İklimlendirme ve havalandırma sektörüne yenilikçi çözümler geliştiren Systemair Türkiye’nin her bölgesinde servis süpervizörleri bulunurken aynı zamanda 80’den farklı noktada VRF ve merkezi sistemler yetkili servisleri yer alıyor. Satış sonrası hizmet politikasını “teknik destek ekibi”, “eğitim programları”, “yedek parça tedariki” ile “mobil uygulamalar ve interaktif platformlar” sayesinde birbirine entegre eden Systemair, sürekli iyileştirme felsefesi ile satış süreci kadar sonrasına da yatırım yapıyor.
Kullanıcı memnuniyetini yukarıda tutmanın yanı sıra sunulan ürün ve hizmetin etki düzeyini sürdürülebilir ölçüde güçlendirmek için satış sonrası hizmetlerin niteliği çok önemli. Farklı yaşam alanlarına yönelik taze hava sağlama misyonuyla çalışmalarını sürdüren Systemair, satış sürecinin devamı niteliğindeki satış sonrası hizmet kalitesiyle de müşteri memnuniyetini en üst seviyede tutuyor. Satış sonrası hizmet politikalarını bugünün ihtiyaçlarına yönelik yenilikçi bir bakış açısıyla sunan şirket, garanti süresi içinde veya sonrasında yaşanan herhangi bir arıza durumunda müşterilerine Systemair Group güvencesini sunuyor.
Systemair, satış sonrası hizmeti dört adımda kurguluyor
Sektöründeki öncü ve yenilikçi uygulamalar sayesinde müşterilere en üst seviyede destek sunmayı önemsediklerini ifade eden Systemair Türkiye Satış Sonrası Hizmetler Müdürü Olgan Berka, “Servis hizmetlerimizi etkili bir şekilde yürütebilmek adına “teknik destek ekibi”, “eğitim programları”, “yedek parça tedariki” ile “mobil uygulamalar ve interaktif platformlar”dan oluşan dört temel odak noktamız mevcut. Sunduğumuz hizmette öncelikle, gelen taleplere hızlı ve etkili şekilde cevap verebilmek adına deneyimli ve alanında uzman merkez servis ve yetkili servis ekipleri ile teknik destek sağlıyoruz. Ekiplerimiz, soruna hızlı bir şekilde müdahale ederek çözümler üretip müşteri memnuniyetini yükseltmeyi hedefliyor. Ürünlerimiz hızla gelişen bir teknolojiye sahip olduğundan, servis ekiplerimize eğitim programları aracılığıyla sürekli olarak bilgi aktarımı da sağlıyoruz. Aynı zamanda oluşacak taleplere hızlı bir şekilde cevap verebilmek adına geniş bir yedek parça stokuna sahip olup, müşterilerimizin operasyonlarını kesintisiz sürdürmelerine yardımcı oluyoruz. Yanı sıra oluşabilecek her türlü soruna karşı efektif çözümler sunabilmek için mobil uygulamalar ve interaktif platformlar geliştirdik.” dedi.
Systemair sürekli iyileşme felsefesi ile satış süreci kadar sonrasına da yatırım yapıyor
Systemair’in Türkiye genelinde geniş bir servis ağına sahip olduğunu belirten Systemair Türkiye Genel Müdür Yardımcısı Serkan Gündüz ise şunları söyledi: “Müşterilerimize daha iyi hizmet sunabilmek adına servis ağını sürekli olarak güncelliyor ve genişletiyoruz. Sunduğumuz ürünlerde müşteri memnuniyetini ve iş sürekliliğini sağlamak taahhüdümüzün bir parçası. Yakın dönemde, satış sonrası hizmetlerimizi daha da güçlendirmek için organizasyon ve dijitalleşme alanında yatırımlar gerçekleştirdik ve operasyonlarımızı geliştirmeye devam ediyoruz. Bu yatırımların amacı, müşteri memnuniyetini artırmak, yanıt sürelerini iyileştirmek, teknik destek kapasitemizi artırmak ve genel olarak satış sonrası hizmet kalitemizi en üst düzeye çıkarmak için yapılıyor. Nihai amacımız, yüksek kalite ve performansa sahip ürünlerimizin uzun yıllar sorunsuz şekilde kullanılabilmesini sağlamak” ifadelerini kullandı.
3 Ocak 2024
Türkiye'nin en ESKİ ve en çok ZİYARET EDİLEN şantiyesi: ŞANTİYE®...
İnşaata dair "KAYDADEĞER" ne varsa... 1988'den bu yana...
Şantiye®nin ürettiği, derlediği ve yayınladığı içeriklerde öncelik “KAMUSAL YARAR”dır...
Ve yayınlanan içeriğin “ÖZEL” olmasına özen gösterilir...
BASILI DERGİ + E-DERGİ + SANTİYE.COM.TR + SOSYAL MEDYA + DİJİTAL PLATFORMLAR...
İnşaat sektörünün buluşma noktası Şantiye®, “Güven”i temsil eden “Basılı bir Yayın” olma özelliğinin yanı sıra yenilenen web sitesi, Turkcell Dergilik ve Türk Telekom E-Dergi gibi mobil uygulamalardaki varlığı, 42 bin E-Bülten abonesi ve 85 bin sosyal medya takipçisi-bağlantısıyla inşaat sektörünün en önemli iletişim platformlarından biri olmaya her ortamda devam ediyor... 1988'den bu yana...
Şantiye® ayrıca yapı sektörüne "Şantiye'nin Yıldızı Ödülü", "Yılın Yeşil Yapı Malzemesi / Teknolojisi Ödülü" ve "Şantiyeden Kareler Fotoğraf Yarışması" gibi farklı organizasyonlarla da katkı sunuyor.
Şantiye®nin son sayısı da dahil 1988 yılından bugüne kadar yayınlanan TÜM SAYILARINA E-Dergi olarak göz atmak için lütfen tıklayın...
Şantiye®, başta ABONELERİ olmak üzere 2020-2025 yıllarında ilan veren firmalar ABS Yapı, Akyapı, Alumil, Anadolu Motor (Honda), Alkur, Ak-İzo, Altensis, Arbiogaz, Aremas, Arfen, Artus, Assan Panel, Asteknik, Atos, Batıçim, Baumit, Betek, Betonblock, Borusan CAT, Bosch Termoteknik, Bostik, BTM, Buderus, Bureau Veritas, Chryso, Çimsa, Çuhadaroğlu, Çukurova Isı, Deutsche Messe, Duyar Vana, DYO, Efectis ERA, Ekomaxi, Elkon, Emülzer, Eryap, Filli Boya, Fixa, Fullboard, Form Endüstri Ürünleri, Form Endüstri Tesisleri, Form MHI (Mitsubishi Heavy Industries) Klima, Garanti Leasing, GF Hakan Plastik, Gökçe Brülör, Grundfos, Hannover Fairs, Hilti, IQ Alüminyum (by Deceuninck), İNKA, İntek, İpragaz, İstanbul Teknik, İzocam, İzoser, Kalekim, Knauf, Knauf Insulation, Komatsu, Köster, Kuzu Grup, LG, Marubeni, Masdaf, Master Builders Solutions, MBI Braas, Meiller Kipper (Doğuş Otomotiv), Messe Frankfurt, Messe München/Agora Tur., Mekon, Mitsubishi Chemical, Molecor, Nalburdayim.com, NETCAD, ODE, Ökotek, Özler Kalıp, Özpor, Panasonic, PERI, Pimakina, Polyfibers, Polyfin, Prometeon, Ravago, Rehau, Saint Gobain Türkiye, Samsung, Saray Alüminyum, Schüco, Selena (Tytan), Sentez Mekanik, Serge Ferrari, Shell, Siemens, Sistem İnşaat, Soudal, Sika, Şişecam, Temsa, TMS, Tekno Yapı, Türk Ytong, Tremco illbruck, Vaillant, Vekon, Viessmann, Wermut, Wielton, Wilo, Winsa, XCMG, Xylem ve ZF'nin değerli katkılarıyla hazırlanmaktadır.
ABONE OLMAK İÇİN
Bir yıllık abonelik bedelimiz olan 2.100 TL (6 Sayı, KDV Dahil)'yi TR70 0001 0008 5291 9602 1550 01 IBAN no’lu hesabımıza (Ekosistem Medya) yatırıp; ardından dekontu, açık adresinizi ve fatura bilgilerinizi (şahıs ise TC kimlik no; firma ise vergi dairesi-numarası) santiye@santiye.com.tr adresine e-posta veya 0532 516 03 29 no’lu telefona WhatsApp / SMS aracılığıyla ulaştırabilirsiniz.