• Künye & Abonelik
  • Hakkımızda
  • Bize Ulaşın
Şantiye Dergisi
PERI
  • Anasayfa
  • Haberler
  • Teknik
  • Röportaj
  • Ürün & Sistem
  • Proje
  • Makale
  • Rapor

“Kâşif Baykuş” Ödülü MITSUBISHI ELECTRIC Klima’nın

Mitsubishi Electric Türkiye Klima Sistemleri, iklimlendirme alanında tüketicilerin duyusal, bilişsel, duygusal ve ilişkisel davranışlarını ve pazar ihtiyaçlarını anlamak amacıyla gerçekleştirdiği “İklimlendirme Pazarı Tüketici Dinamiklerini Anlama Araştırması’’ ile Türkiye Araştırmacılar Derneği (TÜAD) tarafından düzenlenen Baykuş Ödülleri’nde “Kâşif Baykuş” kategorisinde ödül kazandı.

Türkiye Araştırmacılar Derneği (TÜAD) tarafından yılın en başarılı pazarlama ve kamuoyu araştırmalarını ödüllendirmek amacıyla düzenlenen Baykuş Ödülleri; araştırma, reklam, pazarlama, iletişim, akademi ve marka dünyasının profesyonellerini bir araya getirdi. Mitsubishi Electric Türkiye Klima Sistemleri, müşteri odaklı stratejilerini besleyen araştırmasıyla gecede “Kâşif Baykuş” kategorisinde Gümüş Ödül sahibi oldu. Ödül törenine, Mitsubishi Electric Türkiye Klima Sistemleri Ürün ve Pazarlama Birim Müdürü Dr. Murat Hoşgör, Mitsubishi Electric Türkiye Klima Sistemleri Pazarlama Danışmanı Ali Çalt ve Mitsubishi Electric Türkiye Klima Sistemleri Pazarlama Uzmanı Can İnal katıldı.

“Kâşif Baykuş” ödülü, yaptıkları yeni tespitler ve tüketici davranışlarına ilişkin keşifleri ile tüketicilerin zihinlerine ve kalplerine dokunarak en iyi müşteri deneyimini yaşatmayı amaçlayan araştırmalara veriliyor. Türkiye genelinde yapılan araştırma, Türkiye’de evlerin iklimlendirilmesinde klima sistemlerinin giderek daha önemli bir rol oynadığını ve tüketicilerin bilinçlenmesiyle birlikte sektörün kalite standartlarının yükseldiğini ortaya koyuyor.

Klima kullanıcılarının önemli bir kısmı cihazlarını hem ısıtma hem de soğutma amacıyla kullanırken, satın alma sürecinde online kaynaklar, yakın çevre tavsiyeleri ve satış temsilcileri öne çıkıyor. Dayanıklılık, fiyat-performans dengesi, hava temizleme ve nem alma gibi özellikler tüketicilerin seçiminde belirleyici faktörler arasında yer alıyor. Bu bilgiler doğrultusunda klima kullanıcılarına, Mitsubishi Electric Türkiye Klima Sistemleri'nin “Mükemmellik Dengesi” felsefesi hakkında bilgi verildiğinde, tüketicilerin yüzde 90’ı bu yaklaşımı olumlu buluyor.

Ödül hakkında değerlendirmede bulunan Dr. Murat Hoşgör, “Hedef kitlemizi iyi dinlemenin ve buradan doğan fikirlerle birlikte büyümenin önemini çok iyi biliyoruz. Dolayısıyla en doğru metodolojiyi kullanarak beklentileri dinamik bir şekilde analiz ediyor ve bu beklentilere uygun deneyimler geliştiriyoruz. Bizim için müşteri deneyimi, tüketicinin ihtiyacının farkına varmasından başlayarak satış sonrası hizmetlere kadar uzanan duyusal, duygusal ve bilişsel anlamda bütünsel bir yolculuk.” dedi. Hoşgör, “Tüketicilerin yaşam kalitesini artırmaya yönelik sunduğumuz ileri seviye iklimlendirme çözümlerimizle sadece bugünün değil, geleceğin ihtiyaçlarını da karşılamayı hedefliyoruz. Bu vizyonla hareket ederek, her adımda müşteri deneyimini daha üst seviyeye taşımayı önceliğimiz olarak görüyoruz. Bu bakış açısıyla hedef kitlemizi dinlemeye her yıl proaktif olarak devam edeceğiz” ifadesini kullandı.

Resim Başlığı

Resim Başlığı

Resim Başlığı

ŞANTİYE®
Daha iyi yapılar için...
5 Eylül 2025


Türkiye'nin en ESKİ ve en çok ZİYARET EDİLEN şantiyesi: ŞANTİYE®... 
İnşaata dair "KAYDADEĞER" ne varsa... 1988'den bu yana...

Şantiye®nin ürettiği, derlediği ve yayınladığı içeriklerde öncelik “KAMUSAL YARAR”dır... 
Ve yayınlanan içeriğin “ÖZEL” olmasına özen gösterilir...

BASILI DERGİ + E-DERGİ + SANTİYE.COM.TR + SOSYAL MEDYA + DİJİTAL PLATFORMLAR... 

İnşaat sektörünün buluşma noktası Şantiye®, “Güven”i temsil eden “Basılı bir Yayın” olma özelliğinin yanı sıra yenilenen web sitesi, Turkcell Dergilik ve Türk Telekom E-Dergi gibi mobil uygulamalardaki varlığı, 42 bin E-Bülten abonesi ve 100 bin sosyal medya takipçisi-bağlantısıyla inşaat sektörünün en önemli iletişim platformlarından biri olmaya her ortamda devam ediyor... 1988'den bu yana...

Şantiye® ayrıca yapı sektörüne "Şantiye'nin Yıldızı Ödülü", "Yılın Yeşil Yapı Malzemesi / Teknolojisi Ödülü" ve "Şantiyeden Kareler Fotoğraf Yarışması" gibi farklı organizasyonlarla da katkı sunuyor. 

Şantiye®nin son sayısı da dahil 1988 yılından bugüne kadar yayınlanan TÜM SAYILARINA E-Dergi olarak göz atmak için lütfen tıklayın... 

Şantiye®, başta ABONELERİ olmak üzere 2020-2025 yıllarında ilan veren firmalar ABS Yapı, Akyapı, Alumil, Anadolu Motor (Honda), Alkur, Ak-İzo, Altensis, Arbiogaz, Aremas, Arfen, Artus, Assan Panel, Asteknik, Atos, Batıçim, Baumit, Bentley Systems / Seequent, Betek, Betonblock, Borusan CAT, Bosch Termoteknik, Bostik, BTM, Buderus, Bureau Veritas, Chryso, Çimsa, Çuhadaroğlu, Çukurova Isı, Deutsche Messe, Duyar Vana, DYO, Efectis ERA, Ekomaxi, Elkon, Emülzer, Eryap, Filli Boya, Fixa, Fullboard, Form Endüstri Ürünleri, Form Endüstri Tesisleri, Form MHI (Mitsubishi Heavy Industries) Klima, Garanti Leasing, GF Hakan Plastik, Gökçe Brülör, Grundfos, Hannover Fairs, Hilti, IQ Alüminyum (by Deceuninck), İNKA, İntek, İpragaz, İstanbul Teknik, İzocam, İzoser, Kalekim, Knauf, Knauf Insulation, Komatsu, Köster, Kuzu Grup, LG, Marubeni, Masdaf, Master Builders Solutions, MBI Braas, Meiller Kipper (Doğuş Otomotiv), Messe Frankfurt, Messe München/Agora Tur., Mekon, Mitsubishi Chemical, Molecor, Nalburdayim.com, NETCAD, ODE, Ökotek, Özler Kalıp, Özpor, Panasonic, PERI, Pimakina, Polyfibers, Polyfin, Prefabrik Yapı / Hekim Holding, Prometeon, Ravago, Rehau, Saint Gobain Türkiye, Samsung, Saray Alüminyum, Schüco, Selena (Tytan), Sentez Mekanik, Serge Ferrari, Shell, Siemens, Sistem İnşaat, Soudal, Sika, Şişecam, Temsa, TMS, Tekno Yapı, Türk Ytong, Tremco illbruck, Vaillant, Vekon, Viessmann, Wermut, Wielton, Wilo, Winsa, XCMG, Xylem ve ZF'nin değerli katkılarıyla hazırlanmaktadır.

ABONE OLMAK İÇİN
Bir yıllık abonelik bedelimiz olan 2.100 TL (6 Sayı, KDV Dahil)'yi TR70 0001 0008 5291 9602 1550 01 IBAN no’lu hesabımıza (Ekosistem Medya) yatırıp; ardından dekontu, açık adresinizi ve fatura bilgilerinizi (şahıs ise TC kimlik no; firma ise vergi dairesi-numarası) santiye@santiye.com.tr adresine e-posta veya 0532 516 03 29 no’lu telefona WhatsApp / SMS aracılığıyla ulaştırabilirsiniz. 

 E Dergi
 E Dergi
 E Dergi
  • AJANDA
  • 10 Soruda "Şantiyelerde Yangın ve Yangın Güvenliği"

    19 Eylül 2025 - 14.00

  • 10 Soruda “Yapı Malzemelerinde İnovasyon”

    30 Eylül 2025 - 11.00

  • 10 Soruda “Geoteknik ve Geoteknik Mühendisliği”

    3 Eylül 2025 Çarşamba / 21.00

  • 10 Soruda “Yapılarda Cephe ve Cephe Sektörü

    2 Eylül 2025 / 12.00

  • 10 Soruda Yangınla Mücadelede Köpük Sistemleri ve Testleri

    26 Haziran Temmuz 2025 / 14.00

BÜLTENİMİZE KAYIT OLUN

Şantiye Dergisi

HAKKIMIZDA

İNŞAAT sektörünün buluşma noktası ŞANTİYE®, “GÜVEN”i temsil eden “BASILI BİR YAYIN” olma özelliğinin yanı sıra yenilenen web sitesi, Turkcell Dergilik ve Türk Telekom E-Dergi gibi mobil uygulamalardaki varlığı, 42 bin E-Bülten abonesi ve 85 bin sosyal medya takipçisi-bağlantısıyla yapı sektörünün en önemli iletişim platformlarından ve veri kaynaklarından biri olmaya DİJİTAL ORTAMLARDA DA devam ediyor... 1988'den bu yana basılı yayıncılıkta olduğu gibi...

KURUMSAL

  • Hakkımızda
  • Künye & Abonelik
  • Kişisel Veriler Aydınlatma Metni

KATEGORİLER

  • Haberler
  • Teknik
  • Röportaj
  • Ürün & Sistem
  • Proje
  • Makale
  • Rapor
  • Güncel
  • Ajanda

© 2024 santiye.com.tr - Tüm hakları saklıdır.

  • Anasayfa
  • Gizlilik Politikası
  • Kullanım Koşulları
  • İletişim
  • Kişisel Veriler Aydınlatma Metni