Resmi kurum, müteahhit, son tüketici ve inşaat firmaları özelinde yapılan Method Resarch Company tarafından gerçekleştirilen Tüketici Satın Alma Alışkanlıkları Araştırma Raporunda Wilo, Türkiye’nin en çok tercih edilen pompa markası seçildi. Tek markayı seçme anketinde, hedef kitlenin yüzde 42’si Wilo’yu tercih ederken, Türkiye’de ilk akla gelen pompa markası da Wilo olarak belirtilmiş durumda. Resmi kurumların yüzde 58’i, üretici firmaların yüzde 67’si, müteahhitlerin yüzde 51’i ve mekanik yüklenicilerin yüzde 77’si de Wilo’yu tavsiye edeceklerini açıkladılar. Tercih sebebi olarak Wilo Pompa’nın ürün kalitesi özelliği ön plana çıkarken, bilinirliği ve beğeni oranı en yüksek marka olarak da tam not aldı.
İleri teknolojisi ile 150 yıldır tüm dünyada, 30 yıldır ise Türkiye’de pompa sistemlerinin öncü markası olarak faaliyetlerini sürdüren Wilo, kullanıcı dostu ürünleriyle farklı sektörlere inovatif çözümler sunmaya devam ediyor. Sürdürülebilir konseptlere ve akıllı teknolojilere dayanan ağ bağlantılı sistemler geliştirerek, günümüz pazarına ve yarının karmaşık ihtiyaçlarına ürünler ve çözümler getiren Wilo, pompa sektöründe standartları belirliyor.
Method Resarch Company tarafından düzenlenen ve 304 kişinin katıldığı Tüketici Satın Alma Alışkanlıkları Araştırma Raporunda, Wilo’nunen çok tercih edilen marka olmasını değerlendiren Wilo Türkiye Pazarlama Müdürü Banu Kiper, “Ar-Ge tabanlı bir pompa firması olarak tüketici taleplerini her zaman itinayla dikkate aldık. Projelerdeki temel müşteri talepleri, çalışmalarımızda bizim için bir yol gösterici oldu. Sunduğumuz ürün kalitesinin yanı sıra satış sonrası hizmetlerimiz, dijital çözümlerimiz ve geniş yetkili satış noktaları ve servis ağımız ile hep farkı ayrıcalıklarla sunmaya gayret gösterdik. Yapılan marka algı araştırmasından çıkan sonuç da bize, bu noktada doğru adımları attığımızı gösteriyor. Bu çalışmada aldığımız her bir olumsuz yorumu ders, her bir olumlu yorumu da daha iyisini yapmak üzere değerlendiriyoruz. 150 yıldır dünyada yakalanan başarının Türkiye’de de aynı istikrarda olduğunu görmekten gururluyuz” açıklamalarında bulundu.
21 Temmuz 2022
Türkiye'nin en ESKİ ve en çok ZİYARET EDİLEN şantiyesi: ŞANTİYE®...
İnşaata dair "KAYDADEĞER" ne varsa... 1988'den bu yana...
Şantiye®nin ürettiği, derlediği ve yayınladığı içeriklerde öncelik “KAMUSAL YARAR”dır...
Ve yayınlanan içeriğin “ÖZEL” olmasına özen gösterilir...
BASILI DERGİ + E-DERGİ + SANTİYE.COM.TR + SOSYAL MEDYA + DİJİTAL PLATFORMLAR...
İnşaat sektörünün buluşma noktası Şantiye®, “Güven”i temsil eden “Basılı bir Yayın” olma özelliğinin yanı sıra yenilenen web sitesi, Turkcell Dergilik ve Türk Telekom E-Dergi gibi mobil uygulamalardaki varlığı, 42 bin E-Bülten abonesi ve 85 bin sosyal medya takipçisi-bağlantısıyla inşaat sektörünün en önemli iletişim platformlarından biri olmaya her ortamda devam ediyor... 1988'den bu yana...
Şantiye® ayrıca yapı sektörüne "Şantiye'nin Yıldızı Ödülü", "Yılın Yeşil Yapı Malzemesi / Teknolojisi Ödülü" ve "Şantiyeden Kareler Fotoğraf Yarışması" gibi farklı organizasyonlarla da katkı sunuyor.
Şantiye®nin son sayısı da dahil 1988 yılından bugüne kadar yayınlanan TÜM SAYILARINA E-Dergi olarak göz atmak için lütfen tıklayın...
Şantiye®, başta ABONELERİ olmak üzere 2020-2025 yıllarında ilan veren firmalar ABS Yapı, Akyapı, Alumil, Anadolu Motor (Honda), Alkur, Ak-İzo, Altensis, Arbiogaz, Aremas, Arfen, Artus, Assan Panel, Asteknik, Atos, Batıçim, Baumit, Betek, Betonblock, Borusan CAT, Bosch Termoteknik, Bostik, BTM, Buderus, Bureau Veritas, Chryso, Çimsa, Çuhadaroğlu, Çukurova Isı, Deutsche Messe, Duyar Vana, DYO, Efectis ERA, Ekomaxi, Elkon, Emülzer, Eryap, Filli Boya, Fixa, Fullboard, Form Endüstri Ürünleri, Form Endüstri Tesisleri, Form MHI (Mitsubishi Heavy Industries) Klima, Garanti Leasing, GF Hakan Plastik, Gökçe Brülör, Grundfos, Hannover Fairs, Hilti, IQ Alüminyum (by Deceuninck), İNKA, İntek, İpragaz, İstanbul Teknik, İzocam, İzoser, Kalekim, Knauf, Knauf Insulation, Komatsu, Köster, Kuzu Grup, LG, Marubeni, Masdaf, Master Builders Solutions, MBI Braas, Meiller Kipper (Doğuş Otomotiv), Messe Frankfurt, Messe München/Agora Tur., Mekon, Mitsubishi Chemical, Molecor, Nalburdayim.com, NETCAD, ODE, Ökotek, Özler Kalıp, Özpor, Panasonic, PERI, Pimakina, Polyfibers, Polyfin, Prometeon, Ravago, Rehau, Saint Gobain Türkiye, Samsung, Saray Alüminyum, Schüco, Selena (Tytan), Sentez Mekanik, Serge Ferrari, Shell, Siemens, Sistem İnşaat, Soudal, Sika, Şişecam, Temsa, TMS, Tekno Yapı, Türk Ytong, Tremco illbruck, Vaillant, Vekon, Viessmann, Wermut, Wielton, Wilo, Winsa, XCMG, Xylem ve ZF'nin değerli katkılarıyla hazırlanmaktadır.
ABONE OLMAK İÇİN
Bir yıllık abonelik bedelimiz olan 2.100 TL (6 Sayı, KDV Dahil)'yi TR70 0001 0008 5291 9602 1550 01 IBAN no’lu hesabımıza (Ekosistem Medya) yatırıp; ardından dekontu, açık adresinizi ve fatura bilgilerinizi (şahıs ise TC kimlik no; firma ise vergi dairesi-numarası) santiye@santiye.com.tr adresine e-posta veya 0532 516 03 29 no’lu telefona WhatsApp / SMS aracılığıyla ulaştırabilirsiniz.