Panasonic Life Solutions Türkiye, PanaGeneration isimli yeni programını tanıttı. Bu sadakat programıyla Panasonic, uzun yıllardır sağlıklı iş ilişkileri kurduğu bayilerin yönetimini devralacak ikinci nesil ile güçlü bir bağ kurmayı hedefliyor.
Panasonic Life Solutions Türkiye, en önemli iş ortağı olan bayilerin çocuklarına yönelik önemli bir sadakat programı başlattı. Uzun yıllardır birlikte çalıştığı bayilerinin işlerini devralacak bir sonraki nesil ile aidiyet bağı kurmayı, onların iş motivasyonunu artırmayı ve geleceklerine yatırım yapmayı amaçlayan PanaGeneration programına İstanbul’da gerçekleştirilen açılış etkinliğiyle start verildi. Bir tam gün süren etkinlik kapsamında şirket kültürünün tanıtılması, üretim tesislerinin ziyaret edilmesi gibi aksiyonların yanı sıra gezi ve yemek gibi keyifli aktivitelere de imza atıldı.
PanaGeneration programının açılış etkinliğinde konuşan Panasonic Life Solutions Türkiye Satış & Pazarlama İş Bölümü Başkan Yardımcısı Azim Tuncinar, “Bayilerin iş dinamiğine baktığımızda bir sonraki jenerasyonun işi devralmaya hazırlandığını görüyoruz. Bu nesil ile eski jenerasyonun iş kültürü, beklentileri, değerleri birbirinden farklı. Bu iç görüyle yola çıktık ve farklılıkları pozitif yönde adımlara dönüştürebilmek amacıyla PanaGeneration programını başlattık. Böylece yeni neslin Panasonic’e olan bağlılığını kuvvetlendirmek, iş ilişkimizi güçlendirmek ve uzun soluklu sadık partnerler olarak onlarla yolumuza devam etmek üzerine projeler gerçekleştirmeyi hedefliyoruz. Lansmanını yaptığımız program kapsamındaki aktivitelerle katılımcıları motive ederken, aynı zamanda marka ve iş yönetimi vizyonlarını da genişletmek amacındayız. Bu süre içerisinde katılımcılar, Panasonic ile iletişimlerini güçlendirecek ve marka ile kuvvetli bağlar kuracak. Aynı zamanda program ile mevcut bayi sahiplerini de motive ederek emekli olup işi devredecekleri zaman geldiğinde, gözlerinin arkada kalmayacağı bir hissiyat oluşturacağımıza inanıyorum” dedi.
“Tüm dünyada uygulanabilir hale getirilmesini hedefliyoruz”
Tuncinar, Kısa vadede otuz kişi ile başladığımız programa dahil olan kişilerin 2023 Mart ayına Panasonic markasını ‘love brand’ olarak benimsemesini istiyoruz. Uzun vadede ise oluşturulan sistemi ve konsepti Panasonic’in tüm dünyadaki ofislerinde uygulanır hale getirmeyi gaye edindik” dedi.
“Klasik sadakat programları dışında bir çalışma yapmayı amaçlıyoruz”
Program kapsamındaki uygulamaların inovatif, eğlenceli, heyecan yaratan bir yaklaşımla kurgulanması ve uygulanması noktasında titizlikle çalıştıklarını ifade eden Tuncinar, “Dokunacağımız neslin dijital çağda yetişen, beklentisinin hızlı ve etkili bir şekilde karşılanmasını isteyen, yaratıcı ve teknolojik içeriklere karşı ilgi duyan kişilerden oluşacağını biliyoruz. Bu noktada da sınırların dışına çıkılan, alışılmışın ötesinde ve hafızalarda yer edecek bir program sunmak için var gücümüzle çalışıyoruz” dedi.
27 Ocak 2022
Türkiye'nin en ESKİ ve en çok ZİYARET EDİLEN şantiyesi: ŞANTİYE®...
İnşaata dair "KAYDADEĞER" ne varsa... 1988'den bu yana...
Şantiye®nin ürettiği, derlediği ve yayınladığı içeriklerde öncelik “KAMUSAL YARAR”dır...
Ve yayınlanan içeriğin “ÖZEL” olmasına özen gösterilir...
BASILI DERGİ + E-DERGİ + SANTİYE.COM.TR + SOSYAL MEDYA + DİJİTAL PLATFORMLAR...
İnşaat sektörünün buluşma noktası Şantiye®, “Güven”i temsil eden “Basılı bir Yayın” olma özelliğinin yanı sıra yenilenen web sitesi, Turkcell Dergilik ve Türk Telekom E-Dergi gibi mobil uygulamalardaki varlığı, 42 bin E-Bülten abonesi ve 85 bin sosyal medya takipçisi-bağlantısıyla inşaat sektörünün en önemli iletişim platformlarından biri olmaya her ortamda devam ediyor... 1988'den bu yana...
Şantiye® ayrıca yapı sektörüne "Şantiye'nin Yıldızı Ödülü", "Yılın Yeşil Yapı Malzemesi / Teknolojisi Ödülü" ve "Şantiyeden Kareler Fotoğraf Yarışması" gibi farklı organizasyonlarla da katkı sunuyor.
Şantiye®nin son sayısı da dahil 1988 yılından bugüne kadar yayınlanan TÜM SAYILARINA E-Dergi olarak göz atmak için lütfen tıklayın...
Şantiye®, başta ABONELERİ olmak üzere 2020-2025 yıllarında ilan veren firmalar ABS Yapı, Akyapı, Alumil, Anadolu Motor (Honda), Alkur, Ak-İzo, Altensis, Arbiogaz, Aremas, Arfen, Artus, Assan Panel, Asteknik, Atos, Batıçim, Baumit, Betek, Betonblock, Borusan CAT, Bosch Termoteknik, Bostik, BTM, Buderus, Bureau Veritas, Chryso, Çimsa, Çuhadaroğlu, Çukurova Isı, Deutsche Messe, Duyar Vana, DYO, Efectis ERA, Ekomaxi, Elkon, Emülzer, Eryap, Filli Boya, Fixa, Fullboard, Form Endüstri Ürünleri, Form Endüstri Tesisleri, Form MHI (Mitsubishi Heavy Industries) Klima, Garanti Leasing, GF Hakan Plastik, Gökçe Brülör, Grundfos, Hannover Fairs, Hilti, IQ Alüminyum (by Deceuninck), İNKA, İntek, İpragaz, İstanbul Teknik, İzocam, İzoser, Kalekim, Knauf, Knauf Insulation, Komatsu, Köster, Kuzu Grup, LG, Marubeni, Masdaf, Master Builders Solutions, MBI Braas, Meiller Kipper (Doğuş Otomotiv), Messe Frankfurt, Messe München/Agora Tur., Mekon, Mitsubishi Chemical, Molecor, Nalburdayim.com, NETCAD, ODE, Ökotek, Özler Kalıp, Özpor, Panasonic, PERI, Pimakina, Polyfibers, Polyfin, Prometeon, Ravago, Rehau, Saint Gobain Türkiye, Samsung, Saray Alüminyum, Schüco, Selena (Tytan), Sentez Mekanik, Serge Ferrari, Shell, Siemens, Sistem İnşaat, Soudal, Sika, Şişecam, Temsa, TMS, Tekno Yapı, Türk Ytong, Tremco illbruck, Vaillant, Vekon, Viessmann, Wermut, Wilo, Winsa, XCMG, Xylem ve ZF'nin değerli katkılarıyla hazırlanmaktadır.
ABONE OLMAK İÇİN
Bir yıllık abonelik bedelimiz olan 1.800 TL (6 Sayı, KDV Dahil)'yi TR70 0001 0008 5291 9602 1550 01 IBAN no’lu hesabımıza (Ekosistem Medya) yatırıp; ardından dekontu, açık adresinizi ve fatura bilgilerinizi (şahıs ise TC kimlik no; firma ise vergi dairesi-numarası) santiye@santiye.com.tr adresine e-posta veya 0532 516 03 29 no’lu telefona WhatsApp / SMS aracılığıyla ulaştırabilirsiniz.