Pompa sektörünün önde gelen firmalarından Masdaf, satış sonrası hizmetlerde müşteri odaklılık felsefesiyle hareket ederek, alanında fark yaratmaya devam ediyor.
Pompa sektörünün köklü markası Masdaf, sunduğu ürünlerde olduğu kadar satış sonrası servis hizmetlerinde de yüksek müşteri memnuniyeti sağlamaya devam ediyor.
Türkiye genelindeki 80 yetkili servisi ile müşterilerine kesintisiz ve güvenli hizmetler sunmayı hedefleyen Masdaf’ın satış sonrasında sunduğu hizmet kalitesi, müşterileriyle kurduğu güçlü işbirliğinin önemli bir kısmını oluşturuyor.
“Masdaf olarak önceliğimiz, müşterilerimizin üründen yana memnuniyetini yüksek oranda sağlamak” diyen Masdaf Satış Sonrası Hizmetler Müdürü Hüseyin İPEKOĞLU, yetkili servislerin bu amaca yönelik olarak bazen bir arabulucu, bazen bilirkişi, bazen de müşterinin ve ürünün müşaviri gibi çalışmak mecburiyetinde olduğunu belirtti. İPEKOĞLU sözlerine şöyle devam etti:“Pompa teknolojilerinde verimli performans değerlerine erişilmesinde iyi bir montaj ve ilk çalıştırma büyük önem taşır. Devreye alma esnasında yapılacak ölçümler ve çevre şartları dikkate alınarak yapılacak ince ayarlamalar; ürünün verimli, düşük sarfiyatlı ve uzun ömürlü olmasını sağlar, arıza olasılığını azaltır. Diğer taraftan dakikada binlerce devir yaparak, yüksek basınca maruz kalan sistemin bakımlarının düzenli bir şekilde yapılması da bir diğer önemli husustur” dedi.
“Servis yönetiminde gelişim sürekli olmalıdır”
Masdaf servis organizasyonunda hayata geçirilen yenilikler hakkında da bilgiler veren İPEKOĞLU şu ifadeleri kullandı: “Servis yönetiminde gelişim sürekli olmalıdır. Bence biraz bisiklete binmek gibi; durduğunuzda düşersiniz. Müşteri, onun ihtiyacını ondan önce düşünebilmenizi ister. Bu anlayışla 2021 yılının ilk çeyreğinde geniş kapsamlı bir çalışmayla tarafların sorumluluğunu, servislerden kurumsal beklentilerimizi, işleyişleri ve tavsiye edilen müşteri fiyatlarını içeren bir sirküler yani 'Servis El Kitabı'nı hazırladık."
Kredi kartı tahsilât sistemi
"Covid-19 salgınının oluşturduğu ekonomik krizin, ülkemiz ve dünya için zorlayıcı bir ortam oluşturacağını öngörerek, 2021 yılının başında, müşterilerimiz için opsiyon yaratma, servislerimiz için de tahsilattan yana herhangi bir zarar yaşamamaları adına 'kredi kartı tahsilat sistemi' oluşturduk. Her servise taksit imkânı sunarak, ödeme alabilecekleri Sanal POS sistemi tanımlamasını yaptık. Masdaf olarak en hassas olduğumuz konu, müşterilerimize, eksiksiz ve kusursuz teslimat yapılması. Bu süreç için sıfır hata hedeflediğimizi tüm servis teşkilatımızla paylaştık. Bu tür vakaların yaşanmasına mani olacak özel bir takip sitemi kurduk."
“Performans primi” uygulaması
"2022 yılında da Masdaf servis organizasyonunun hizmet kalitesini artırmaya yönelik projelerimiz devam edecek. Bu kapsamda servislerimiz için önümüzdeki yıl 'performans primi' uygulamasını hayata geçirmeyi planlıyoruz. Bu proje ile her servisimize altı ayda bir karne verip, hak ettikleri not oranında, o dönem faturalarını baz alarak prim hakkedişi çıkarıp, performans primi ödemesi yapacağız. Karnedeki tüm parametreler, iyi servisi tarif eden, takip edilebilir konulardan oluşuyor. Bu projemiz ile hem başarılı servis arkadaşımızı ödüllendirmeyi hem de hizmet kalitemizi daha da iyileştirmeyi hedefliyoruz. Birbirinden farklı deneyim ve yetkinliklere sahip yüzlerce servis teknisyeninden, benzer senaryoda eş davranış bekliyoruz. Bu şekilde ortak hareket etme yetisi çok zordur; ama kurumsallık bunu gerektirir."
“Masdaf bünyesinde stajyer ve çırak kadrosu oluşturduk”
"İçinde bulunduğumuz iş kolunda servis hizmeti vermek kolay değil; pompa sistemleri, el becerisinin yanı sıra akışkanlar mekaniği ve basınçlı kaplara dair teknik altyapı, temel düzeyin üzerinde elektrik ve elektronik bilgisi gerektirir. Hepsini deneyimle yoğurmanız gerekiyor. Bu kapsamda uzun vadeli kazanımlar için Masdaf bünyesinde stajyer ve çırak kadrosu oluşturduk. Merkez atölyemizde ve üretimde, geleceğin saha teknisyenlerini ve mühendislerini Masdaf ile tanıştırıyoruz."
“Hizmet kalitesinde daha ileri”
“Kaliteli hizmet ve kaliteli ürüne ulaşmanın yolu eğitimden geçer” felsefesiyle 2021 yılındaki eğitimlerimizi, 'hizmet kalitesinde daha ileri' mottosuyla gerçekleştirdik. Bu kapsamda Mas Academy bünyesinde, servis teknisyenlerimizin düzeylerine ve ihtiyaçlarına uygun eğitimler verildi. Yeni ürün eğitimleri, pandemi nedeniyle çevrimiçi düzenlenirken, devreye alma ya da ileri arızacılık gibi pratik içerikli olması gereken eğitimler de Özer Polatoplu Oditoryumu’ndayüz yüze gerçekleştirildi. Ayrıca bünyemizde yer alan kıdemli servis uzmanlarımız, sahada ki teknisyen arkadaşlarımızı yalnız bırakmayarak, eğitimlerde kazandıklarını, saha uygulamasını birlikte yaparak pekiştirdiler. Aynı ekibimiz ile kendi bünyesinde bakım işletme takımı bulunduran müşterilerimiz için de 'kullanıcı eğitimleri' düzenledik”.
“Ölçemediğiniz hiçbir şeyi yönetemezsiniz”
"Peter Drucker’a atfedilen 'Ölçemediğiniz hiçbir şeyi yönetemezsiniz' sözünde olduğu gibi biz de hem ürün hem de hizmet kalitemizi sürekli takip ediyoruz. Her geribildirimi fırsat olarak görüyoruz. Çünkü kalite ve müşteri memnuniyeti bunu gerektiriyor” diyen İPEKOĞLU, bu konuda izledikleri yöntemleri ise şöyle açıkladı: “Müşteri Hizmetleri birimimiz, organizasyonun tüm yapılarına eşit mesafede. Şirkete ulaşan tüm şikâyetler, mutlaka müşteri hizmetlerine iletiliyor. Bize ulaşan konularda destek ve çözüm sağladığımız gibi, ürünümüzü kullanan tüm müşterilerimizi arayarak memnuniyetlerini ölçmek, önerilerini dinleyebilmek adına canlı görüşmeler yapıyoruz. Görüşmelerden elde edilen endeks ve notlar, bizler için yol gösterici oluyor. Diğer taraftan iş ortaklarımız, kullanıcıyla en önemli temas hattımız. Burada kalitenin üst düzeyde olmasını önemsiyoruz. 'Hızlı ve İşinin Ehli Servis', 'Bilgili ve Güvenilir Bayi' olarak adlandırılmalarını memnuniyetle karşılıyoruz. Bu alandaki yetkinliklerimizi her biri özelinde ölçüp, geliştirmeye çalışıyoruz.”
Masdaf Hakkında
1977 yılında suyun ve enerjinin etkin kullanılması ve bu sayede yaşam kaynaklarının korunması ilkesiyle yola çıkan, %100 yerli sermaye ile kurulan Masdaf, enerji verimliliği sağlayan, çevreci ve inovatif “akışkan teknolojileri” üretiyor.
Masdaf, 40.000 m² alan üzerine kurulan Düzce tesislerinde; endüstriyel proseslerde, sulama, ısıtma ve soğutma sistemlerinde, gemi sanayinde, atık su transferinde, yangın söndürme işlemlerinde, petro-kimya sanayinde, tarımsal sulama vb. birçok alanda kullanılmak üzere santrifüj pompa imalatı yapıyor.
Masdaf, Türkiye genelindeki geniş bayi ve servis ağıyla, pompa teknolojileri alanında en iyi hizmeti, en kısa zamanda sunmayı misyon edinmiş bir firma.
ERP direktiflerine uygun olarak geliştirilen, yüksek verimli pompa sistemlerini 65’ten fazla ülkeye ihraç eden Masdaf, bu ülkelerde kurduğu distribütör ve servis ağıyla da sürdürülebilir olmayı hedefliyor.
21 Aralık 2021
Türkiye'nin en ESKİ ve en çok ZİYARET EDİLEN şantiyesi: ŞANTİYE®...
İnşaata dair "KAYDADEĞER" ne varsa... 1988'den bu yana...
Şantiye®nin ürettiği, derlediği ve yayınladığı içeriklerde öncelik “KAMUSAL YARAR”dır...
Ve yayınlanan içeriğin “ÖZEL” olmasına özen gösterilir...
BASILI DERGİ + E-DERGİ + SANTİYE.COM.TR + SOSYAL MEDYA + DİJİTAL PLATFORMLAR...
İnşaat sektörünün buluşma noktası Şantiye®, “Güven”i temsil eden “Basılı bir Yayın” olma özelliğinin yanı sıra yenilenen web sitesi, Turkcell Dergilik ve Türk Telekom E-Dergi gibi mobil uygulamalardaki varlığı, 42 bin E-Bülten abonesi ve 85 bin sosyal medya takipçisi-bağlantısıyla inşaat sektörünün en önemli iletişim platformlarından biri olmaya her ortamda devam ediyor... 1988'den bu yana...
Şantiye® ayrıca yapı sektörüne "Şantiye'nin Yıldızı Ödülü", "Yılın Yeşil Yapı Malzemesi / Teknolojisi Ödülü" ve "Şantiyeden Kareler Fotoğraf Yarışması" gibi farklı organizasyonlarla da katkı sunuyor.
Şantiye®nin son sayısı da dahil 1988 yılından bugüne kadar yayınlanan TÜM SAYILARINA E-Dergi olarak göz atmak için lütfen tıklayın...
Şantiye®, başta ABONELERİ olmak üzere 2020-2025 yıllarında ilan veren firmalar ABS Yapı, Akyapı, Alumil, Anadolu Motor (Honda), Alkur, Ak-İzo, Altensis, Arbiogaz, Aremas, Arfen, Artus, Assan Panel, Asteknik, Atos, Batıçim, Baumit, Betek, Betonblock, Borusan CAT, Bosch Termoteknik, Bostik, BTM, Buderus, Bureau Veritas, Chryso, Çimsa, Çuhadaroğlu, Çukurova Isı, Deutsche Messe, Duyar Vana, DYO, Efectis ERA, Ekomaxi, Elkon, Emülzer, Eryap, Filli Boya, Fixa, Fullboard, Form Endüstri Ürünleri, Form Endüstri Tesisleri, Form MHI (Mitsubishi Heavy Industries) Klima, Garanti Leasing, GF Hakan Plastik, Gökçe Brülör, Grundfos, Hannover Fairs, Hilti, IQ Alüminyum (by Deceuninck), İNKA, İntek, İpragaz, İstanbul Teknik, İzocam, İzoser, Kalekim, Knauf, Knauf Insulation, Komatsu, Köster, Kuzu Grup, LG, Marubeni, Masdaf, Master Builders Solutions, MBI Braas, Meiller Kipper (Doğuş Otomotiv), Messe Frankfurt, Messe München/Agora Tur., Mekon, Mitsubishi Chemical, Molecor, Nalburdayim.com, NETCAD, ODE, Ökotek, Özler Kalıp, Özpor, Panasonic, PERI, Pimakina, Polyfibers, Polyfin, Prometeon, Ravago, Rehau, Saint Gobain Türkiye, Samsung, Saray Alüminyum, Schüco, Selena (Tytan), Sentez Mekanik, Serge Ferrari, Shell, Siemens, Sistem İnşaat, Soudal, Sika, Şişecam, Temsa, TMS, Tekno Yapı, Türk Ytong, Tremco illbruck, Vaillant, Vekon, Viessmann, Wermut, Wielton, Wilo, Winsa, XCMG, Xylem ve ZF'nin değerli katkılarıyla hazırlanmaktadır.
ABONE OLMAK İÇİN
Bir yıllık abonelik bedelimiz olan 2.100 TL (6 Sayı, KDV Dahil)'yi TR70 0001 0008 5291 9602 1550 01 IBAN no’lu hesabımıza (Ekosistem Medya) yatırıp; ardından dekontu, açık adresinizi ve fatura bilgilerinizi (şahıs ise TC kimlik no; firma ise vergi dairesi-numarası) santiye@santiye.com.tr adresine e-posta veya 0532 516 03 29 no’lu telefona WhatsApp / SMS aracılığıyla ulaştırabilirsiniz.