
  • Bize Ulaşın
Şantiye Dergisi
PERI
  • Anasayfa
  • Haberler
  • Teknik
  • Röportaj
  • Ürün & Sistem
  • Proje
  • Makale
  • Rapor

Eczacıbaşı VitrA, Uluslararası Pazarlarda Vites Büyütecek

Eczacıbaşı Yapı Gereçleri, yurt içi ve dışındaki pazarlarda yakaladığı büyüme ivmesini artırıyor. VitrA ile banyoda kullanılan tüm ürünleri tasarlama yetkinliğine sahip dünyanın sayılı markalarından birine sahip olan kuruluş, yeni Pazarlama Direktörü Sibylle Göttgens, Amerika Bölge Direktörü Jeremy Cressman ve İngiltere Ülke Direktörü Steve Breen ile uluslararası pazarlarda vites büyütecek.

Türkiye’nin ilk ve en büyük seramik sağlık gereçleri üreticisi ve ihracatçısı konumundaki Eczacıbaşı Yapı Gereçleri, küresel pazarlara yönelik çalışmalarını hızlandırdı. İki yeni yöneticiyi bünyelerine kattıklarını söyleyen şirketin CEO’su Özgen Özkan, konuyla ilgili yaptığı açıklamada, “Seramik sağlık gereçlerinde %80 yerli katma değer yaratma kapasitesiyle Avrupa'nın en büyük üretim üssü konumundaki ülkemizi, bayrak taşıyıcı markamız VitrA ile yurt dışında temsil etmekten büyük mutluluk duyuyoruz. Uluslararası bir marka haline gelen VitrA’nın küresel pazarlardaki konumunu güçlendirmek üzere yatırımlarımıza devam ediyoruz. Pazarlama ekibimizin kumandasını, uluslararası deneyime sahip Sibylle Göttgens’e teslim ederken, stratejik pazarlarımızdan İngiltere’de Ülke Direktörü olarak Steve Breen ile çalışmaya başlıyoruz. Büyüme iştahımızın yüksek olduğu Amerika pazarında ise Jeremy Cressman’ın liderliğinde yeni bir yapılanma kuruyoruz” dedi.

“Uluslararası pazarlardaki büyümemizin önünü açıyoruz”
Eczacıbaşı Yapı Gereçleri CEO’su Özgen Özkan sözlerine şöyle devam etti: “%30 payla Türkiye’de sektör lideriyiz. Seramik sağlık gereçleri kategorisindeki pazar paylarımızla, İngiltere’de 4’üncü,  Almanya ve Fransa’da ise 2. sırada yer alıyoruz. Son yıllarda yakaladığımız büyümeyi sürdürülebilir kılmak, verimliliğimizi artırmak ve kârlılığımızı korumak amacıyla, pandemi döneminde dijital dönüşüm yatırımı yaptık. Pandemi koşullarının hafiflediği bu yılın başından itibaren de organizasyon yapımızı pek çok alanda yenileyerek yalınlaştırdık. Banyoda kullanılan tüm ürünleri tasarlama yetkinliğine sahip dünyanın sayılı markalarından birine gururla sahibiz. Bu yetkinliği daha hızlı ve çevik hale getirerek, uluslararası pazarlardaki büyümemizin önünü açmak istiyoruz.”

Gelirlerin %80’den fazlası Türkiye dışındaki pazarlardan
Özgen Özkan, yapılan yeni atamalardan bahsederek “Pazarlama yapımızı, uluslararası bir oyuncu olmanın sorumluluğuyla yeniden oluşturduk. Yeni Pazarlama Direktörümüz Sibylle Göttgens, Haziran ayında görevine başladı. 2 hafta Türkiye’deki, 2 hafta Almanya’nın Köln şehrindeki ofisimizden çalışacak. Banyo sektörünün yanı sıra, çeşitli sektörlerde de deneyime sahip yeni direktörümüz, gelirlerinin %80’den fazlasını Türkiye dışındaki pazarlardan kazanan Eczacıbaşı Yapı Gereçleri’nin pazarlama organizasyonunu yönetecek” dedi.

Radarda Amerika var
Eczacıbaşı Yapı Gereçleri’nin 2021 cirosunun, önceki yıla göre %30 büyüyerek 425 milyon Euro’ya ulaştığına dikkat çeken CEO, “Stratejik pazarlarımızın arasında Almanya, Fransa, İngiltere, İtalya ve Rusya’nın yanı sıra, MEA (Ortadoğu ve Afrika) ülkeleri yer alıyor. Temmuz’dan itibaren Ülke Direktörü olarak çalışmaya başlayan Steve Breen, perakende ve yapı alanındaki deneyimiyle, mimarlık ve tasarım ekosisteminin önemli ülkelerden İngiltere’deki operasyonumuzu büyütecek. 2025 için belirlediğimiz hedeflerimize paralel olarak, mevcut pazarlarda paylarımızı artırırken, yeni pazarlara açılmayı da planlıyoruz. Bu kapsamda Amerika pazarına girerek uzun dönemde tüm banyo ürünleriyle pazarda varlığımızı yaygınlaştırmayı hedefliyoruz. Bu doğrultuda, Mayıs ayında Jeremy Cressman Amerika Bölge Direktörü olarak Eczacıbaşı Ailesi’ne katıldı” dedi.

19 Temmuz 2022


Türkiye'nin en ESKİ ve en çok ZİYARET EDİLEN şantiyesi: ŞANTİYE®... 
İnşaata dair "KAYDADEĞER" ne varsa... 1988'den bu yana...

Şantiye®nin ürettiği, derlediği ve yayınladığı içeriklerde öncelik “KAMUSAL YARAR”dır... 
Ve yayınlanan içeriğin “ÖZEL” olmasına özen gösterilir...

BASILI DERGİ + E-DERGİ + SANTİYE.COM.TR + SOSYAL MEDYA + DİJİTAL PLATFORMLAR... 

İnşaat sektörünün buluşma noktası Şantiye®, “Güven”i temsil eden “Basılı bir Yayın” olma özelliğinin yanı sıra yenilenen web sitesi, Turkcell Dergilik ve Türk Telekom E-Dergi gibi mobil uygulamalardaki varlığı, 42 bin E-Bülten abonesi ve 85 bin sosyal medya takipçisi-bağlantısıyla inşaat sektörünün en önemli iletişim platformlarından biri olmaya her ortamda devam ediyor... 1988'den bu yana...

Şantiye® ayrıca yapı sektörüne "Şantiye'nin Yıldızı Ödülü", "Yılın Yeşil Yapı Malzemesi / Teknolojisi Ödülü" ve "Şantiyeden Kareler Fotoğraf Yarışması" gibi farklı organizasyonlarla da katkı sunuyor. 

Şantiye®nin son sayısı da dahil 1988 yılından bugüne kadar yayınlanan TÜM SAYILARINA E-Dergi olarak göz atmak için lütfen tıklayın... 

Şantiye®, başta ABONELERİ olmak üzere 2020-2025 yıllarında ilan veren firmalar ABS Yapı, Akyapı, Alumil, Anadolu Motor (Honda), Alkur, Ak-İzo, Altensis, Arbiogaz, Aremas, Arfen, Artus, Assan Panel, Asteknik, Atos, Batıçim, Baumit, Betek, Betonblock, Borusan CAT, Bosch Termoteknik, Bostik, BTM, Buderus, Bureau Veritas, Chryso, Çimsa, Çuhadaroğlu, Çukurova Isı, Deutsche Messe, Duyar Vana, DYO, Efectis ERA, Ekomaxi, Elkon, Emülzer, Eryap, Filli Boya, Fixa, Fullboard, Form Endüstri Ürünleri, Form Endüstri Tesisleri, Form MHI (Mitsubishi Heavy Industries) Klima, Garanti Leasing, GF Hakan Plastik, Gökçe Brülör, Grundfos, Hannover Fairs, Hilti, IQ Alüminyum (by Deceuninck), İNKA, İntek, İpragaz, İstanbul Teknik, İzocam, İzoser, Kalekim, Knauf, Knauf Insulation, Komatsu, Köster, Kuzu Grup, LG, Marubeni, Masdaf, Master Builders Solutions, MBI Braas, Meiller Kipper (Doğuş Otomotiv), Messe Frankfurt, Messe München/Agora Tur., Mekon, Mitsubishi Chemical, Molecor, Nalburdayim.com, NETCAD, ODE, Ökotek, Özler Kalıp, Özpor, Panasonic, PERI, Pimakina, Polyfibers, Polyfin, Prometeon, Ravago, Rehau, Saint Gobain Türkiye, Samsung, Saray Alüminyum, Schüco, Selena (Tytan), Sentez Mekanik, Serge Ferrari, Shell, Siemens, Sistem İnşaat, Soudal, Sika, Şişecam, Temsa, TMS, Tekno Yapı, Türk Ytong, Tremco illbruck, Vaillant, Vekon, Viessmann, Wermut, Wielton, Wilo, Winsa, XCMG, Xylem ve ZF'nin değerli katkılarıyla hazırlanmaktadır.

ABONE OLMAK İÇİN
Bir yıllık abonelik bedelimiz olan 2.100 TL (6 Sayı, KDV Dahil)'yi TR70 0001 0008 5291 9602 1550 01 IBAN no’lu hesabımıza (Ekosistem Medya) yatırıp; ardından dekontu, açık adresinizi ve fatura bilgilerinizi (şahıs ise TC kimlik no; firma ise vergi dairesi-numarası) santiye@santiye.com.tr adresine e-posta veya 0532 516 03 29 no’lu telefona WhatsApp / SMS aracılığıyla ulaştırabilirsiniz. 

 E Dergi
 E Dergi
 E Dergi
  • AJANDA
  • 10 Soruda Yangınla Mücadelede Köpük Sistemleri ve Testleri

    26 Haziran Temmuz 2025 / 14.00

  • 10 Soruda "İskele ve Kalıp Sistemleri"

    4 Temmuz 2025 / 11.00

  • 10 Soruda "Veri Merkezlerinin Tasarımı ve İnşası"

    23 Haziran 2025 / 17.00

  • 10 Soruda “Yapı Malzemesi Üreticilerinin Yaşadığı Sorunlar ve Olası Çözüm Yolları"

    19 Haziran 2025 / 10.30

  • 10 Soruda Kullanım Halindeki Yapılarda Yangın Risk Analizi

    24 Nisan 2025 / 10.30

BÜLTENİMİZE KAYIT OLUN

Şantiye Dergisi

HAKKIMIZDA

İNŞAAT sektörünün buluşma noktası ŞANTİYE®, “GÜVEN”i temsil eden “BASILI BİR YAYIN” olma özelliğinin yanı sıra yenilenen web sitesi, Turkcell Dergilik ve Türk Telekom E-Dergi gibi mobil uygulamalardaki varlığı, 42 bin E-Bülten abonesi ve 85 bin sosyal medya takipçisi-bağlantısıyla yapı sektörünün en önemli iletişim platformlarından ve veri kaynaklarından biri olmaya DİJİTAL ORTAMLARDA DA devam ediyor... 1988'den bu yana basılı yayıncılıkta olduğu gibi...

KURUMSAL

  • Hakkımızda
  • Künye & Abonelik
  • Kişisel Veriler Aydınlatma Metni

KATEGORİLER

  • Haberler
  • Teknik
  • Röportaj
  • Ürün & Sistem
  • Proje
  • Makale
  • Rapor
  • Güncel
  • Ajanda

© 2024 santiye.com.tr - Tüm hakları saklıdır.

  • Anasayfa
  • Gizlilik Politikası
  • Kullanım Koşulları
  • İletişim
  • Kişisel Veriler Aydınlatma Metni