• Künye & Abonelik
  • Hakkımızda
  • Bize Ulaşın
Şantiye Dergisi
PERI
  • Anasayfa
  • Haberler
  • Teknik
  • Röportaj
  • Ürün & Sistem
  • Proje
  • Makale
  • Rapor

MITSUBISHI Heavy Sanal Showroom artık yayında

Form MHI Klima Sistemleri, iklimlendirme sektöründe dijital çağın kapılarını aralıyor. Türkiye’de sektöründe bir ilk olan Sanal Showroom, Mitsubishi Heavy Industries müşterilerine 360°sanal bir deneyimin kapılarını açıyor. Showroomdan otele, villadan toplantı salonuna uzanan beş farklı mekânda Mitsubishi Heavy klimalarını gerçekçi biçimde keşfetmek, VR gözlükle mekânın içinde dolaşmak ve avatarlarla aynı ortamda buluşmak artık mümkün!

Form MHI Klima Sistemleri, Mitsubishi Heavy Industries (MHI) klimalarını gerçek mekânlarda gösteren etkileşimli bir platform olan Sanal Showroom’u ziyaretçileri ile buluşturdu. Ön tanıtımı Kasım 2024’te Kıbrıs’ta düzenlenen Bayi ve Servis Toplantısı’nda yapılan projenin, nihai versiyonunun lansmanı ISK-SODEX İstanbul’da yapıldı ve sanal gerçeklik odasında ziyaretçilerin deneyimine sunuldu. Türkiye genelindeki bayi ağına, sektör profesyonellerine ve son kullanıcılara hitap eden platform, tasarım ve seçim süreçlerini hızlandırarak, karar verme deneyimini keyifli bir keşfe dönüştürüyor.

360° keşif, VR ve gerçek zamanlı etkileşim
Mitsubishi Heavy Sanal Showroom, kullanıcıya yalnızca bir ürün sunmuyor, dijital araçlar ve VR gözlük ile mekânın içinde dolaşma, cihazların farklı özelliklerini tanıma ve farklı bir deneyimi tatma özgürlüğü tanıyor. Bununla birlikte farklı ortamlardan aynı anda bağlanan kullanıcılar, avatarlarıyla toplantı odasında buluşarak proje üzerinde interaktif görüşmeler yapabiliyor.

Beş farklı mekânda gerçeğe en yakın deneyim
Platform; Sanal Showroom, Otel Odası, Oturma Odası, Villa ve Toplantı Salonu olmak üzere beş bölümden oluşuyor. Her bölüm, farklı kullanıcı ihtiyaçlarına özel olarak tasarlandı.Form MHI Klima Sistemleri, bu deneyimi bir adım öteye taşıyarak tüm bölge ofislerinde sanal gerçeklik odaları kuruyor. Böylece ziyaretçiler, VR gözlükleri takarak sanal gerçeklik ortamında, gördükleri ürünün kullanım alanını da deneyimleyebiliyor.

Cihazların farklı renk kombinasyonları anında deneniyor, duvar tonları değiştiğinde ürünün mekânla kurduğu uyum gözlemlenebiliyor. Tavana gizlenmiş kaset tipi veya plakaya monte edilen çözümler, animasyonlarla canlanarak ziyaretçilere bir mühendislik şovu sunuyor.

Form MHI Klima Sistemleri Genel Müdürü Zafer Sarı, erişime açılan Sanal Showroom projesi ile ilgili görüşlerini şu şekilde dile getirdi: “Dijital dönüşüm çağında, müşterilerimizin beklentilerini en ileri teknolojilerle karşılamak en öncelikli hedefimizdir.MHI Sanal Showroom, kullanıcı dostu arayüzü, anlık görselleştirme ve ortak oturum özellikleriyle dünyadaki en yenilikçi örneklerden biri olarak öne çıkacak. Bu vizyoner adımımızla yalnızca bir dijital platform değil, müşteriyle markanın aynı evrende buluştuğu yeni bir deneyim alanı yaratıyoruz.Önümüzdeki dönemde tüm bölge ofislerinde kurulacak sanalgerçeklik altyapısı sayesinde, sektör profesyonelleri VR gözlüklerle tüm ürün ve sistemlerimizi birebir deneyimleyebilecek. Hedefimiz, bu platformun ilerleyen dönemlerde bayi toplantılarında, fuarlarda ve saha etkinliklerinde canlı sunum aracı olarak da kullanılabilmek ve deneyimi üst seviyeye taşımak. Form MHI Klima Sistemleri, sektörün geleceğine yön veren bu öncü dijital adımla, müşterilerine ve iş ortaklarına yepyeni bir deneyim alanı sunmaya devam edecek.”

Resim Başlığı

Resim Başlığı

Resim Başlığı

Resim Başlığı

Resim Başlığı

ŞANTİYE®
Daha iyi yapılar için...
22 Kasım 2025


Türkiye'nin en ESKİ ve en çok ZİYARET EDİLEN şantiyesi: ŞANTİYE®... 
İnşaata dair "KAYDADEĞER" ne varsa... 1988'den bu yana...

Şantiye®nin ürettiği, derlediği ve yayınladığı içeriklerde öncelik “KAMUSAL YARAR”dır... 
Ve yayınlanan içeriğin “ÖZEL” olmasına özen gösterilir...

BASILI DERGİ + E-DERGİ + SANTİYE.COM.TR + SOSYAL MEDYA + DİJİTAL PLATFORMLAR... 

İnşaat sektörünün buluşma noktası Şantiye®, “Güven”i temsil eden “Basılı bir Yayın” olma özelliğinin yanı sıra yenilenen web sitesi, Turkcell Dergilik ve Türk Telekom E-Dergi gibi mobil uygulamalardaki varlığı, 42 bin E-Bülten abonesi ve 100 bin sosyal medya takipçisi-bağlantısıyla inşaat sektörünün en önemli iletişim platformlarından biri olmaya her ortamda devam ediyor... 1988'den bu yana...

Şantiye® ayrıca yapı sektörüne "Şantiye'nin Yıldızı Ödülü", "Yılın Yeşil Yapı Malzemesi / Teknolojisi Ödülü" ve "Şantiyeden Kareler Fotoğraf Yarışması" gibi farklı organizasyonlarla da katkı sunuyor. 

Şantiye®nin son sayısı da dahil 1988 yılından bugüne kadar yayınlanan TÜM SAYILARINA E-Dergi olarak göz atmak için lütfen tıklayın... 

Şantiye®, başta ABONELERİ olmak üzere 2020-2025 yıllarında ilan veren firmalar ABS Yapı, Akyapı, Alumil, Anadolu Motor (Honda), Alkur, Ak-İzo, Altensis, Arbiogaz, Aremas, Arfen, Artus, Assan Panel, Asteknik, Atos, Batıçim, Baumit, Bentley Systems / Seequent, Betek, Betonblock, Borusan CAT, Bosch Termoteknik, Bostik, BTM, Buderus, Bureau Veritas, Chryso, Çimsa, Çuhadaroğlu, Çukurova Isı, Deutsche Messe, Duyar Vana, DYO, Efectis ERA, Ekomaxi, Elkon, Emülzer, Eryap, Filli Boya, Fixa, Fullboard, Form Endüstri Ürünleri, Form Endüstri Tesisleri, Form MHI (Mitsubishi Heavy Industries) Klima, Garanti Leasing, GF Hakan Plastik, Gökçe Brülör, Grundfos, Hannover Fairs, Hilti, IQ Alüminyum (by Deceuninck), İNKA, İntek, İpragaz, İstanbul Teknik, İzocam, İzoser, Kalekim, Knauf, Knauf Insulation, Komatsu, Köster, Kuzu Grup, LG, Marubeni, Masdaf, Master Builders Solutions, MBI Braas, Meiller Kipper (Doğuş Otomotiv), Messe Frankfurt, Messe München/Agora Tur., Mekon, Mitsubishi Chemical, Molecor, Nalburdayim.com, NETCAD, Nexans, ODE, Ökotek, Özler Kalıp, Özpor, Panasonic, PERI, Pimakina, Polyfibers, Polyfin, Prefabrik Yapı / Hekim Holding, Prometeon, Ravago, Rehau, Saint Gobain Türkiye, Samsung, Saray Alüminyum, Schüco, Selena (Tytan), Sentez Mekanik, Serge Ferrari, Shell, Siemens, Sistem İnşaat, Soudal, Sika, Şişecam, Temsa, TMS, Tekno Yapı, Türk Ytong, Tremco illbruck, Vaillant, Vekon, Viessmann, Wermut, Wielton, Wilo, Winsa, XCMG, Xylem ve ZF'nin değerli katkılarıyla hazırlanmaktadır.

ABONE OLMAK İÇİN
Bir yıllık abonelik bedelimiz olan 2.100 TL (6 Sayı, KDV Dahil)'yi TR70 0001 0008 5291 9602 1550 01 IBAN no’lu hesabımıza (Ekosistem Medya) yatırıp; ardından dekontu, açık adresinizi ve fatura bilgilerinizi (şahıs ise TC kimlik no; firma ise vergi dairesi-numarası) santiye@santiye.com.tr adresine e-posta veya 0532 516 03 29 no’lu telefona WhatsApp / SMS aracılığıyla ulaştırabilirsiniz. 

 E Dergi
 E Dergi
 E Dergi
  • AJANDA
  • 10 Soruda XPS Yalıtım Malzemesi

    6 Kasım 2025 Perşembe

  • 10 Soruda “Püskürtme Betonun Tünel Güçlendirmede Kullanımı”

    31 Ekim 2025 - 10.30

  • 10 Soruda "Yapısal Güçlendirme"

    31 Ekim 2025 - 14.30

  • 10 Soruda “Yapı Malzemelerinde İnovasyon”

    11 Kasım 2025 - 11.00

  • 10 Soruda "Şantiyelerde Yangın ve Yangın Güvenliği"

    19 Eylül 2025 - 14.00

BÜLTENİMİZE KAYIT OLUN

Şantiye Dergisi

HAKKIMIZDA

İNŞAAT sektörünün buluşma noktası ŞANTİYE®, “GÜVEN”i temsil eden “BASILI BİR YAYIN” olma özelliğinin yanı sıra yenilenen web sitesi, Turkcell Dergilik ve Türk Telekom E-Dergi gibi mobil uygulamalardaki varlığı, 42 bin E-Bülten abonesi ve 85 bin sosyal medya takipçisi-bağlantısıyla yapı sektörünün en önemli iletişim platformlarından ve veri kaynaklarından biri olmaya DİJİTAL ORTAMLARDA DA devam ediyor... 1988'den bu yana basılı yayıncılıkta olduğu gibi...

KURUMSAL

  • Hakkımızda
  • Künye & Abonelik
  • Kişisel Veriler Aydınlatma Metni

KATEGORİLER

  • Haberler
  • Teknik
  • Röportaj
  • Ürün & Sistem
  • Proje
  • Makale
  • Rapor
  • Güncel
  • Ajanda

© 2024 santiye.com.tr - Tüm hakları saklıdır.

  • Anasayfa
  • Gizlilik Politikası
  • Kullanım Koşulları
  • İletişim
  • Kişisel Veriler Aydınlatma Metni