İleri teknolojisiyle pompa sistemleri sektörünün lider markası olan Masdaf, 2021 yılında hayata geçirdiği “Bilgi Teknolojileri ve Dijitalleşme” departmanı ile dijitalleşme konusunda da öncü ve yol gösteren firma olmayı hedefliyor.
Dünya kaynaklarını koruyan çevreci su teknolojileri ile sürdürülebilir bir gelecek hedefleyen Masdaf, dijital dönüşüm yolculuğunda hızla ilerliyor. 2021 yılında hayata geçirilen “Bilgi Teknolojileri ve Dijitalleşme” departmanı ile dijitalleşme çalışmalarını tek çatı altında toplayan Masdaf,tüm süreçlerinde; gelişmiş analitik uygulamaları veyapay zekâ kullanımını yaygınlaştırmayı ve değişimlere hızla adapte olan yeni dijital iş modelleri geliştirmeyi hedefliyor.
İşletmelerin; dijital olgunluk düzeyine, işletme kültürüne, müşterilerine, işletme strateji ve hedeflerine göre dijital dönüşüm sürecinde izlediği yolun farklılık göstereceğini ifade eden Masdaf IT ve Dijitalleşme Müdürü Emre Keşaf sözlerine şöyle devam etti: Organizasyonların mevcut durumu, dijital dönüşüm yolculuğunun başlangıç noktasını oluşturuyor. Bu kapsamda;teknoloji projelerinin uygulanması, süreçlerin yeniden yapılanması, organizasyon yapısının ve çalışma alanınınyeniden düzenlenmesi gerekiyor. Bu noktada biz, Masdaf’ta; veriden kazanç sağlama hedeflerine ulaşmak, gelişmiş üretim yöntemleri kullanarak müşteri taleplerini yerine getirmek, gerçek zamanlı veri ve sensörler kullanarak müşteri ihtiyaçlarına hızla yanıt verebilmekamacıyla 2021 yılının ilk çeyreğinde Bilgi Teknolojileri ve Dijitalleşme departmanını hayata geçirerek, çalışmalarımıza başladık” dedi.
Dijital dönüşüm çalışmalarının temelinde; yüksek müşteri memnuniyeti ve doğal kaynakları tasarruflu kullanan pompa teknolojileri olduğunu belirten Emre Keşaf, “Masdaf olarak tüm süreçlerimizin merkezine dijitalleşmeyi yerleştirdik. Çünkü ancak dijitalleşme ile; operasyonel mükemmellik, çevreci yaklaşım ve yüksek müşteri memnuniyeti sağlayabilirsiniz. Dijital dönüşümü, şirket geneline yaymayı ve öncelikli olarak; kaynak optimizasyonu sağlamayı,operasyonel maliyetleri azaltmayı, gerçek zamanlı analizler yaparak, karar almayı ve müşterilerimize eşsiz bir kullanıcı deneyimi yaşatmayı hedefliyoruz. Dijitalleşme çalışmalarımız kapsamında yaşam kaynağımız olan suyun temini için de akıllı teknolojiler geliştirmeye devam ediyoruz. Enerjiyi verimli kullanan, suyu doğru ve verimli yönetenakıllı pompa teknolojilerimiz ile iklim kriziyle mücadelede etkin rol oynamak da öncelikli hedeflerimiz arasında yer alıyor” şeklinde konuştu.
Masdaf olarak pompa sektörünün öncü firması olduklarını ve pazarı domine ettiklerini vurgulayan Emre Keşaf, dijitalleşme konusunda da öncü ve yol gösteren firma olmayı hedeflediklerini ifade etti.
2 Şubat 2022
Türkiye'nin en ESKİ ve en çok ZİYARET EDİLEN şantiyesi: ŞANTİYE®...
İnşaata dair "KAYDADEĞER" ne varsa... 1988'den bu yana...
Şantiye®nin ürettiği, derlediği ve yayınladığı içeriklerde öncelik “KAMUSAL YARAR”dır...
Ve yayınlanan içeriğin “ÖZEL” olmasına özen gösterilir...
BASILI DERGİ + E-DERGİ + SANTİYE.COM.TR + SOSYAL MEDYA + DİJİTAL PLATFORMLAR...
İnşaat sektörünün buluşma noktası Şantiye®, “Güven”i temsil eden “Basılı bir Yayın” olma özelliğinin yanı sıra yenilenen web sitesi, Turkcell Dergilik ve Türk Telekom E-Dergi gibi mobil uygulamalardaki varlığı, 42 bin E-Bülten abonesi ve 85 bin sosyal medya takipçisi-bağlantısıyla inşaat sektörünün en önemli iletişim platformlarından biri olmaya her ortamda devam ediyor... 1988'den bu yana...
Şantiye® ayrıca yapı sektörüne "Şantiye'nin Yıldızı Ödülü", "Yılın Yeşil Yapı Malzemesi / Teknolojisi Ödülü" ve "Şantiyeden Kareler Fotoğraf Yarışması" gibi farklı organizasyonlarla da katkı sunuyor.
Şantiye®nin son sayısı da dahil 1988 yılından bugüne kadar yayınlanan TÜM SAYILARINA E-Dergi olarak göz atmak için lütfen tıklayın...
Şantiye®, başta ABONELERİ olmak üzere 2020-2025 yıllarında ilan veren firmalar ABS Yapı, Akyapı, Alumil, Anadolu Motor (Honda), Alkur, Ak-İzo, Altensis, Arbiogaz, Aremas, Arfen, Artus, Assan Panel, Asteknik, Atos, Batıçim, Baumit, Betek, Betonblock, Borusan CAT, Bosch Termoteknik, Bostik, BTM, Buderus, Bureau Veritas, Chryso, Çimsa, Çuhadaroğlu, Çukurova Isı, Deutsche Messe, Duyar Vana, DYO, Efectis ERA, Ekomaxi, Elkon, Emülzer, Eryap, Filli Boya, Fixa, Fullboard, Form Endüstri Ürünleri, Form Endüstri Tesisleri, Form MHI (Mitsubishi Heavy Industries) Klima, Garanti Leasing, GF Hakan Plastik, Gökçe Brülör, Grundfos, Hannover Fairs, Hilti, IQ Alüminyum (by Deceuninck), İNKA, İntek, İpragaz, İstanbul Teknik, İzocam, İzoser, Kalekim, Knauf, Knauf Insulation, Komatsu, Köster, Kuzu Grup, LG, Marubeni, Masdaf, Master Builders Solutions, MBI Braas, Meiller Kipper (Doğuş Otomotiv), Messe Frankfurt, Messe München/Agora Tur., Mekon, Mitsubishi Chemical, Molecor, Nalburdayim.com, NETCAD, ODE, Ökotek, Özler Kalıp, Özpor, Panasonic, PERI, Pimakina, Polyfibers, Polyfin, Prometeon, Ravago, Rehau, Saint Gobain Türkiye, Samsung, Saray Alüminyum, Schüco, Selena (Tytan), Sentez Mekanik, Serge Ferrari, Shell, Siemens, Sistem İnşaat, Soudal, Sika, Şişecam, Temsa, TMS, Tekno Yapı, Türk Ytong, Tremco illbruck, Vaillant, Vekon, Viessmann, Wermut, Wielton, Wilo, Winsa, XCMG, Xylem ve ZF'nin değerli katkılarıyla hazırlanmaktadır.
ABONE OLMAK İÇİN
Bir yıllık abonelik bedelimiz olan 2.100 TL (6 Sayı, KDV Dahil)'yi TR70 0001 0008 5291 9602 1550 01 IBAN no’lu hesabımıza (Ekosistem Medya) yatırıp; ardından dekontu, açık adresinizi ve fatura bilgilerinizi (şahıs ise TC kimlik no; firma ise vergi dairesi-numarası) santiye@santiye.com.tr adresine e-posta veya 0532 516 03 29 no’lu telefona WhatsApp / SMS aracılığıyla ulaştırabilirsiniz.