• Künye & Abonelik
  • Hakkımızda
  • Bize Ulaşın
Şantiye Dergisi
PERI
  • Anasayfa
  • Haberler
  • Teknik
  • Röportaj
  • Ürün & Sistem
  • Proje
  • Makale
  • Rapor

MITSUBISHI ELECTRIC Türkiye, Müşteri Deneyimini Yeniden Tanımlıyor... Dijital Dönüşümle Müşteri Memnuniyetinde Yeni Dönem

Mitsubishi Electric Türkiye Klima Sistemleri, dijitalleşen müşteri deneyimi sürecinde çağrı merkezi yapılanması ile müşteri hizmetlerini yeniden tanımlıyor. Yılın başından itibaren güncellenen yeni sistem sayesinde müşteri çağrılarına cevap verme oranı yüzde 94’e ulaşırken, ortalama hatta bekleme süresi ise yalnızca 33 saniyeye düşürüldü.

Mitsubishi Electric Türkiye Klima Sistemleri, bu yılın başında güncellediği yeni çağrı merkezi altyapısıyla müşteri deneyiminde dijitalleşme, verimlilik ve şeffaflık ile hareket etmeye devam ediyor. Yenilenen sistem sayesinde tüm müşteri bildirimleri KVKK ve İYS düzenlemelerine uygun biçimde kayıt altına alınıyor ve uçtan uca takip edilebiliyor.

Bölge, şehir ve iş ortağı özelinde detaylı analiz imkânı sunarak Mitsubishi Electric’in benimsediği ilkelerle tam uyum içinde çalışan sistem vasıtasıyla markanın müşteri odaklı hizmet anlayışı daha da güç kazanıyor.

Bayi, yetkili servis ve Mitsubishi Electric Türkiye Klima Sistemleri ekiplerinin entegre biçimde kullandığı CRM uygulaması, müşteri taleplerinin anlık olarak izlenmesini sağlıyor. Bu bütünleşik yapı sayesinde yalnızca satış sonrası hizmetlerde değil, müşteri yolculuğunun her aşamasında 360 derece kaliteli bir deneyim sunuluyor.

Müşteri memnuniyetini artırmayı amaçlayan bir diğer yenilik ise “Müşteri Deneyimi İpuçları Serisi” oldu. Tüm paydaşlara yönelik hazırlanan bu içerikler sayesinde bilgi düzeyi yükseliyor.

Şirket dijitalleşmeye yaptığı bu yatırımla hem operasyonel verimliliği artırmayı hem de müşterilerine daha hızlı, şeffaf ve tutarlı bir hizmet sunmayı hedefliyor. Bu yatırım şirketin benimsediği; şeffaflık, güvenilirlik, dijitalleşme ve verimlilik, müşteri odaklılık ve sahadaki ayak izini artırma yönündeki hedeflerine de uyumluluk gösteriyor.

Yeni uygulamalar ile müşteri deneyiminde sıçrama
Mitsubishi Electric Türkiye Klima Sistemleri’nin yeni çağrı merkezi yapılanması, yeni dijital uygulamalarla müşteri deneyimini geliştiriyor. Müşterilerin tüm bildirimlerinin kayıt altına alınabildiği CRM ve IVR teknolojisi sayesinde talepler, sistematik olarak yönetiliyor ve analiz ediliyor. WhatsApp Business, Chatbot ve sosyal medya entegrasyonlarıyla kolaycailetişim sağlanabiliyor. Eskalasyon sistemi ise acil durumlara hızlı müdahale imkânı sunuyor. SMS ile paylaşılan rehber videolarla müşterilere self-servis destek veriliyor. Düzenli memnuniyet ve NPS ölçümleriyle de hizmet kalitesi takip ediliyor.

Şeffaf ve proaktif hizmet anlayışı
Mitsubishi Electric Türkiye Klima Sistemleri, dijitalleşme ile yalnızca operasyonel süreçlerini iyileştirmekle kalmıyor, aynı zamanda müşterilerine daha şeffaf, güvenilir ve öngörülebilir bir deneyim sunarak sektörde fark yaratıyor. Hayata geçirilen her yenilik, markanın müşteri memnuniyetine verdiği önemi ve çağrı merkezi operasyonlarını sürekli iyileştirme kararlılığını açıkça ortaya koyuyor. Şirket, bu vizyon doğrultusunda tüm temas noktalarında kaliteyi odağa alarak, müşterileriyle kurduğu bağı her geçen gün daha da güçlendirmeyi sürdürüyor.

Resim Başlığı

Resim Başlığı

Resim Başlığı

ŞANTİYE®
Daha iyi yapılar için...
25 Temmuz 2025


Türkiye'nin en ESKİ ve en çok ZİYARET EDİLEN şantiyesi: ŞANTİYE®... 
İnşaata dair "KAYDADEĞER" ne varsa... 1988'den bu yana...

Şantiye®nin ürettiği, derlediği ve yayınladığı içeriklerde öncelik “KAMUSAL YARAR”dır... 
Ve yayınlanan içeriğin “ÖZEL” olmasına özen gösterilir...

BASILI DERGİ + E-DERGİ + SANTİYE.COM.TR + SOSYAL MEDYA + DİJİTAL PLATFORMLAR... 

İnşaat sektörünün buluşma noktası Şantiye®, “Güven”i temsil eden “Basılı bir Yayın” olma özelliğinin yanı sıra yenilenen web sitesi, Turkcell Dergilik ve Türk Telekom E-Dergi gibi mobil uygulamalardaki varlığı, 42 bin E-Bülten abonesi ve 85 bin sosyal medya takipçisi-bağlantısıyla inşaat sektörünün en önemli iletişim platformlarından biri olmaya her ortamda devam ediyor... 1988'den bu yana...

Şantiye® ayrıca yapı sektörüne "Şantiye'nin Yıldızı Ödülü", "Yılın Yeşil Yapı Malzemesi / Teknolojisi Ödülü" ve "Şantiyeden Kareler Fotoğraf Yarışması" gibi farklı organizasyonlarla da katkı sunuyor. 

Şantiye®nin son sayısı da dahil 1988 yılından bugüne kadar yayınlanan TÜM SAYILARINA E-Dergi olarak göz atmak için lütfen tıklayın... 

Şantiye®, başta ABONELERİ olmak üzere 2020-2025 yıllarında ilan veren firmalar ABS Yapı, Akyapı, Alumil, Anadolu Motor (Honda), Alkur, Ak-İzo, Altensis, Arbiogaz, Aremas, Arfen, Artus, Assan Panel, Asteknik, Atos, Batıçim, Baumit, Betek, Betonblock, Borusan CAT, Bosch Termoteknik, Bostik, BTM, Buderus, Bureau Veritas, Chryso, Çimsa, Çuhadaroğlu, Çukurova Isı, Deutsche Messe, Duyar Vana, DYO, Efectis ERA, Ekomaxi, Elkon, Emülzer, Eryap, Filli Boya, Fixa, Fullboard, Form Endüstri Ürünleri, Form Endüstri Tesisleri, Form MHI (Mitsubishi Heavy Industries) Klima, Garanti Leasing, GF Hakan Plastik, Gökçe Brülör, Grundfos, Hannover Fairs, Hilti, IQ Alüminyum (by Deceuninck), İNKA, İntek, İpragaz, İstanbul Teknik, İzocam, İzoser, Kalekim, Knauf, Knauf Insulation, Komatsu, Köster, Kuzu Grup, LG, Marubeni, Masdaf, Master Builders Solutions, MBI Braas, Meiller Kipper (Doğuş Otomotiv), Messe Frankfurt, Messe München/Agora Tur., Mekon, Mitsubishi Chemical, Molecor, Nalburdayim.com, NETCAD, ODE, Ökotek, Özler Kalıp, Özpor, Panasonic, PERI, Pimakina, Polyfibers, Polyfin, Prometeon, Ravago, Rehau, Saint Gobain Türkiye, Samsung, Saray Alüminyum, Schüco, Selena (Tytan), Sentez Mekanik, Serge Ferrari, Shell, Siemens, Sistem İnşaat, Soudal, Sika, Şişecam, Temsa, TMS, Tekno Yapı, Türk Ytong, Tremco illbruck, Vaillant, Vekon, Viessmann, Wermut, Wielton, Wilo, Winsa, XCMG, Xylem ve ZF'nin değerli katkılarıyla hazırlanmaktadır.

ABONE OLMAK İÇİN
Bir yıllık abonelik bedelimiz olan 2.100 TL (6 Sayı, KDV Dahil)'yi TR70 0001 0008 5291 9602 1550 01 IBAN no’lu hesabımıza (Ekosistem Medya) yatırıp; ardından dekontu, açık adresinizi ve fatura bilgilerinizi (şahıs ise TC kimlik no; firma ise vergi dairesi-numarası) santiye@santiye.com.tr adresine e-posta veya 0532 516 03 29 no’lu telefona WhatsApp / SMS aracılığıyla ulaştırabilirsiniz. 

 E Dergi
 E Dergi
 E Dergi
  • AJANDA
  • 10 Soruda Yangınla Mücadelede Köpük Sistemleri ve Testleri

    26 Haziran Temmuz 2025 / 14.00

  • 10 Soruda "İskele ve Kalıp Sistemleri"

    4 Temmuz 2025 / 11.00

  • 10 Soruda "Veri Merkezlerinin Tasarımı ve İnşası"

    23 Haziran 2025 / 17.00

  • 10 Soruda “Yapı Malzemesi Üreticilerinin Yaşadığı Sorunlar ve Olası Çözüm Yolları"

    19 Haziran 2025 / 10.30

  • 10 Soruda Kullanım Halindeki Yapılarda Yangın Risk Analizi

    24 Nisan 2025 / 10.30

BÜLTENİMİZE KAYIT OLUN

Şantiye Dergisi

HAKKIMIZDA

İNŞAAT sektörünün buluşma noktası ŞANTİYE®, “GÜVEN”i temsil eden “BASILI BİR YAYIN” olma özelliğinin yanı sıra yenilenen web sitesi, Turkcell Dergilik ve Türk Telekom E-Dergi gibi mobil uygulamalardaki varlığı, 42 bin E-Bülten abonesi ve 85 bin sosyal medya takipçisi-bağlantısıyla yapı sektörünün en önemli iletişim platformlarından ve veri kaynaklarından biri olmaya DİJİTAL ORTAMLARDA DA devam ediyor... 1988'den bu yana basılı yayıncılıkta olduğu gibi...

KURUMSAL

  • Hakkımızda
  • Künye & Abonelik
  • Kişisel Veriler Aydınlatma Metni

KATEGORİLER

  • Haberler
  • Teknik
  • Röportaj
  • Ürün & Sistem
  • Proje
  • Makale
  • Rapor
  • Güncel
  • Ajanda

© 2024 santiye.com.tr - Tüm hakları saklıdır.

  • Anasayfa
  • Gizlilik Politikası
  • Kullanım Koşulları
  • İletişim
  • Kişisel Veriler Aydınlatma Metni