• Künye & Abonelik
  • Hakkımızda
  • Bize Ulaşın
Şantiye Dergisi
PERI
  • Anasayfa
  • Haberler
  • Teknik
  • Röportaj
  • Ürün & Sistem
  • Proje
  • Makale
  • Rapor

Schneider Electric Kişiselleştirilmiş Bir Dijital Deneyim Sunan mySchneider’ı Tanıttı

Şirketin web sitesi se.com’a dünyanın dört bir yanından bağlanan bir milyondan fazla müşteri ve iş ortağına artık tercihlerine göre sadeleştirilmiş, kişiselleştirilmiş ve uçtan uca bir deneyim sunuluyor. Müşteriler özelleştirilmiş Tek Oturum Açma portalı sayesinde farklı iş hizmetleri ve araçlarını tek bir yerde konsolide ederek ve günlük operasyonlarını kolay ve verimli hale getirerek işlerini büyütebiliyor.

Enerji yönetimi ve otomasyonun dijital dönüşümünde lider olan Schneider Electric, se.com adresinde oturum açan müşteri ve iş ortaklarına tek bir kullanıcı adı ve şifre ile, bütün Schneider Electric araç ve yazılımlarına kolayca ulaşırken, tercihlerine ve iş alanlarına göre kişiselleştirilmiş bir çevrimiçi deneyim yaşayacakları yeni dijital platformu mySchneider’ı tanıttı.

Bu yeni deneyimin tasarımı 2020’de başladı ve Schneider’ın müşteri ve iş ortaklarının aşağıdakiler sayesinde piyasada bugün fark yaratmasına ve günlük operasyonlarını sadeleştirmesine yardımcı olan bir dizi geliştirme ve beceriler tetikledi:

  • Müşterilerin tüm bilgilerini yönetebileceği bütünsel bir müşteri profiline tek bir oturum açarak erişim sağlama

  • En çok kullanılan iş hizmetlerine özelleştirilmiş bir portal aracılığıyla özel erişim sağlama

  • Artık tek bir yerden erişilebilen farklı iş hizmet ve araçlarını konsolide etme

  • Müşterilerin ziyaret etmesi gereken platform sayısını azaltmak için Schneider’ın çevrimiçi araç ve kaynaklarının yeniden düzenlenmesi.

Müşterilerinin dijital ihtiyaç ve önceliklerini karşılayacak ve 7 gün 24 saat verimli bir çevrimiçi deneyim yaşamalarını sağlayacak yeni online platformunu ve amaçlarını, Schneider Electric Pazarlamadan Sorumlu Başkan Yardımcısı Chris Leong ve Dijital Süreçlerden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Peter Weckesser anlattı. Leong ve Weckesser, öncelikle Covid-19 pandemisi ile dijital ürün ve servislerde çok ciddi bir gelişme yaşandığının ve tüketicilerin dijital ürün ve servislere adaptasyon ve taleplerinin hızla evrildiğinin altını çizdi.

Tüm bu adımlar sayesinde, müşterilerin dijitalleşme ve verimlilik konusundaki ihtiyaçları karşılanıp daha fazla dijital katılımlarına olanak sağlanarak, önemli bir başarı yakalayan Schneider Electric ayrıca, müşterilerinin dijital deneyimlerini hızlandırmak için yeni yöntemler geliştirmek amacıyla belirlediği 3 hedefi de açıkladı. Schneider Electric e-ticarete odaklanmak, dijital altyapısının kapsamını iletişim iş ortaklarını ve son kullanıcıları kapsayacak şekilde genişletmek ve müşterilerini, ihtiyaçlarını dijital araçlarla bizzat karşılamaları konusunda teşvik etmek olarak belirlediği üç kritik hedefe giden yolda yeni tanıttıkları ‘Kişiselleştirilmiş Dijital Deneyim’in dijital altyapının en önemli bileşeni olduğunu vurguladı.

Dijital dönüşümün Schneider Electric’in önceliği olduğunu belirten Leong ve Weckesser, “Müşterilerimize mümkün olan en iyi ve verimli dijital araçları sunma konusunda da Schneider Electric bünyesindeki Schneider Dijital, Global Pazarlama, Operasyon birimlerinin ortak çalışma kültürü ve adanmışlıkları kaçınılmaz rol oynayacak.” şeklinde konuştu.

Müşteriler mySchneider sayesinde kullanıcıya özel kontrol panellerine erişebiliyor ve yeni ürün, yazılım sürümü, web semineri, yayımlanan teknik makale ve teknik dokümantasyon güncellemeleri takip edebiliyor. Ek olarak, proje tasarım ve danışman iş ortaklarının yararlanabileceği çeşitli hesaplama araçları, referans dizaynlar, güncel şartnameler ve elektrik tesisat rehberleri mySchneider platformunda mevcut. Distribütörler ise iş fırsatları, ürün bilgileri, fiyat teklifleri, siparişler, sipariş takibi, finansal raporlar, eğitim ve iş ortaklığı programlarından faydalanabiliyor. Varlıklar, sözleşmeler, yaşam döngüleri ve planlanan servislerin görselleştirilmesi sayesinde tesis müdürleri tesislerine dair optimum bir görünüm elde edebiliyor. Kullanıcıya özel ana sayfada ise profillerine göre araç ve kaynaklardan ürün ve uygulamalara ve ek hizmetlere kadar günlük olarak ihtiyaç duydukları içerikler öne çıkarılıyor.

1 Eylül 2021


Türkiye'nin en ESKİ ve en çok ZİYARET EDİLEN şantiyesi: ŞANTİYE®... 
İnşaata dair "KAYDADEĞER" ne varsa... 1988'den bu yana...

Şantiye®nin ürettiği, derlediği ve yayınladığı içeriklerde öncelik “KAMUSAL YARAR”dır... 
Ve yayınlanan içeriğin “ÖZEL” olmasına özen gösterilir...

BASILI DERGİ + E-DERGİ + SANTİYE.COM.TR + SOSYAL MEDYA + DİJİTAL PLATFORMLAR... 

İnşaat sektörünün buluşma noktası Şantiye®, “Güven”i temsil eden “Basılı bir Yayın” olma özelliğinin yanı sıra yenilenen web sitesi, Turkcell Dergilik ve Türk Telekom E-Dergi gibi mobil uygulamalardaki varlığı, 42 bin E-Bülten abonesi ve 100 bin sosyal medya takipçisi-bağlantısıyla inşaat sektörünün en önemli iletişim platformlarından biri olmaya her ortamda devam ediyor... 1988'den bu yana...

Şantiye® ayrıca yapı sektörüne "Şantiye'nin Yıldızı Ödülü", "Yılın Yeşil Yapı Malzemesi / Teknolojisi Ödülü" ve "Şantiyeden Kareler Fotoğraf Yarışması" gibi farklı organizasyonlarla da katkı sunuyor. 

Şantiye®nin son sayısı da dahil 1988 yılından bugüne kadar yayınlanan TÜM SAYILARINA E-Dergi olarak göz atmak için lütfen tıklayın... 

Şantiye®, başta ABONELERİ olmak üzere 2020-2025 yıllarında ilan veren firmalar ABS Yapı, Akyapı, Alumil, Anadolu Motor (Honda), Alkur, Ak-İzo, Altensis, Arbiogaz, Aremas, Arfen, Artus, Assan Panel, Asteknik, Atos, Batıçim, Baumit, Bentley Systems / Seequent, Betek, Betonblock, Borusan CAT, Bosch Termoteknik, Bostik, BTM, Buderus, Bureau Veritas, Chryso, Çimsa, Çuhadaroğlu, Çukurova Isı, Deutsche Messe, Duyar Vana, DYO, Efectis ERA, Ekomaxi, Elkon, Emülzer, Eryap, Filli Boya, Fixa, Fullboard, Form Endüstri Ürünleri, Form Endüstri Tesisleri, Form MHI (Mitsubishi Heavy Industries) Klima, Garanti Leasing, GF Hakan Plastik, Gökçe Brülör, Grundfos, Hannover Fairs, Hilti, IQ Alüminyum (by Deceuninck), İNKA, İntek, İpragaz, İstanbul Teknik, İzocam, İzoser, Kalekim, Knauf, Knauf Insulation, Komatsu, Köster, Kuzu Grup, LG, Marubeni, Masdaf, Master Builders Solutions, MBI Braas, Meiller Kipper (Doğuş Otomotiv), Messe Frankfurt, Messe München/Agora Tur., Mekon, Mitsubishi Chemical, Molecor, Nalburdayim.com, NETCAD, ODE, Ökotek, Özler Kalıp, Özpor, Panasonic, PERI, Pimakina, Polyfibers, Polyfin, Prefabrik Yapı / Hekim Holding, Prometeon, Ravago, Rehau, Saint Gobain Türkiye, Samsung, Saray Alüminyum, Schüco, Selena (Tytan), Sentez Mekanik, Serge Ferrari, Shell, Siemens, Sistem İnşaat, Soudal, Sika, Şişecam, Temsa, TMS, Tekno Yapı, Türk Ytong, Tremco illbruck, Vaillant, Vekon, Viessmann, Wermut, Wielton, Wilo, Winsa, XCMG, Xylem ve ZF'nin değerli katkılarıyla hazırlanmaktadır.

ABONE OLMAK İÇİN
Bir yıllık abonelik bedelimiz olan 2.100 TL (6 Sayı, KDV Dahil)'yi TR70 0001 0008 5291 9602 1550 01 IBAN no’lu hesabımıza (Ekosistem Medya) yatırıp; ardından dekontu, açık adresinizi ve fatura bilgilerinizi (şahıs ise TC kimlik no; firma ise vergi dairesi-numarası) santiye@santiye.com.tr adresine e-posta veya 0532 516 03 29 no’lu telefona WhatsApp / SMS aracılığıyla ulaştırabilirsiniz. 

 E Dergi
 E Dergi
 E Dergi
  • AJANDA
  • 10 Soruda "Şantiyelerde Yangın ve Yangın Güvenliği"

    19 Eylül 2025 - 14.00

  • 10 Soruda “Yapı Malzemelerinde İnovasyon”

    30 Eylül 2025 - 11.00

  • 10 Soruda “Geoteknik ve Geoteknik Mühendisliği”

    3 Eylül 2025 Çarşamba / 21.00

  • 10 Soruda “Yapılarda Cephe ve Cephe Sektörü

    15 Eylül 2025 / 11.00

  • 10 Soruda Yangınla Mücadelede Köpük Sistemleri ve Testleri

    26 Haziran Temmuz 2025 / 14.00

BÜLTENİMİZE KAYIT OLUN

Şantiye Dergisi

HAKKIMIZDA

İNŞAAT sektörünün buluşma noktası ŞANTİYE®, “GÜVEN”i temsil eden “BASILI BİR YAYIN” olma özelliğinin yanı sıra yenilenen web sitesi, Turkcell Dergilik ve Türk Telekom E-Dergi gibi mobil uygulamalardaki varlığı, 42 bin E-Bülten abonesi ve 85 bin sosyal medya takipçisi-bağlantısıyla yapı sektörünün en önemli iletişim platformlarından ve veri kaynaklarından biri olmaya DİJİTAL ORTAMLARDA DA devam ediyor... 1988'den bu yana basılı yayıncılıkta olduğu gibi...

KURUMSAL

  • Hakkımızda
  • Künye & Abonelik
  • Kişisel Veriler Aydınlatma Metni

KATEGORİLER

  • Haberler
  • Teknik
  • Röportaj
  • Ürün & Sistem
  • Proje
  • Makale
  • Rapor
  • Güncel
  • Ajanda

© 2024 santiye.com.tr - Tüm hakları saklıdır.

  • Anasayfa
  • Gizlilik Politikası
  • Kullanım Koşulları
  • İletişim
  • Kişisel Veriler Aydınlatma Metni