• Künye & Abonelik
  • Hakkımızda
  • Bize Ulaşın
Şantiye Dergisi
PERI
  • Anasayfa
  • Haberler
  • Teknik
  • Röportaj
  • Ürün & Sistem
  • Proje
  • Makale
  • Rapor

GROHE X Zirvesi “Suyun Önemi” temasıyla gerçekleşti

İlk GROHE X Zirvesi "Suyun Önemi" etkinliğinde, GROHE liderleri, uzmanlar, araştırmacılar ve iş dünyası liderleri, bugün karşı karşıya olduğumuz çok sayıda sosyal, ekonomik ve çevresel sorunu konuşmak için bir araya geldi. Üç gün süren etkinlikte, bir yere ne zaman ev diyebileceğimiz sorusunun yanı sıra evlerimizin dünü bugünü ve geleceğine odaklandı. Etkinlik benzersiz içgörüler, ilham verici sohbetler ve heyecan verici konularla doluydu. LIXIL EMENA Lideri Jonas Brennwald, dijital etkinliğin gerçekleştiği GROHE X dijital deneyim merkezinde izleyicileri, konukları ve uzmanları karşılarken, "Su, hayatın ve ortak tutkumuzun temelidir ve korunmaya şimdi her zamankinden daha fazla ihtiyaç duyuyor" diye konuştu.

Sahneye çıkan ilk uzman, Finlandiyalı araştırmacı ve yeni fikirler danışmanı Elina Hiltunen oldu. Son yirmi yılda yaptığı çalışmalar, geleceğin anahtarlarının beklenti, inovasyon ve iletişim olduğunu gösterdi. Elina açılış konuşmasında, geleceğe doğru daha iyi bir yol bulmak için yarını nasıl tahmin edebileceğimiz sorusuna, tüm teknik bilgilerini kullanarak yanıt vermeye çalıştı.

Daha sonra şu soruya dönüldü: Yarının evini nasıl tasavvur edebiliriz? Bu GROHE ve genel olarak sektör için çok temel olan soru, uzmanlardan oluşan bir yuvarlak masa toplantısında tartışıldı: LIXIL EMENA Lideri Jonas Brennwald, LIXIL EMENA Pazar Araştırması Lideri Katrin Franzen-Löhning, Fütürist Gudy Herder ve Insight Retail Group Genel Müdürü Steve Collinge. Liderler konuyla ilgili trendleri, tüketici davranışlarını ve bilimsel araştırmaları konuştular. Katrin Franzen-Löhning şu sonuca vardı: “Rahatlamaya ve bilinçli zaman geçirmeye daha fazla ihtiyaç var. Sürdürülebilirlik artık sadace bir trend değil, hepimiz için bir yükümlülük. Tüketiciler, para ve su tasarrufu sağlayan ürünlere yöneliyorlar.”

Masterclass, mega trendlerin ürün tasarımı üzerindeki etkisini analiz etti
Etkinliğin “İhtiyaçlarımız için uyarlanmış: Yeni alanlar için iç tasarım ve ürünler” başlıklı ilk masterclass’ında LIXIL uzmanları Patrick Speck, LIXIL Global Tasarım EMENA Lideri ve LIXIL Global Design Brand Environment Lideri Carina Buhlert, tüketici beklentilerindeki değişimi yönlendiren ihtiyaçları ve güçleri tartıştılar. GROHE için bu itici güçleri belirleyen mega trendler kentleşme, sürdürülebilirlik, sağlık ve iyi hissetmedir. Aslında, iç tasarımdaki mevcut trendlerin çoğu, bunlara bakılarak anlaşılabilir. Hem Carina Bühlert hem de Patrick Speck, “GROHE, farklı kaplamalar, alt markalar ve teknolojik yeniliklerle ürün portföyünde sürekli gelişen bireyselliği ve stili yansıtmaya çalışıyor. Ürünlerimiz aracılığıyla bu aidiyet duygusunu güçlendirmek istiyoruz çünkü sonuçta ev bir duygudur.”

Üç günlük zirvenin ilk gününün sonunda üç konu ele alındı: LIXIL EMENA, CRM & Loyalty lideri Doreen Radis ile müşteri ilişkileri, LIXIL Global Design EMENA Kıdemli Tasarımcısı Jungbeom Han ile içgörüye dayalı inovasyon, ve LIXIL EMENA Kategoriler lideri Benjamin Kraus ile yeni zamansız renkler ve yenilikçi kaplamalar. İkinci ve üçüncü günlerde ise suyun geleceği ve onunla ilişkimizde bizleri nelerin beklediği daha detaylı olarak ele alındı.

GROHE X deneyim platformuna girerek, GROHE X Zirvesi "Suyun Önemi" etkinliğinde konuşulan konular hakkında daha fazla bilgi edinebilirsiniz.

10 Mart 2023


Türkiye'nin en ESKİ ve en çok ZİYARET EDİLEN şantiyesi: ŞANTİYE®... 
İnşaata dair "KAYDADEĞER" ne varsa... 1988'den bu yana...

Şantiye®nin ürettiği, derlediği ve yayınladığı içeriklerde öncelik “KAMUSAL YARAR”dır... 
Ve yayınlanan içeriğin “ÖZEL” olmasına özen gösterilir...

BASILI DERGİ + E-DERGİ + SANTİYE.COM.TR + SOSYAL MEDYA + DİJİTAL PLATFORMLAR... 

İnşaat sektörünün buluşma noktası Şantiye®, “Güven”i temsil eden “Basılı bir Yayın” olma özelliğinin yanı sıra yenilenen web sitesi, Turkcell Dergilik ve Türk Telekom E-Dergi gibi mobil uygulamalardaki varlığı, 42 bin E-Bülten abonesi ve 85 bin sosyal medya takipçisi-bağlantısıyla inşaat sektörünün en önemli iletişim platformlarından biri olmaya her ortamda devam ediyor... 1988'den bu yana...

Şantiye® ayrıca yapı sektörüne "Şantiye'nin Yıldızı Ödülü", "Yılın Yeşil Yapı Malzemesi / Teknolojisi Ödülü" ve "Şantiyeden Kareler Fotoğraf Yarışması" gibi farklı organizasyonlarla da katkı sunuyor. 

Şantiye®nin son sayısı da dahil 1988 yılından bugüne kadar yayınlanan TÜM SAYILARINA E-Dergi olarak göz atmak için lütfen tıklayın... 

Şantiye®, başta ABONELERİ olmak üzere 2020-2025 yıllarında ilan veren firmalar ABS Yapı, Akyapı, Alumil, Anadolu Motor (Honda), Alkur, Ak-İzo, Altensis, Arbiogaz, Aremas, Arfen, Artus, Assan Panel, Asteknik, Atos, Batıçim, Baumit, Betek, Betonblock, Borusan CAT, Bosch Termoteknik, Bostik, BTM, Buderus, Bureau Veritas, Chryso, Çimsa, Çuhadaroğlu, Çukurova Isı, Deutsche Messe, Duyar Vana, DYO, Efectis ERA, Ekomaxi, Elkon, Emülzer, Eryap, Filli Boya, Fixa, Fullboard, Form Endüstri Ürünleri, Form Endüstri Tesisleri, Form MHI (Mitsubishi Heavy Industries) Klima, Garanti Leasing, GF Hakan Plastik, Gökçe Brülör, Grundfos, Hannover Fairs, Hilti, IQ Alüminyum (by Deceuninck), İNKA, İntek, İpragaz, İstanbul Teknik, İzocam, İzoser, Kalekim, Knauf, Knauf Insulation, Komatsu, Köster, Kuzu Grup, LG, Marubeni, Masdaf, Master Builders Solutions, MBI Braas, Meiller Kipper (Doğuş Otomotiv), Messe Frankfurt, Messe München/Agora Tur., Mekon, Mitsubishi Chemical, Molecor, Nalburdayim.com, NETCAD, ODE, Ökotek, Özler Kalıp, Özpor, Panasonic, PERI, Pimakina, Polyfibers, Polyfin, Prometeon, Ravago, Rehau, Saint Gobain Türkiye, Samsung, Saray Alüminyum, Schüco, Selena (Tytan), Sentez Mekanik, Serge Ferrari, Shell, Siemens, Sistem İnşaat, Soudal, Sika, Şişecam, Temsa, TMS, Tekno Yapı, Türk Ytong, Tremco illbruck, Vaillant, Vekon, Viessmann, Wermut, Wielton, Wilo, Winsa, XCMG, Xylem ve ZF'nin değerli katkılarıyla hazırlanmaktadır.

ABONE OLMAK İÇİN
Bir yıllık abonelik bedelimiz olan 2.100 TL (6 Sayı, KDV Dahil)'yi TR70 0001 0008 5291 9602 1550 01 IBAN no’lu hesabımıza (Ekosistem Medya) yatırıp; ardından dekontu, açık adresinizi ve fatura bilgilerinizi (şahıs ise TC kimlik no; firma ise vergi dairesi-numarası) santiye@santiye.com.tr adresine e-posta veya 0532 516 03 29 no’lu telefona WhatsApp / SMS aracılığıyla ulaştırabilirsiniz. 

 E Dergi
 E Dergi
 E Dergi
  • AJANDA
  • 10 Soruda Yangınla Mücadelede Köpük Sistemleri ve Testleri

    26 Haziran Temmuz 2025 / 14.00

  • 10 Soruda "İskele ve Kalıp Sistemleri"

    4 Temmuz 2025 / 11.00

  • 10 Soruda "Veri Merkezlerinin Tasarımı ve İnşası"

    23 Haziran 2025 / 17.00

  • 10 Soruda “Yapı Malzemesi Üreticilerinin Yaşadığı Sorunlar ve Olası Çözüm Yolları"

    19 Haziran 2025 / 10.30

  • 10 Soruda Kullanım Halindeki Yapılarda Yangın Risk Analizi

    24 Nisan 2025 / 10.30

BÜLTENİMİZE KAYIT OLUN

Şantiye Dergisi

HAKKIMIZDA

İNŞAAT sektörünün buluşma noktası ŞANTİYE®, “GÜVEN”i temsil eden “BASILI BİR YAYIN” olma özelliğinin yanı sıra yenilenen web sitesi, Turkcell Dergilik ve Türk Telekom E-Dergi gibi mobil uygulamalardaki varlığı, 42 bin E-Bülten abonesi ve 85 bin sosyal medya takipçisi-bağlantısıyla yapı sektörünün en önemli iletişim platformlarından ve veri kaynaklarından biri olmaya DİJİTAL ORTAMLARDA DA devam ediyor... 1988'den bu yana basılı yayıncılıkta olduğu gibi...

KURUMSAL

  • Hakkımızda
  • Künye & Abonelik
  • Kişisel Veriler Aydınlatma Metni

KATEGORİLER

  • Haberler
  • Teknik
  • Röportaj
  • Ürün & Sistem
  • Proje
  • Makale
  • Rapor
  • Güncel
  • Ajanda

© 2024 santiye.com.tr - Tüm hakları saklıdır.

  • Anasayfa
  • Gizlilik Politikası
  • Kullanım Koşulları
  • İletişim
  • Kişisel Veriler Aydınlatma Metni