• Künye & Abonelik
  • Hakkımızda
  • Bize Ulaşın
Şantiye Dergisi
PERI
  • Anasayfa
  • Haberler
  • Teknik
  • Röportaj
  • Ürün & Sistem
  • Proje
  • Makale
  • Rapor

Nippon Paint, Türkiye’nin İlk ve Tek "Yalı Boyası"nı Tanıttı

Asya’nın lider boya markası Nippon Paint, ahşap ürün grubundaki uzmanlığıyla geliştirdiği Türkiye’nin ilk ve tek "Yalı Boyası"nı Ahmet Rasim Paşa Yalısı’nda düzenlediği lansmanda tanıttı.

Yüksek Mimar/Restoratör Seda Özen ve İç Mimar/Tasarımcı Yeşim Kozanlı’nın ahşabın Türkiye tarihindeki yeri ve kullanımı üzerine bilgiler verdiği etkinlikte, ünlü Sanat Tarihçisi ve Rehber Doç. Dr. Sedat Bornovalı da katılımcılarla keyifli bir sohbet gerçekleştirdi.

Sunduğu yenilikçi çözümlerle tüm yaşam alanlarının kalitesini artıran Nippon Paint 140 yıllık tecrübesi, teknolojik gücü ve insanı odağına alan yenilikçi yaklaşımıyla geliştirdiği Türkiye’nin ilk ve tek ‘Yalı Boyası’nı tanıttı. Türkiye’nin en önemli kültürel mirası içinde yer alan ahşap yalıların korunmasına güçlü bir katkı yapacak olan Yalı Boyasının lansmanı Ahmet Rasim Paşa Yalısı’nda gerçekleştirildi.

İlgi çeken etkinlikte; Yüksek Mimar ve Restoratör Seda Özen, ahşap yapıların Türkiye mimarlık tarihindeki yerini ve boğazdaki yalıların ahşap serüvenini anlattı. İç mimar ve tasarımcı Yeşim Kozanlı ise, sağlıklı mekanlar için kullanılan ahşabın malzeme olarak sürdürülebilirliği ve ahşabın modern mimaride kullanım biçimlerine değindi. Etkinlikte ayrıca, ünlü Sanat Tarihçisi ve Rehber Doç. Dr. Sedat Bornovalı’yla da tarihten mimariye ve sanata uzanan keyifli bir sohbet yapıldı.

Boğaz’ın göz kamaştıran nadide yapılarından olan, mimarinin en seçkin örneklerinden kabul edilen tarihi yalılar için üstün koruma sunarak, gelecek nesillere güçlü bir şekilde aktarılmasını sağlayan Türkiye’nin ilk ve tek Yalı Boyası katılımcılardan tam not aldı.

Resim Başlığı

“Kültürel Mirasın Korunmasına Katkımız Olacak”
Nippon Paint-Betek Genel Müdür Yardımcısı Arzu Uludağ’ın ev sahipliğinde gerçekleşen etkinlikte Uludağ şunları söyledi: “Türkiye’de alışılagelmiş çözümlerden fazlasını arayan profesyonel kullanıcıların yaratıcılıklarının önünü açacak ürünler geliştirmeye devam ediyoruz. Sadece teknoloji ve inovasyonla değil, insan odaklı marka kimliğimizle ürünler yaratıyoruz. Marka olarak yenilikçi ve öncü yaklaşımımız kadar; çevreye duyarlı ürünler geliştirmeyi önceliğimiz olarak kabul ediyoruz. Aynı zamanda asırlardan süzülerek gelen değerlerimizin yeni nesillere aktarılmasını da desteklemek istiyoruz. Yalı boyası, sürdürülebilirlik ve topluma katkı hedeflerimizin ikisine de hizmet etmesi ile çok önem atfettiğimiz yeni ürünümüz. Bugün sektöre yeni bir soluk getireceğine inandığımız Yalı boyasını tanıtarak Nippon Paint’in geniş ve inovatifürün yelpazesinde ahşap koruma uzmanlığımızı da bir kez daha vurguladık. Aralarında yalı boyasının da yer aldığı WoodCare Ahşap Ürün Grubu’muz, ahşabın uzun süreli korunmasını sağlayarak, ahşap yapıların yaygın şekilde güvenle inşasını ve yapıların gelecek nesillere aktarılmasına büyük bir katkı sunuyor. Bu yönüyle de çok ses getireceğini düşündüğüm bu yeni ürünümüzün, kültürel mirasımızın korunmasına ve sürdürülebilirliğe hizmet edeceğine inanıyorum.”

Tarihi eserlere doğru eller değmeli!
Sanat Tarihçisi ve Rehber Doç. Dr. Sedat Bornovalı ise tarihi yapıların korunmasıyla ilgili "Tarihi eserlere yönelik hünerli şekilde yapılmış koruma ve restorasyon çalışmaları, o tarihin hem yeniden canlandırılmasını hem de yaşamımızın içerisindeki varlıklarını daha anlamlı hale gelmesini sağlıyor. Geçmişle bugün iç içe olduğu için tarihi eserlerin yaşamımızın dışında tutulması mümkün değil. Asıl dikkat etmemiz gereken tarih eserlerin işinde uzman kişilere ve kurumlara teslim edilmesi olmalı. Doğru iş ortaklarıyla bu değerli mirasları gelecek kuşaklara en özenli şekilde taşıma şansı yakalayabiliriz. Tarihi eserlerin kıymetini bilen ve gelecek nesillere doğru aktarmanın çabası içerisinde olanlar doğru malzemelerle çok önemli dokunuşlar yapabiliyor” dedi.

Ahşap yapılar için en vazgeçilmez şey doğru boya!
Yüksek Mimar ve Restoratör Seda Özen’in ahşabın Türk mimari tarihindeki yerini ve önemini vurguladığı konuşmasında, “Ahşap yapıların uzun ömürlü olmasını istiyorsak, doğru boya uygulaması bizim için en vazgeçilmez şey. Türkiye'nin pek çok yerinde 12-13. yüzyıllardan ahşap yapı örneklerimiz var. Bu örnekler bizim için paha biçilmez kıymete sahip ve köklerimiz bu yapılardan filizleniyor. Eğer bu tarihi yapıları yaşatmak ve ömrünü uzatmak istiyorsak, ahşabın doğal yapısına uygun, kaliteli boyalar kullanmak ve ahşabı tanıyan, doğru uygulamalarla gerekli bakımı yapmak gerekiyor.” ifadelerine yer verdi.


Ahşap, doğallığıyla insanla bütünleşen, sürdürülebilir ve zamansız bir ürün!

İç mimar ve Tasarımcı Yeşim Kozanlı, “Tasarımlarımızın ve kullandığımız malzemelerimizin pek çoğunun iyileştirici bir gücü de var. Ahşap, bunun en güçlülerinden biri çünkü ahşabın doğayla nasıl şekillendiğini görebiliyoruz. Fark ettik ki pandemiyle birlikte doğaya biraz daha fazla dönüş olursa hem daha sürdürülebilir hem de dokunulduğu zaman kendini iyi hissettiren yönüyle ahşaba verilen değer artacaktır diye düşünüyorum. Ayrıca ahşap biraz duygusal bir yaklaşımla; bizimle yaşayan zaman kavramını bize hissettiren ve aslında kullanıcıyla birlikte yaş alan bir ürün.” şeklinde konuştu.

10 Temmuz 2021


Türkiye'nin en ESKİ ve en çok ZİYARET EDİLEN şantiyesi: ŞANTİYE®... 
İnşaata dair "KAYDADEĞER" ne varsa... 1988'den bu yana...

Şantiye®nin ürettiği, derlediği ve yayınladığı içeriklerde öncelik “KAMUSAL YARAR”dır... 
Ve yayınlanan içeriğin “ÖZEL” olmasına özen gösterilir...

BASILI DERGİ + E-DERGİ + SANTİYE.COM.TR + SOSYAL MEDYA + DİJİTAL PLATFORMLAR... 

İnşaat sektörünün buluşma noktası Şantiye®, “Güven”i temsil eden “Basılı bir Yayın” olma özelliğinin yanı sıra yenilenen web sitesi, Turkcell Dergilik ve Türk Telekom E-Dergi gibi mobil uygulamalardaki varlığı, 42 bin E-Bülten abonesi ve 85 bin sosyal medya takipçisi-bağlantısıyla inşaat sektörünün en önemli iletişim platformlarından biri olmaya her ortamda devam ediyor... 1988'den bu yana...

Şantiye® ayrıca yapı sektörüne "Şantiye'nin Yıldızı Ödülü", "Yılın Yeşil Yapı Malzemesi / Teknolojisi Ödülü" ve "Şantiyeden Kareler Fotoğraf Yarışması" gibi farklı organizasyonlarla da katkı sunuyor. 

Şantiye®nin son sayısı da dahil 1988 yılından bugüne kadar yayınlanan TÜM SAYILARINA E-Dergi olarak göz atmak için lütfen tıklayın... 

Şantiye®, başta ABONELERİ olmak üzere 2020-2025 yıllarında ilan veren firmalar ABS Yapı, Akyapı, Alumil, Anadolu Motor (Honda), Alkur, Ak-İzo, Altensis, Arbiogaz, Aremas, Arfen, Artus, Assan Panel, Asteknik, Atos, Batıçim, Baumit, Betek, Betonblock, Borusan CAT, Bosch Termoteknik, Bostik, BTM, Buderus, Bureau Veritas, Chryso, Çimsa, Çuhadaroğlu, Çukurova Isı, Deutsche Messe, Duyar Vana, DYO, Efectis ERA, Ekomaxi, Elkon, Emülzer, Eryap, Filli Boya, Fixa, Fullboard, Form Endüstri Ürünleri, Form Endüstri Tesisleri, Form MHI (Mitsubishi Heavy Industries) Klima, Garanti Leasing, GF Hakan Plastik, Gökçe Brülör, Grundfos, Hannover Fairs, Hilti, IQ Alüminyum (by Deceuninck), İNKA, İntek, İpragaz, İstanbul Teknik, İzocam, İzoser, Kalekim, Knauf, Knauf Insulation, Komatsu, Köster, Kuzu Grup, LG, Marubeni, Masdaf, Master Builders Solutions, MBI Braas, Meiller Kipper (Doğuş Otomotiv), Messe Frankfurt, Messe München/Agora Tur., Mekon, Mitsubishi Chemical, Molecor, Nalburdayim.com, NETCAD, ODE, Ökotek, Özler Kalıp, Özpor, Panasonic, PERI, Pimakina, Polyfibers, Polyfin, Prometeon, Ravago, Rehau, Saint Gobain Türkiye, Samsung, Saray Alüminyum, Schüco, Selena (Tytan), Sentez Mekanik, Serge Ferrari, Shell, Siemens, Sistem İnşaat, Soudal, Sika, Şişecam, Temsa, TMS, Tekno Yapı, Türk Ytong, Tremco illbruck, Vaillant, Vekon, Viessmann, Wermut, Wielton, Wilo, Winsa, XCMG, Xylem ve ZF'nin değerli katkılarıyla hazırlanmaktadır.

ABONE OLMAK İÇİN
Bir yıllık abonelik bedelimiz olan 2.100 TL (6 Sayı, KDV Dahil)'yi TR70 0001 0008 5291 9602 1550 01 IBAN no’lu hesabımıza (Ekosistem Medya) yatırıp; ardından dekontu, açık adresinizi ve fatura bilgilerinizi (şahıs ise TC kimlik no; firma ise vergi dairesi-numarası) santiye@santiye.com.tr adresine e-posta veya 0532 516 03 29 no’lu telefona WhatsApp / SMS aracılığıyla ulaştırabilirsiniz. 

 E Dergi
 E Dergi
 E Dergi
  • AJANDA
  • 10 Soruda Yangınla Mücadelede Köpük Sistemleri ve Testleri

    26 Haziran Temmuz 2025 / 14.00

  • 10 Soruda "İskele ve Kalıp Sistemleri"

    4 Temmuz 2025 / 11.00

  • 10 Soruda "Veri Merkezlerinin Tasarımı ve İnşası"

    23 Haziran 2025 / 17.00

  • 10 Soruda “Yapı Malzemesi Üreticilerinin Yaşadığı Sorunlar ve Olası Çözüm Yolları"

    19 Haziran 2025 / 10.30

  • 10 Soruda Kullanım Halindeki Yapılarda Yangın Risk Analizi

    24 Nisan 2025 / 10.30

BÜLTENİMİZE KAYIT OLUN

Şantiye Dergisi

HAKKIMIZDA

İNŞAAT sektörünün buluşma noktası ŞANTİYE®, “GÜVEN”i temsil eden “BASILI BİR YAYIN” olma özelliğinin yanı sıra yenilenen web sitesi, Turkcell Dergilik ve Türk Telekom E-Dergi gibi mobil uygulamalardaki varlığı, 42 bin E-Bülten abonesi ve 85 bin sosyal medya takipçisi-bağlantısıyla yapı sektörünün en önemli iletişim platformlarından ve veri kaynaklarından biri olmaya DİJİTAL ORTAMLARDA DA devam ediyor... 1988'den bu yana basılı yayıncılıkta olduğu gibi...

KURUMSAL

  • Hakkımızda
  • Künye & Abonelik
  • Kişisel Veriler Aydınlatma Metni

KATEGORİLER

  • Haberler
  • Teknik
  • Röportaj
  • Ürün & Sistem
  • Proje
  • Makale
  • Rapor
  • Güncel
  • Ajanda

© 2024 santiye.com.tr - Tüm hakları saklıdır.

  • Anasayfa
  • Gizlilik Politikası
  • Kullanım Koşulları
  • İletişim
  • Kişisel Veriler Aydınlatma Metni