Yaklaşık 150 yıllık tecrübeyle sıhhi tesisat ve vitrifiye sektörüne değer katan Geberit, Türkiye’deki 20. yılını yenilikçi yaklaşım ve hedefleriyle kutluyor. Kapsamlı bilgi birikimiyle hem duvar önü hem de duvar arkasında yeni çözümler üretmeye devam eden Geberit, kullanıcı beklentilerine inovatif açıdan yaklaşan çözümler sunarken, yarının dünyasında da yaşam alanlarına uyum sağlıyor.
Temelleri 1874 yılında atılan İsviçreli sıhhi tesisat devi Geberit, Türkiye pazarındaki faaliyetlerine başlamasının 20. yılında yeni hedef ve yatırımlarıyla geleceğini şekillendiriyor. Gömme rezervuar alanında Türkiye pazarına ilk giren marka olarak kullanıcı beklentilerine uygun çözümleri yüksek mühendislik gücüyle sunan Geberit, zamandan bağımsız tasarımlarıyla da yaşam alanlarına değer katıyor. Kullanıcı ihtiyaçlarına değer veren markanın globalin tecrübesiyle başlattığı Türkiye yolculuğu, 20 yıldır sektöründe öncü olmaya devam ederken geleceğini de sağlam temeller üzerine inşa etmesini sağlıyor.
Yerelin dinamiklerine uygun stratejiyle şekillenen 20 yıllık yolculuk
Kullanıcı ihtiyaçlarına global trendlerle cevap veren bir marka olarak yer aldıkları her pazara özel önem verdiklerini belirten Geberit Türkiye Genel Müdürü Ufuk Algıer, “Geberit bugün, 4 tanesi denizaşırı olmak üzere toplam 26 üretim tesisiyle 50 ülkede 12 bini bulan çalışanıyla hizmet veriyor. Türkiye’deki faaliyetlerimize ise 2002 yılında kurulan şirketle devam ettik. Bu 20 yıllık süreçte yerelin dinamiklerine de en uygun stratejilerle hareket ederek yatırımlarımızı sürdürdük ve satış noktalarımızı her geçen gün artırarak geniş bir müşteri kitlesine ulaştık. Avrupa’da pazar lideri olmakla kalmayıp faaliyette bulunduğumuz ülkelerde de ilkleri ve enleri başaran bir marka olarak yatırımlarımızı buna göre şekillendiriyoruz. Bu doğrultuda özellikle gömme rezervuar alanında Türkiye pazarına giren ilk marka olmamız da bunu kanıtlar nitelikte. Bunun yanı sıra 2015 yılında duvar arkasındaki uzmanlığımızı duvar önüne taşıdık. 2019 yılından itibaren de banyo serilerimizi Design Meets Function mottosuyla Türkiye’deki kullanıcılarımızla buluşturmaya başladık. 20 yıllık bu süreçte her zaman başardıklarımızın üstüne ekleyerek hem duvar önü hem duvar arkasında sunduğumuz inovatif çözümler ile büyüme hedefimize ulaşmak için yoğun bir şekilde çalışıyoruz. Yapacağımız her yeni yatırımla sıhhi tesisat ve vitrifiye sektörüne yön vermeye devam edeceğiz” dedi.
23 Ağustos 2022
Türkiye'nin en ESKİ ve en çok ZİYARET EDİLEN şantiyesi: ŞANTİYE®...
İnşaata dair "KAYDADEĞER" ne varsa... 1988'den bu yana...
Şantiye®nin ürettiği, derlediği ve yayınladığı içeriklerde öncelik “KAMUSAL YARAR”dır...
Ve yayınlanan içeriğin “ÖZEL” olmasına özen gösterilir...
BASILI DERGİ + E-DERGİ + SANTİYE.COM.TR + SOSYAL MEDYA + DİJİTAL PLATFORMLAR...
İnşaat sektörünün buluşma noktası Şantiye®, “Güven”i temsil eden “Basılı bir Yayın” olma özelliğinin yanı sıra yenilenen web sitesi, Turkcell Dergilik ve Türk Telekom E-Dergi gibi mobil uygulamalardaki varlığı, 42 bin E-Bülten abonesi ve 85 bin sosyal medya takipçisi-bağlantısıyla inşaat sektörünün en önemli iletişim platformlarından biri olmaya her ortamda devam ediyor... 1988'den bu yana...
Şantiye® ayrıca yapı sektörüne "Şantiye'nin Yıldızı Ödülü", "Yılın Yeşil Yapı Malzemesi / Teknolojisi Ödülü" ve "Şantiyeden Kareler Fotoğraf Yarışması" gibi farklı organizasyonlarla da katkı sunuyor.
Şantiye®nin son sayısı da dahil 1988 yılından bugüne kadar yayınlanan TÜM SAYILARINA E-Dergi olarak göz atmak için lütfen tıklayın...
Şantiye®, başta ABONELERİ olmak üzere 2020-2025 yıllarında ilan veren firmalar ABS Yapı, Akyapı, Alumil, Anadolu Motor (Honda), Alkur, Ak-İzo, Altensis, Arbiogaz, Aremas, Arfen, Artus, Assan Panel, Asteknik, Atos, Batıçim, Baumit, Betek, Betonblock, Borusan CAT, Bosch Termoteknik, Bostik, BTM, Buderus, Bureau Veritas, Chryso, Çimsa, Çuhadaroğlu, Çukurova Isı, Deutsche Messe, Duyar Vana, DYO, Efectis ERA, Ekomaxi, Elkon, Emülzer, Eryap, Filli Boya, Fixa, Fullboard, Form Endüstri Ürünleri, Form Endüstri Tesisleri, Form MHI (Mitsubishi Heavy Industries) Klima, Garanti Leasing, GF Hakan Plastik, Gökçe Brülör, Grundfos, Hannover Fairs, Hilti, IQ Alüminyum (by Deceuninck), İNKA, İntek, İpragaz, İstanbul Teknik, İzocam, İzoser, Kalekim, Knauf, Knauf Insulation, Komatsu, Köster, Kuzu Grup, LG, Marubeni, Masdaf, Master Builders Solutions, MBI Braas, Meiller Kipper (Doğuş Otomotiv), Messe Frankfurt, Messe München/Agora Tur., Mekon, Mitsubishi Chemical, Molecor, Nalburdayim.com, NETCAD, ODE, Ökotek, Özler Kalıp, Özpor, Panasonic, PERI, Pimakina, Polyfibers, Polyfin, Prometeon, Ravago, Rehau, Saint Gobain Türkiye, Samsung, Saray Alüminyum, Schüco, Selena (Tytan), Sentez Mekanik, Serge Ferrari, Shell, Siemens, Sistem İnşaat, Soudal, Sika, Şişecam, Temsa, TMS, Tekno Yapı, Türk Ytong, Tremco illbruck, Vaillant, Vekon, Viessmann, Wermut, Wielton, Wilo, Winsa, XCMG, Xylem ve ZF'nin değerli katkılarıyla hazırlanmaktadır.
ABONE OLMAK İÇİN
Bir yıllık abonelik bedelimiz olan 2.100 TL (6 Sayı, KDV Dahil)'yi TR70 0001 0008 5291 9602 1550 01 IBAN no’lu hesabımıza (Ekosistem Medya) yatırıp; ardından dekontu, açık adresinizi ve fatura bilgilerinizi (şahıs ise TC kimlik no; firma ise vergi dairesi-numarası) santiye@santiye.com.tr adresine e-posta veya 0532 516 03 29 no’lu telefona WhatsApp / SMS aracılığıyla ulaştırabilirsiniz.