• Künye & Abonelik
  • Hakkımızda
  • Bize Ulaşın
Şantiye Dergisi
PERI
  • Anasayfa
  • Haberler
  • Teknik
  • Röportaj
  • Ürün & Sistem
  • Proje
  • Makale
  • Rapor

Filli Boya’dan Şehirlerde “Hayata 1 Renk Neşe” Hareketi

Türkiye’nin en güvenilen boya markası Filli Boya, insanlara umut ve neşe veren alanlar sunmak amacıyla “Hayata 1 Renk Neşe” hareketini başlattı. Türkiye’nin dört bir tarafındaki kamusal alanların, tasarımın gücü ve renklerle güzelleşmesini sağlayacak olan projenin ilk durağı, Beşiktaş’taki Abbasağa Parkı oldu.

Bugüne kadar pek çok sosyal sorumluluk projesine imza atan Filli Boya, yeni açılımlarla bu misyonunu devam ettiriyor. Hatırlanacağı üzere Türkiye’nin dört bir yanındaki 3 binden fazla okulun sağlıklı ve modern eğitim şartlarına sahip olması ve çocukların daha iyi şartlarda eğitim almalarını desteklemek amacıyla “Filli Okul” projesini yürüten Filli Boya, okullar dışında kamusal birçok alanın güzelleştirilmesine de katkıda bulundu. 11 Millî Saray’ın restorasyon çalışmalarını gerçekleştirirken “Ebedi Destekçisi” olduğu Çanakkale Tarihi alanın da yenilenmesini sağlayanTürkiye’nin en sevilen boya markası Filli Boya,şimdi ise yeni bir hareket başlatıyor. “Hayata 1 Renk Neşe” adı verilen proje, Türkiye’nin dört bir tarafındaki kamusal alanların, tasarımın gücü ve renklerle güzelleşmesini sağlamayı amaçlıyor.

“Anadolu’nun ilham ve umut veren mirasını taşıyoruz”
Kuruldukları ilk günden bu yana topluma fayda sağlayarak gelişmeyi ilke edindiklerini ve sosyal sorumluluk projeleri geliştirmeyi kendilerine misyon edindiklerini belirten Filli Boya Genel Müdürü Tayfun Küçükoğlu, “Nippon Paint Betek olarak Türkiye’nin 81 ilinde 5 binden fazla bayimiz var. Biz tabelamızın olduğu her ilde o ilin yerel değerlerini sahiplenerek, o bölgenin insanlarının kıymet verdiği çevresel ve kültürel değerlerin korunması için elimizden geleni yapmaya çalışıyoruz. İçinde bulunduğumuz zaman ile ilgili pek çok olumsuz duygu var olsa da biz her zaman umut var diyoruz… Umudu hiçbir zaman elden bırakmadan yeni olasılıkları, yeni dünyaları keşfetmeye ve kendimizi bu süreçlerde özgürce ifade etmeye ihtiyacımız var. Bu nedenlerle Filli Boya olarak 2025 yılı için belirlediğimiz Yılın Renk Paleti ile birlikte “Hayata 1 Renk Neşe” hareketimizi başlatıyoruz. Hayata 1 Renk Neşe hareketiyle, hayatı güzelleştirmek için yetkinliğimiz, deneyimimiz ve görgümüzün yanı sıra işin tasarım alanındaki uzmanlarını da içine dahil ettiğimiz projelerle; insanların toplu olarak bulundukları, birlikte var oldukları, nefes aldığı, hayata bağlandığı kamusal alanları boyayıp renklendirerek canlandırmaya kararlıyız.Anadolu’muzun 10 bin yılı aşkın medeniyet birikimini, insanlığa ilham ve umut veren mirasını taşıyoruz. Topraklarımız umut yuvası. Bu umut mirasını, iklimini, renklerimiz ile parklarımızda, ortak alanlarımızda paylaşarak umudu ve pozitif gelecek etkisini yayacağız” dedi.

Resim Başlığı

Projenin startı Abbasağa Parkı’ndan veriliyor
“Hayata 1 Renk Neşe” hareketinin ilk adımıİstanbul Beşiktaş’taki Abbasağa Parkı’nda atıldı. Filli Boya, Beşiktaş Belediyesi iş birliği ve Pekmez X Boz Mimarlık Ofisi’nin tasarımlarıyla Abbasağa Parkı’nı renklendirdi, yeniledi. Parkın giriş kapılarından banklara, amfi meydanından merdivenlere ve çocuk oyun alanlarına, insana dokunan her bölgesi Filli Boya’nın 2025 renk paletinin 6 rengi ile yeni bir yüze büründü. Sivil toplum çalışmalarını desteklemek ve sosyal sorumluluk alanında varlık göstermek amacıyla Filli Boya’nın 20 çalışanı da boyama çalışmalarına destek verdi.

Kamu kurumlarına çağrı
Halkın kullanımına açık noktaları hayata renk katan neşe hareketine dahil etmek için kolları sıvadıklarını söyleyen Tayfun Küçükoğlu, “Amacımız, renklenen alanların sayısını daha da artırarak umudu ve neşeyi yaymak. Bir arada olmaya teşvik etmek. Bu nedenle özellikle kamu kurumlarına, yerel yöneticilere bir çağrıda bulunmak istiyoruz. Zengin ürün yelpazemiz, deneyimimiz ve yetkinliğimizden insanları buluşturan farklı alanların da faydalanmasını istiyoruz.81 il 922 ilçemize aynı umut ve heyecan ile yakınız. Bizimle iş birliğinde olan tasarımcılarla birlikte buna hazırız. Dahil olmak isteyenlere kapımız açık. Bir yıl içerisinde hava koşulları, tasarım ve diğer ön hazırlık zamanlarını da dikkate alarak pek çok kamusal alanı renklendirerek umut ve neşe noktasına çevirmeyi hedefliyoruz” dedi.

Filli Boya gelen başvurular arasından yapılacak değerlendirmenin ardından 2025 yılı sonuna kadar pek çok farklı alanda daha yılın renklerini kullanarak “Hayata 1 Renk Neşe” katmayı hedefliyor.

Resim Başlığı

28 Kasım 2024


Türkiye'nin en ESKİ ve en çok ZİYARET EDİLEN şantiyesi: ŞANTİYE®... 
İnşaata dair "KAYDADEĞER" ne varsa... 1988'den bu yana...

Şantiye®nin ürettiği, derlediği ve yayınladığı içeriklerde öncelik “KAMUSAL YARAR”dır... 
Ve yayınlanan içeriğin “ÖZEL” olmasına özen gösterilir...

BASILI DERGİ + E-DERGİ + SANTİYE.COM.TR + SOSYAL MEDYA + DİJİTAL PLATFORMLAR... 

İnşaat sektörünün buluşma noktası Şantiye®, “Güven”i temsil eden “Basılı bir Yayın” olma özelliğinin yanı sıra yenilenen web sitesi, Turkcell Dergilik ve Türk Telekom E-Dergi gibi mobil uygulamalardaki varlığı, 42 bin E-Bülten abonesi ve 85 bin sosyal medya takipçisi-bağlantısıyla inşaat sektörünün en önemli iletişim platformlarından biri olmaya her ortamda devam ediyor... 1988'den bu yana...

Şantiye® ayrıca yapı sektörüne "Şantiye'nin Yıldızı Ödülü", "Yılın Yeşil Yapı Malzemesi / Teknolojisi Ödülü" ve "Şantiyeden Kareler Fotoğraf Yarışması" gibi farklı organizasyonlarla da katkı sunuyor. 

Şantiye®nin son sayısı da dahil 1988 yılından bugüne kadar yayınlanan TÜM SAYILARINA E-Dergi olarak göz atmak için lütfen tıklayın... 

Şantiye®, başta ABONELERİ olmak üzere 2020-2025 yıllarında ilan veren firmalar ABS Yapı, Akyapı, Alumil, Anadolu Motor (Honda), Alkur, Ak-İzo, Altensis, Arbiogaz, Aremas, Arfen, Artus, Assan Panel, Asteknik, Atos, Batıçim, Baumit, Betek, Betonblock, Borusan CAT, Bosch Termoteknik, Bostik, BTM, Buderus, Bureau Veritas, Chryso, Çimsa, Çuhadaroğlu, Çukurova Isı, Deutsche Messe, Duyar Vana, DYO, Efectis ERA, Ekomaxi, Elkon, Emülzer, Eryap, Filli Boya, Fixa, Fullboard, Form Endüstri Ürünleri, Form Endüstri Tesisleri, Form MHI (Mitsubishi Heavy Industries) Klima, Garanti Leasing, GF Hakan Plastik, Gökçe Brülör, Grundfos, Hannover Fairs, Hilti, IQ Alüminyum (by Deceuninck), İNKA, İntek, İpragaz, İstanbul Teknik, İzocam, İzoser, Kalekim, Knauf, Knauf Insulation, Komatsu, Köster, Kuzu Grup, LG, Marubeni, Masdaf, Master Builders Solutions, MBI Braas, Meiller Kipper (Doğuş Otomotiv), Messe Frankfurt, Messe München/Agora Tur., Mekon, Mitsubishi Chemical, Molecor, Nalburdayim.com, NETCAD, ODE, Ökotek, Özler Kalıp, Özpor, Panasonic, PERI, Pimakina, Polyfibers, Polyfin, Prometeon, Ravago, Rehau, Saint Gobain Türkiye, Samsung, Saray Alüminyum, Schüco, Selena (Tytan), Sentez Mekanik, Serge Ferrari, Shell, Siemens, Sistem İnşaat, Soudal, Sika, Şişecam, Temsa, TMS, Tekno Yapı, Türk Ytong, Tremco illbruck, Vaillant, Vekon, Viessmann, Wermut, Wielton, Wilo, Winsa, XCMG, Xylem ve ZF'nin değerli katkılarıyla hazırlanmaktadır.

ABONE OLMAK İÇİN
Bir yıllık abonelik bedelimiz olan 1.800 TL (6 Sayı, KDV Dahil)'yi TR70 0001 0008 5291 9602 1550 01 IBAN no’lu hesabımıza (Ekosistem Medya) yatırıp; ardından dekontu, açık adresinizi ve fatura bilgilerinizi (şahıs ise TC kimlik no; firma ise vergi dairesi-numarası) santiye@santiye.com.tr adresine e-posta veya 0532 516 03 29 no’lu telefona WhatsApp / SMS aracılığıyla ulaştırabilirsiniz. 

 E Dergi
 E Dergi
 E Dergi
  • AJANDA
  • 10 Soruda Kullanım Halindeki Yapılarda Yangın Risk Analizi

    24 Nisan 2025 / 10.30

  • 10 Soruda Isı Yalıtım Standardındaki (TS825) Güncellemeler

    7 Mart 2025 / 10.30

  • 10 Soruda Hesaplamalı Akışkanlar Dinamiği ve Tahliye Simülasyonları

    26 Şubat 2025 / 10.00

  • 10 Soruda Jet Grout

    26 Şubat 2025 Çarşamba / 20.00

  • 10 Soruda Bitkilendirilmiş Çatılar

    18 Şubat 2025 Salı / 14.30

BÜLTENİMİZE KAYIT OLUN

Şantiye Dergisi

HAKKIMIZDA

İNŞAAT sektörünün buluşma noktası ŞANTİYE®, “GÜVEN”i temsil eden “BASILI BİR YAYIN” olma özelliğinin yanı sıra yenilenen web sitesi, Turkcell Dergilik ve Türk Telekom E-Dergi gibi mobil uygulamalardaki varlığı, 42 bin E-Bülten abonesi ve 85 bin sosyal medya takipçisi-bağlantısıyla yapı sektörünün en önemli iletişim platformlarından ve veri kaynaklarından biri olmaya DİJİTAL ORTAMLARDA DA devam ediyor... 1988'den bu yana basılı yayıncılıkta olduğu gibi...

KURUMSAL

  • Hakkımızda
  • Künye & Abonelik
  • Kişisel Veriler Aydınlatma Metni

KATEGORİLER

  • Haberler
  • Teknik
  • Röportaj
  • Ürün & Sistem
  • Proje
  • Makale
  • Rapor
  • Güncel
  • Ajanda

© 2024 santiye.com.tr - Tüm hakları saklıdır.

  • Anasayfa
  • Gizlilik Politikası
  • Kullanım Koşulları
  • İletişim
  • Kişisel Veriler Aydınlatma Metni