• Künye & Abonelik
  • Hakkımızda
  • Bize Ulaşın
Şantiye Dergisi
PERI
  • Anasayfa
  • Haberler
  • Teknik
  • Röportaj
  • Ürün & Sistem
  • Proje
  • Makale
  • Rapor

MITSUBISHI ELECTRIC Türkiye servis hizmetleri iş ortakları ile bir araya geldi

Mitsubishi Electric Türkiye Klima Sistemleri, Türkiye’nin dört bir yanından iş ortakları ile servis hizmetleri toplantısında bir araya geldi. Satış öncesi ve sonrasında yüksek memnuniyete dayalı bir müşteri deneyimi yaratmayı amaçlayan Mitsubishi Electric Türkiye, yeni servis konseptini ilk kez bu toplantıda tanıttı. Şirket, iş süreçlerini sürdürülebilir kılan yeni satış sonrası hizmetler, ServisFit konsepti ve uygulaması ile iş süreçlerini “fit”leştirerek satış sonrası hizmetlerinde, çıtayı bir adım yukarı taşıyor.

Mitsubishi Electric Klima Sistemleri, Mitsubishi Electric Türkiye Başkan Yardımcısı Jun Horibe ve Mitsubishi Electric Türkiye Klima Sistemleri Genel Müdürü Yenal Altaç’ın ev sahipliğinde Kıbrıs’ta gerçekleşen toplantıda Türkiye’nin dört bir yanından iş ve çözüm ortakları ile bir araya geldi. Çalışanların yetkinliklerinin güncellenmesine, yetkinliklerinin sürdürülebilir ve etkin bir şekilde kullanılmasının sağlamasına ve satış sonrası müşteri hizmetlerinin geliştirilmesine yönelik çözümlerin ele alındığı toplantıda, ServisFit konsepti ve uygulaması da ilk kez iş ortakları ile paylaşıldı.

Resim Başlığı

183 yetkili servis noktası ile 51 şehirde hizmet veren Mitsubishi Electric Klima Sistemleri; ServisFit konsepti ile daha fit, daha çevik ve birbirine sıkı sıkıya entegre edilmiş iş süreçlerini sürdürülebilir kılmayı ve satış sonrası hizmet ağını daha da geliştirmeyi amaçlıyor. Proje-şantiye ve bakım kontrollerinin yanı sıra özel projelerin takip ve devreye alınması süreçlerini de ServisFit konsepti ile hızlandıracak olan Mitsubishi Electric Türkiye Klima Sistemleri, böylelikle satış sonrası hizmet ağını geliştirerek müşteri memnuniyetinde üst seviyeye ulaşmayı amaçlıyor.

“Mitsubishi Electric Klima Sistemleri’nin 360 derece müşteri deneyimi ve memnuniyeti ServisFit ile zirveye çıkacak”
Toplantıda açılış konuşmasını yapan Mitsubishi Electric Türkiye Klima Sistemleri Genel Müdürü Yenal Altaç, “Keşfetteam uygulamamız ile satış öncesinde müşterilerimize sunduğumuz özel ve ayrıcalıklı hizmetlerimizi şimdi 'ServisFit' konsepti ile satış sonrasında da güçlendiriyoruz. Bugünden sonra servis faaliyetlerimizle ilgili gerçekleştireceğimiz tüm çalışmaları, ServisFit konseptimiz ve 'Değişimin Gücüyle Haydi Şimdi Geleceğe' mottosuyla taçlandıracağız. Statü ve yetkinlik gelişimini destekleyerek işletme performansımızı 'fit'leştirmeyi hedefleyen; daha fit, daha çevik ve daha entegre iş süreçleri ile servis ağımızın iş yükünü de hafifleten 'ServisFit' ile tüm iş ortaklarımızın sahada fark yaratmasını ve Mitsubishi Electric Klima Sistemleri’nin 360 derece müşteri deneyimini ve memnuniyetini çok daha ileri seviyeye taşımayı amaçlıyoruz” diye konuştu.

Resim Başlığı

Dünya genelindeki tüm faaliyetlerini kesintisiz ve kaliteli bir hizmet anlayışıyla sürdüren Mitsubishi Electric Klima Sitemleri, iklimlendirme pazarına üst düzey kalitede ürünler sunuyor. Şirket, ürünlerinin ancak ileri düzey bir hizmet anlayışıyla desteklenerek her zaman bir adım ilerisine ulaşabileceklerine işaret ediyor. Tüm birimlerinde ve çalışmalarında “Mükemmel Dengesi” kavramından yola çıkarak kaliteli ve güçlü ürünlerinin yanında sağlam bir satış sonrası hizmet ağı oluşturuyor. Müşteri memnuniyetinde olduğu kadar insan kaynağına da önemli yatırımlar yapan Mitsubish Electric Türkiye, yetkili servis statüsündeki iş ortaklarının uzmanlıklarını geliştirerek işletme performanslarına katma değer sağlıyor. Şirket, farklı alanlarda uçtan uca sunduğu çözümlerle 2024 yılında da yenilenmeyi ve yeni değişimlere imza atmayı hedefliyor.

Öte yandan “Servis Puan Sistemi” uygulaması ile satış sonrası hizmetler sayısal olarak tanımlanabiliyor. Hizmet kalitesini ve iş ortaklarının hangi seviyede hizmet sunduğunu bu sayede ölçümleyebilen Mitsubishi Electric Klima Sistemleri, sahadaki yetkinliklerini en iyi şekilde gösterebilmeyi ve bunun sürekliliğini sağlamayı amaçlıyor.

3 Ocak 2024


Türkiye'nin en ESKİ ve en çok ZİYARET EDİLEN şantiyesi: ŞANTİYE®... 
İnşaata dair "KAYDADEĞER" ne varsa... 1988'den bu yana...

Şantiye®nin ürettiği, derlediği ve yayınladığı içeriklerde öncelik “KAMUSAL YARAR”dır... 
Ve yayınlanan içeriğin “ÖZEL” olmasına özen gösterilir...

BASILI DERGİ + E-DERGİ + SANTİYE.COM.TR + SOSYAL MEDYA + DİJİTAL PLATFORMLAR... 

İnşaat sektörünün buluşma noktası Şantiye®, “Güven”i temsil eden “Basılı bir Yayın” olma özelliğinin yanı sıra yenilenen web sitesi, Turkcell Dergilik ve Türk Telekom E-Dergi gibi mobil uygulamalardaki varlığı, 42 bin E-Bülten abonesi ve 85 bin sosyal medya takipçisi-bağlantısıyla inşaat sektörünün en önemli iletişim platformlarından biri olmaya her ortamda devam ediyor... 1988'den bu yana...

Şantiye® ayrıca yapı sektörüne "Şantiye'nin Yıldızı Ödülü", "Yılın Yeşil Yapı Malzemesi / Teknolojisi Ödülü" ve "Şantiyeden Kareler Fotoğraf Yarışması" gibi farklı organizasyonlarla da katkı sunuyor. 

Şantiye®nin son sayısı da dahil 1988 yılından bugüne kadar yayınlanan TÜM SAYILARINA E-Dergi olarak göz atmak için lütfen tıklayın... 

Şantiye®, başta ABONELERİ olmak üzere 2020-2025 yıllarında ilan veren firmalar ABS Yapı, Akyapı, Alumil, Anadolu Motor (Honda), Alkur, Ak-İzo, Altensis, Arbiogaz, Aremas, Arfen, Artus, Assan Panel, Asteknik, Atos, Batıçim, Baumit, Betek, Betonblock, Borusan CAT, Bosch Termoteknik, Bostik, BTM, Buderus, Bureau Veritas, Chryso, Çimsa, Çuhadaroğlu, Çukurova Isı, Deutsche Messe, Duyar Vana, DYO, Efectis ERA, Ekomaxi, Elkon, Emülzer, Eryap, Filli Boya, Fixa, Fullboard, Form Endüstri Ürünleri, Form Endüstri Tesisleri, Form MHI (Mitsubishi Heavy Industries) Klima, Garanti Leasing, GF Hakan Plastik, Gökçe Brülör, Grundfos, Hannover Fairs, Hilti, IQ Alüminyum (by Deceuninck), İNKA, İntek, İpragaz, İstanbul Teknik, İzocam, İzoser, Kalekim, Knauf, Knauf Insulation, Komatsu, Köster, Kuzu Grup, LG, Marubeni, Masdaf, Master Builders Solutions, MBI Braas, Meiller Kipper (Doğuş Otomotiv), Messe Frankfurt, Messe München/Agora Tur., Mekon, Mitsubishi Chemical, Molecor, Nalburdayim.com, NETCAD, ODE, Ökotek, Özler Kalıp, Özpor, Panasonic, PERI, Pimakina, Polyfibers, Polyfin, Prometeon, Ravago, Rehau, Saint Gobain Türkiye, Samsung, Saray Alüminyum, Schüco, Selena (Tytan), Sentez Mekanik, Serge Ferrari, Shell, Siemens, Sistem İnşaat, Soudal, Sika, Şişecam, Temsa, TMS, Tekno Yapı, Türk Ytong, Tremco illbruck, Vaillant, Vekon, Viessmann, Wermut, Wielton, Wilo, Winsa, XCMG, Xylem ve ZF'nin değerli katkılarıyla hazırlanmaktadır.

ABONE OLMAK İÇİN
Bir yıllık abonelik bedelimiz olan 2.100 TL (6 Sayı, KDV Dahil)'yi TR70 0001 0008 5291 9602 1550 01 IBAN no’lu hesabımıza (Ekosistem Medya) yatırıp; ardından dekontu, açık adresinizi ve fatura bilgilerinizi (şahıs ise TC kimlik no; firma ise vergi dairesi-numarası) santiye@santiye.com.tr adresine e-posta veya 0532 516 03 29 no’lu telefona WhatsApp / SMS aracılığıyla ulaştırabilirsiniz. 

 E Dergi
 E Dergi
 E Dergi
  • AJANDA
  • 10 Soruda Yangınla Mücadelede Köpük Sistemleri ve Testleri

    26 Haziran Temmuz 2025 / 14.00

  • 10 Soruda "İskele ve Kalıp Sistemleri"

    4 Temmuz 2025 / 11.00

  • 10 Soruda "Veri Merkezlerinin Tasarımı ve İnşası"

    23 Haziran 2025 / 17.00

  • 10 Soruda “Yapı Malzemesi Üreticilerinin Yaşadığı Sorunlar ve Olası Çözüm Yolları"

    19 Haziran 2025 / 10.30

  • 10 Soruda Kullanım Halindeki Yapılarda Yangın Risk Analizi

    24 Nisan 2025 / 10.30

BÜLTENİMİZE KAYIT OLUN

Şantiye Dergisi

HAKKIMIZDA

İNŞAAT sektörünün buluşma noktası ŞANTİYE®, “GÜVEN”i temsil eden “BASILI BİR YAYIN” olma özelliğinin yanı sıra yenilenen web sitesi, Turkcell Dergilik ve Türk Telekom E-Dergi gibi mobil uygulamalardaki varlığı, 42 bin E-Bülten abonesi ve 85 bin sosyal medya takipçisi-bağlantısıyla yapı sektörünün en önemli iletişim platformlarından ve veri kaynaklarından biri olmaya DİJİTAL ORTAMLARDA DA devam ediyor... 1988'den bu yana basılı yayıncılıkta olduğu gibi...

KURUMSAL

  • Hakkımızda
  • Künye & Abonelik
  • Kişisel Veriler Aydınlatma Metni

KATEGORİLER

  • Haberler
  • Teknik
  • Röportaj
  • Ürün & Sistem
  • Proje
  • Makale
  • Rapor
  • Güncel
  • Ajanda

© 2024 santiye.com.tr - Tüm hakları saklıdır.

  • Anasayfa
  • Gizlilik Politikası
  • Kullanım Koşulları
  • İletişim
  • Kişisel Veriler Aydınlatma Metni