Mitsubishi Electric Türkiye Fabrika Otomasyon Sistemleri’nin işletmeleri geleceğe taşıyan yeni çözüm ve teknolojileri, Manisa’da gerçekleşen “Endüstrinin Geleceği için Robotik ve Otomasyon Çözümleri Sempozyumu”nda yoğun ilgi gördü.
Esneklik ve kârlılığı destekleyen otomasyon çözümleri ve yapay zekâ; günümüzde işletmelerin daha hızlı tepki vermesini, müşteri taleplerini olabildiğince hızlı ve hatasız karşılayabilmelerini, rekabet avantajlarını sürdürebilmelerini ve büyümeyi başarılı bir şekilde sürdürebilmelerine destek oluyor. Veri analitiği, yapay zekâ (AI) ve dijital ikizler gibi veriye dayalı teknolojiler, işletmeleri geleceğe taşıyacak önemli teknolojiler olarak öne çıkıyor.
Yenilikçi otomasyon konsept ve çözümleriyle üreticilere geleceğin dijital fabrikalarını bugünden kurmalarında ve küresel rekabette öne çıkmalarında yardımcı olan Mitsubishi Electric Türkiye Fabrika Otomasyon Sistemleri, 7-8 Mart tarihlerinde Manisa’da düzenlenen Endüstrinin Geleceği İçin Robotik ve Otomasyon Çözümleri Sempozyumu’nda akıllı üretime ve geleceğin fabrikalarına dair teknoloji ve çözümlerini tanıttı. Ayrıca, gerçekleştirdiği iki ayrı sunumla da katılımcılarla akıllı üretim ve fabrika sahalarında veri bilimine dair sektöre sunduğu ürün ve çözümler hakkında bilgiler paylaştı.
Mitsubishi Electric Türkiye olarak yazılım ve donanım alanında gelişmiş teknolojileri ve küresel iş birlikleri ile işletmelere dijital dönüşüm süreçlerinde yardımcı olan önemli bir iş ortağı olduklarını belirten Mitsubishi Electric Türkiye Fabrika Otomasyon Sistemleri SCADA & HMI Ürün Yöneticisi Burcu Çöpür, yaptığı sunumda pazara sundukları akıllı üretim ve dijital dönüşüm çözümleri hakkında detaylı bilgiler paylaştı. Akıllı üretim uygulamalarında verilerin bilgiye dönüştürülmesinin temel bir gereklilik olduğunu vurgulayan Çöpür, ICONICS SUITE yazılımıyla işletmelerin hali hazırda toplanan ve geçmişe dair verilere dayalı olarak önemli performans göstergelerini kolayca hesaplayabildiklerini, süreçlerin ne kadar verimli çalıştığını değerlendirmesine olanak tanıyarak üretim verimliliğini artırabildiklerini kaydetti. Kaizen, Poke Yoke ve TPM (Total Productive Maintenance) adlı Japon felsefelerine dayanan SMKL (Smart Manufacturing Kaizen Level) teknolojisinin verilerin toplanması, görselleştirilmesi ve analiz edilmesi ile işletmelerin üretim süreçlerini iyileştirmelerine ve yatırım getirisi sağlanmasına olanak tanıdığını anlattı. Dijital ikiz uygulamaları hakkında da bilgi veren Çöpür, “Dijital ikizler fiziksel nesnelerin dijital bir temsilidir. Her üretim nesnesi bir fiziksel geometriye sahiptir, telemetri verisi üretir, ilişkili meta verilere sahiptir ve analiz edilebilir. Mitsubishi Electric olarak bu dört yönü birleştirerek operasyonel içgörüler elde ediyor ve işletmelere kontrol imkânı sağlıyoruz” dedi.
Mitsubishi Electric Türkiye Fabrika Otomasyon Sistemleri Servo & Motion Kontrol Ürün Müdürü Ali Kıbrıslı da “Üretim Sahasında Veri Bilimi Uygulamaları” başlıklı sunumunda katılımcılara veri biliminin aslında düşünülenden daha kolay olabileceğini hatırlattı. Kıbrıslı, katılımcılara işletmelerinde Mitsubishi Electric‘in akıllı saha seviyesi ürünleri ve bu ürünlerin yapay zekâ destekli kullanıma uygun dahili fonksiyonlarını kullanarak yüksek maliyetlere girmeden üretim kalitesinin ve prosesinin optimize edilebileceğini anlattı. Mitsubishi Electric ‘in saha seviyesi veri bilimi platformu olan MAILAB sisteminin, işletmelerin üretim alanlarında mümkün olduğunca aktif ve yakın ilişkide kullanmanın avantajlarından bahseden Kıbrıslı, veri bilimi ile üretim ekipmanlarının senkronize bir şekilde çalışmasının işletmelere sağlayacağı katkıların da altını çizdi.
17 Mart 2024
Türkiye'nin en ESKİ ve en çok ZİYARET EDİLEN şantiyesi: ŞANTİYE®...
İnşaata dair "KAYDADEĞER" ne varsa... 1988'den bu yana...
Şantiye®nin ürettiği, derlediği ve yayınladığı içeriklerde öncelik “KAMUSAL YARAR”dır...
Ve yayınlanan içeriğin “ÖZEL” olmasına özen gösterilir...
BASILI DERGİ + E-DERGİ + SANTİYE.COM.TR + SOSYAL MEDYA + DİJİTAL PLATFORMLAR...
İnşaat sektörünün buluşma noktası Şantiye®, “Güven”i temsil eden “Basılı bir Yayın” olma özelliğinin yanı sıra yenilenen web sitesi, Turkcell Dergilik ve Türk Telekom E-Dergi gibi mobil uygulamalardaki varlığı, 42 bin E-Bülten abonesi ve 85 bin sosyal medya takipçisi-bağlantısıyla inşaat sektörünün en önemli iletişim platformlarından biri olmaya her ortamda devam ediyor... 1988'den bu yana...
Şantiye® ayrıca yapı sektörüne "Şantiye'nin Yıldızı Ödülü", "Yılın Yeşil Yapı Malzemesi / Teknolojisi Ödülü" ve "Şantiyeden Kareler Fotoğraf Yarışması" gibi farklı organizasyonlarla da katkı sunuyor.
Şantiye®nin son sayısı da dahil 1988 yılından bugüne kadar yayınlanan TÜM SAYILARINA E-Dergi olarak göz atmak için lütfen tıklayın...
Şantiye®, başta ABONELERİ olmak üzere 2020-2025 yıllarında ilan veren firmalar ABS Yapı, Akyapı, Alumil, Anadolu Motor (Honda), Alkur, Ak-İzo, Altensis, Arbiogaz, Aremas, Arfen, Artus, Assan Panel, Asteknik, Atos, Batıçim, Baumit, Betek, Betonblock, Borusan CAT, Bosch Termoteknik, Bostik, BTM, Buderus, Bureau Veritas, Chryso, Çimsa, Çuhadaroğlu, Çukurova Isı, Deutsche Messe, Duyar Vana, DYO, Efectis ERA, Ekomaxi, Elkon, Emülzer, Eryap, Filli Boya, Fixa, Fullboard, Form Endüstri Ürünleri, Form Endüstri Tesisleri, Form MHI (Mitsubishi Heavy Industries) Klima, Garanti Leasing, GF Hakan Plastik, Gökçe Brülör, Grundfos, Hannover Fairs, Hilti, IQ Alüminyum (by Deceuninck), İNKA, İntek, İpragaz, İstanbul Teknik, İzocam, İzoser, Kalekim, Knauf, Knauf Insulation, Komatsu, Köster, Kuzu Grup, LG, Marubeni, Masdaf, Master Builders Solutions, MBI Braas, Meiller Kipper (Doğuş Otomotiv), Messe Frankfurt, Messe München/Agora Tur., Mekon, Mitsubishi Chemical, Molecor, Nalburdayim.com, NETCAD, ODE, Ökotek, Özler Kalıp, Özpor, Panasonic, PERI, Pimakina, Polyfibers, Polyfin, Prometeon, Ravago, Rehau, Saint Gobain Türkiye, Samsung, Saray Alüminyum, Schüco, Selena (Tytan), Sentez Mekanik, Serge Ferrari, Shell, Siemens, Sistem İnşaat, Soudal, Sika, Şişecam, Temsa, TMS, Tekno Yapı, Türk Ytong, Tremco illbruck, Vaillant, Vekon, Viessmann, Wermut, Wilo, Winsa, XCMG, Xylem ve ZF'nin değerli katkılarıyla hazırlanmaktadır.
ABONE OLMAK İÇİN
Bir yıllık abonelik bedelimiz olan 1.800 TL (6 Sayı, KDV Dahil)'yi TR70 0001 0008 5291 9602 1550 01 IBAN no’lu hesabımıza (Ekosistem Medya) yatırıp; ardından dekontu, açık adresinizi ve fatura bilgilerinizi (şahıs ise TC kimlik no; firma ise vergi dairesi-numarası) santiye@santiye.com.tr adresine e-posta veya 0532 516 03 29 no’lu telefona WhatsApp / SMS aracılığıyla ulaştırabilirsiniz.