Mitsubishi Electric Türkiye Klima Sistemleri, yeni sadakat programı “ME Club”ı başarıyla hayata geçirdi. Bu adımla şirket, mevcut müşterileri ve iş ortaklarıyla bağlılığını güçlendirirken aynı zamanda yeni müşteri kazanımını destekleyecek bir yapı oluşturmayı hedefliyor.
Türkiye genelinde 200’ü aşkın iş ortağından oluşan bayi ve yetkili servis ağıyla hizmet sunan Mitsubishi Electric Türkiye Klima Sistemleri, “Mükemmellik Dengesi” yaklaşımıyla satış öncesinden satış sonrasına kadar tüm süreçlerde müşterilerine etkin bir deneyim sunmayı amaçlıyor. Şirket, ileri teknolojiye sahip yüksek performanslı klimalarının yanı sıra üstün hizmet kalitesini de işinin merkezine alıyor. Bu doğrultuda hayata geçirilen “ME Club”, mevcutmüşterilerin ve iş ortaklarının memnuniyetini artırmayı, aynı zamanda yeni müşteri kazanımına katkı sağlamayı amaçlayan bir sadakat programı olarak öne çıkıyor.
Ayrıcalıklar Dünyası ile Daha Fazla Kazan
“ME Club” sadakat programı, kullanıcı davranışlarının veriye dayalı olarak takip edilmesini sağlayarak daha ölçülebilir, şeffaf ve ödüllendirilebilir bir deneyim sunuyor. “ME Club Ayrıcalıklar Dünyası” kapsamında müşteriler, gerçekleştirdikleri alışverişler üzerinden puan kazanırken; bayiler ise satış ve hizmet performansları doğrultusunda çeşitli ödül kategorileri altında puan elde ediyor. Kullanıcılar biriken puanlarını, farklı ürün ve hizmetlerde kullanmak üzere avantajlı fırsatlara dönüştürebiliyor.
Mitsubishi Electric Türkiye Klima Sistemleri Ürün ve Pazarlama Birim Müdürü Dr. Murat Hoşgör, program hakkında yaptığı açıklamada, “Müşteri deneyimini sadece bir süreç değil, markamızın geleceğini şekillendiren stratejik bir değer olarak görüyoruz. Mitsubishi Electric kalitesini her zaman daha erişilebilir, daha kişiselleştirilmiş ve daha sürdürülebilir bir deneyime dönüştürmeyi hedefliyoruz. Bu kapsamda ME Club ile müşteri deneyimini, ticari ve bireysel kullanıcılarımız için değer yaratan bütüncül bir sisteme dönüştürmeyi amaçlıyoruz. 'ME Club Ayrıcalıklar Dünyası' çatısı altında sunacağımız dönemsel kampanyalarla kullanıcılara ek avantajlar sağlayacağız. İlerleyen dönemde programı genişleterek daha fazla fırsat, özel kampanya ve ayrıcalıklarla kullanıcılarımıza değer katmayı sürdüreceğiz.” ifadesini kullandı.
Şantiye® Dergisi ve Dijital Platformları
Daha iyi yapılar için...
3 Aralık 2025
Türkiye'nin en ESKİ ve en çok ZİYARET EDİLEN şantiyesi: ŞANTİYE®...
İnşaata dair "KAYDADEĞER" ne varsa... 1988'den bu yana...
Şantiye®nin ürettiği, derlediği ve yayınladığı içeriklerde öncelik “KAMUSAL YARAR”dır...
Ve yayınlanan içeriğin “ÖZEL” olmasına özen gösterilir...
BASILI DERGİ + E-DERGİ + SANTİYE.COM.TR + SOSYAL MEDYA + DİJİTAL PLATFORMLAR...
İnşaat sektörünün buluşma noktası Şantiye®, “Güven”i temsil eden “Basılı bir Yayın” olma özelliğinin yanı sıra yenilenen web sitesi, Turkcell Dergilik ve Türk Telekom E-Dergi gibi mobil uygulamalardaki varlığı, 42 bin E-Bülten abonesi ve 100 bin sosyal medya takipçisi-bağlantısıyla inşaat sektörünün en önemli iletişim platformlarından biri olmaya her ortamda devam ediyor... 1988'den bu yana...
Şantiye® ayrıca yapı sektörüne "Şantiye'nin Yıldızı Ödülü", "Yılın Yeşil Yapı Malzemesi / Teknolojisi Ödülü" ve "Şantiyeden Kareler Fotoğraf Yarışması" gibi farklı organizasyonlarla da katkı sunuyor.
Şantiye®nin son sayısı da dahil 1988 yılından bugüne kadar yayınlanan TÜM SAYILARINA E-Dergi olarak göz atmak için lütfen tıklayın...
Şantiye®, başta ABONELERİ olmak üzere 2020-2025 yıllarında ilan veren firmalar ABS Yapı, Akyapı, Alumil, Anadolu Motor (Honda), Alkur, Ak-İzo, Altensis, Arbiogaz, Aremas, Arfen, Artus, Assan Panel, Asteknik, Atos, Batıçim, Baumit, Bentley Systems / Seequent, Betek, Betonblock, Borusan CAT, Bosch Termoteknik, Bostik, BTM, Buderus, Bureau Veritas, Chryso, Çimsa, Çuhadaroğlu, Çukurova Isı, Deutsche Messe, Duyar Vana, DYO, Efectis ERA, Ekomaxi, Elkon, Emülzer, Eryap, Filli Boya, Fixa, Fullboard, Form Endüstri Ürünleri, Form Endüstri Tesisleri, Form MHI (Mitsubishi Heavy Industries) Klima, Garanti Leasing, GF Hakan Plastik, Gökçe Brülör, Grundfos, Hannover Fairs, Hilti, IQ Alüminyum (by Deceuninck), İNKA, İntek, İpragaz, İstanbul Teknik, İzocam, İzoser, Kalekim, Knauf, Knauf Insulation, Komatsu, Köster, Kuzu Grup, LG, Marubeni, Masdaf, Master Builders Solutions, MBI Braas, Meiller Kipper (Doğuş Otomotiv), Messe Frankfurt, Messe München/Agora Tur., Mekon, Mitsubishi Chemical, Molecor, Nalburdayim.com, NETCAD, ODE, Ökotek, Özler Kalıp, Özpor, Panasonic, PERI, Pimakina, Polyfibers, Polyfin, Prefabrik Yapı / Hekim Holding, Prometeon, Ravago, Rehau, Saint Gobain Türkiye, Samsung, Saray Alüminyum, Schüco, Selena (Tytan), Sentez Mekanik, Serge Ferrari, Shell, Siemens, Sistem İnşaat, Soudal, Sika, Şişecam, Temsa, TMS, Tekno Yapı, Türk Ytong, Tremco illbruck, Vaillant, Vekon, Viessmann, Wermut, Wielton, Wilo, Winsa, XCMG, Xylem ve ZF'nin değerli katkılarıyla hazırlanmaktadır.
ABONE OLMAK İÇİN
Bir yıllık abonelik bedelimiz olan 2.100 TL (6 Sayı, KDV Dahil)'yi TR70 0001 0008 5291 9602 1550 01 IBAN no’lu hesabımıza (Ekosistem Medya) yatırıp; ardından dekontu, açık adresinizi ve fatura bilgilerinizi (şahıs ise TC kimlik no; firma ise vergi dairesi-numarası) santiye@santiye.com.tr adresine e-posta veya 0532 516 03 29 no’lu telefona WhatsApp / SMS aracılığıyla ulaştırabilirsiniz.











