• Künye & Abonelik
  • Hakkımızda
  • Bize Ulaşın
Şantiye Dergisi
PERI
  • Anasayfa
  • Haberler
  • Teknik
  • Röportaj
  • Ürün & Sistem
  • Proje
  • Makale
  • Rapor

Tasarımın Yeni Dünyasında Geberit’in Şifresi “Design Meets Function"

Kapsamlı bilgi birikimi ve yaklaşık 150 yıllık tecrübeyle sıhhi tesisat ve vitrifiye sektörüne yön veren Geberit, tasarıma olan tutkusunu ürünlerine işleyerek yaşam alanlarına ilham veriyor. “Design Meets Function” (Tasarım Fonksiyonla Buluşuyor) mottosuna sahip Geberit, tasarım anlayışını “hijyen”, “kullanım kolaylığı”, “konfor”, “alan optimizasyonu”, tasarım” ve “erişilebilirlik”ten oluşan altı maddeyle şekillendiriyor.

Üretim süreçlerini teknoloji ve yüksek mühendislik bütünlüğünde yürüten İsviçreli sıhhi tesisat devi Geberit, tasarıma olan yaklaşımıyla kullanıcı ihtiyaçlarına global trendlerle çözüm üretiyor. Ürünlerinin sadece estetik tasarıma sahip olmasını değil, aynı zamanda yaşamı önemli ölçüde kolaylaştırması da hedefleyen Geberit, inovasyondan beslenen bakış açısıyla geniş perspektifte zarafet yaratıyor.

Tasarımın mottosu “Design Meets Function”
Geberit ürünlerinin şık bir tasarım ve harika bir fonksiyonelliğin dengesinde üretildiğini bir ifade eden Geberit Türkiye Ürün Müdürü Nazan Şeremet, “Global tasarım trendleri; kullanıcıların kişisel alışkanlık ve beğenilerine, ülkelerin tesisat tiplerine, normlarına, kültürlerine, sosyoekonomik seviyelerine göre farklılık gösteriyor. Örneğin Uzak Doğu’da uzun yıllar önce bile akıllı klozetler genel bir ihtiyaçken ve çok daha fazla tercih ediliyorken, Avrupa’da son yıllarda bu talepler yeni oluşmaya başladı. Böylelikle tasarım süreçlerimiz belli dönemlerde önemli değişikliklere uğruyor. Kullanıcılarımıza ve doğaya olan sorumluluğumuz neticesinde üstün kaliteli ve uzun ömürlü çözümler üreterek tüm iş süreçlerimizin öncesi ve sonrasında çevreye duyarlı malzemeleri kullanıp doğayı koruyoruz. Temizliği ve kullanımı kolay ürünler sayesinde yaşam alanlarında konfor artıyor. Kusursuz fonksiyonelliğin ve estetik tasarımın banyonun tamamındaki ahengini Design Meets Function olarak tanımlıyoruz” dedi.

6 maddeden oluşan kusursuz tasarım anlayışı
Temel ihtiyaçları, tasarım trendlerini ve kullanıcı ihtiyaçlarını belirlemek için her yıl Ar-Ge ve Ür-Ge çalışması yaptıklarına dikkat çeken Şeremet, Geberit’in dikkat ettiği ve olmazsa olmaz noktalarına dair şunları söyledi: “Bütün ülke ve pazarlardan sürekli bir geri bildirim alarak her bölgenin kendi ihtiyacına uygun ürünü geliştiriyoruz. Haliyle bu durum ürünlerimize teknoloji entegrasyonu sağlıyor. Bu inovatif yaklaşımlar sayesinde akıllı ev ve binalara geçişi kolaylaştırıcı IoT uyumlu ürünleri sürekli olarak geliştiriliyoruz. Esasında sadece bugünün değil geleceğin ihtiyacını da şekillendirmiş oluyoruz. Aynı zamanda yenilikçi banyo ürünleri ile insanların yaşam kalitesini sürdürülebilir bir şekilde iyileştirmeyi kendimize hedef olarak belirliyoruz. Bu amaçla uyguladığımız hijyen, kullanım kolaylığı, konfor, alan optimizasyonu, tasarım ve erişilebilirlikten oluşan altı temel madde sayesinde ihtiyaçları karşılayan ürünler geliştiriyoruz.”

12 Eylül 2022


Türkiye'nin en ESKİ ve en çok ZİYARET EDİLEN şantiyesi: ŞANTİYE®... 
İnşaata dair "KAYDADEĞER" ne varsa... 1988'den bu yana...

Şantiye®nin ürettiği, derlediği ve yayınladığı içeriklerde öncelik “KAMUSAL YARAR”dır... 
Ve yayınlanan içeriğin “ÖZEL” olmasına özen gösterilir...

BASILI DERGİ + E-DERGİ + SANTİYE.COM.TR + SOSYAL MEDYA + DİJİTAL PLATFORMLAR... 

İnşaat sektörünün buluşma noktası Şantiye®, “Güven”i temsil eden “Basılı bir Yayın” olma özelliğinin yanı sıra yenilenen web sitesi, Turkcell Dergilik ve Türk Telekom E-Dergi gibi mobil uygulamalardaki varlığı, 42 bin E-Bülten abonesi ve 85 bin sosyal medya takipçisi-bağlantısıyla inşaat sektörünün en önemli iletişim platformlarından biri olmaya her ortamda devam ediyor... 1988'den bu yana...

Şantiye® ayrıca yapı sektörüne "Şantiye'nin Yıldızı Ödülü", "Yılın Yeşil Yapı Malzemesi / Teknolojisi Ödülü" ve "Şantiyeden Kareler Fotoğraf Yarışması" gibi farklı organizasyonlarla da katkı sunuyor. 

Şantiye®nin son sayısı da dahil 1988 yılından bugüne kadar yayınlanan TÜM SAYILARINA E-Dergi olarak göz atmak için lütfen tıklayın... 

Şantiye®, başta ABONELERİ olmak üzere 2020-2025 yıllarında ilan veren firmalar ABS Yapı, Akyapı, Alumil, Anadolu Motor (Honda), Alkur, Ak-İzo, Altensis, Arbiogaz, Aremas, Arfen, Artus, Assan Panel, Asteknik, Atos, Batıçim, Baumit, Betek, Betonblock, Borusan CAT, Bosch Termoteknik, Bostik, BTM, Buderus, Bureau Veritas, Chryso, Çimsa, Çuhadaroğlu, Çukurova Isı, Deutsche Messe, Duyar Vana, DYO, Efectis ERA, Ekomaxi, Elkon, Emülzer, Eryap, Filli Boya, Fixa, Fullboard, Form Endüstri Ürünleri, Form Endüstri Tesisleri, Form MHI (Mitsubishi Heavy Industries) Klima, Garanti Leasing, GF Hakan Plastik, Gökçe Brülör, Grundfos, Hannover Fairs, Hilti, IQ Alüminyum (by Deceuninck), İNKA, İntek, İpragaz, İstanbul Teknik, İzocam, İzoser, Kalekim, Knauf, Knauf Insulation, Komatsu, Köster, Kuzu Grup, LG, Marubeni, Masdaf, Master Builders Solutions, MBI Braas, Meiller Kipper (Doğuş Otomotiv), Messe Frankfurt, Messe München/Agora Tur., Mekon, Mitsubishi Chemical, Molecor, Nalburdayim.com, NETCAD, ODE, Ökotek, Özler Kalıp, Özpor, Panasonic, PERI, Pimakina, Polyfibers, Polyfin, Prometeon, Ravago, Rehau, Saint Gobain Türkiye, Samsung, Saray Alüminyum, Schüco, Selena (Tytan), Sentez Mekanik, Serge Ferrari, Shell, Siemens, Sistem İnşaat, Soudal, Sika, Şişecam, Temsa, TMS, Tekno Yapı, Türk Ytong, Tremco illbruck, Vaillant, Vekon, Viessmann, Wermut, Wielton, Wilo, Winsa, XCMG, Xylem ve ZF'nin değerli katkılarıyla hazırlanmaktadır.

ABONE OLMAK İÇİN
Bir yıllık abonelik bedelimiz olan 2.100 TL (6 Sayı, KDV Dahil)'yi TR70 0001 0008 5291 9602 1550 01 IBAN no’lu hesabımıza (Ekosistem Medya) yatırıp; ardından dekontu, açık adresinizi ve fatura bilgilerinizi (şahıs ise TC kimlik no; firma ise vergi dairesi-numarası) santiye@santiye.com.tr adresine e-posta veya 0532 516 03 29 no’lu telefona WhatsApp / SMS aracılığıyla ulaştırabilirsiniz. 

 E Dergi
 E Dergi
 E Dergi
  • AJANDA
  • 10 Soruda Yangınla Mücadelede Köpük Sistemleri ve Testleri

    26 Haziran Temmuz 2025 / 14.00

  • 10 Soruda "İskele ve Kalıp Sistemleri"

    4 Temmuz 2025 / 11.00

  • 10 Soruda "Veri Merkezlerinin Tasarımı ve İnşası"

    23 Haziran 2025 / 17.00

  • 10 Soruda “Yapı Malzemesi Üreticilerinin Yaşadığı Sorunlar ve Olası Çözüm Yolları"

    19 Haziran 2025 / 10.30

  • 10 Soruda Kullanım Halindeki Yapılarda Yangın Risk Analizi

    24 Nisan 2025 / 10.30

BÜLTENİMİZE KAYIT OLUN

Şantiye Dergisi

HAKKIMIZDA

İNŞAAT sektörünün buluşma noktası ŞANTİYE®, “GÜVEN”i temsil eden “BASILI BİR YAYIN” olma özelliğinin yanı sıra yenilenen web sitesi, Turkcell Dergilik ve Türk Telekom E-Dergi gibi mobil uygulamalardaki varlığı, 42 bin E-Bülten abonesi ve 85 bin sosyal medya takipçisi-bağlantısıyla yapı sektörünün en önemli iletişim platformlarından ve veri kaynaklarından biri olmaya DİJİTAL ORTAMLARDA DA devam ediyor... 1988'den bu yana basılı yayıncılıkta olduğu gibi...

KURUMSAL

  • Hakkımızda
  • Künye & Abonelik
  • Kişisel Veriler Aydınlatma Metni

KATEGORİLER

  • Haberler
  • Teknik
  • Röportaj
  • Ürün & Sistem
  • Proje
  • Makale
  • Rapor
  • Güncel
  • Ajanda

© 2024 santiye.com.tr - Tüm hakları saklıdır.

  • Anasayfa
  • Gizlilik Politikası
  • Kullanım Koşulları
  • İletişim
  • Kişisel Veriler Aydınlatma Metni