İş dünyası ile pazarlama sektörünü bir araya getiren Marketing Meetup etkinliği kapsamında düzenlenen The Hammers Awards’ı kazananlar açıklandı. 150 yıllık tecrübesiyle pompa sektöründe sürdürülebilir çözümler sunan Wilo Türkiye, "Suyun Sınırında" projesi ile "Yapı ve İnşaat Sektöründe En İyi Pazarlama Takımı" ve "En İyi Sosyal Sorumluluk Takımı" kategorilerinde iki ödülün sahibi oldu.
Enerji kaynaklarının akıllı ve verimli kullanıldığı bir dünya için çalışmalarını sürdüren Wilo Türkiye, "Suyun Sınırında" projesi ile Marketing Meetup etkinliği kapsamında düzenlenen The Hammers Awards’da iki ödüle layık görüldü. Suyu korumanın ve verimli bir şekilde kullanmanın önemini anlatmak ve daha verimli kullanılması için farkındalık yaratmak amacıyla hayata geçirilen "Suyun Sınırında" projesiyle Wilo Türkiye, "Yapı ve İnşaat Sektöründe En İyi Pazarlama Takımı" kategorisinde bronz ödülü alırken, ‘En İyi Sosyal Sorumluluk Takımı’ kategorisinde ise gümüş ödülün sahibi oldu.
Alanında Uzman Profesörler ile Hazırlandı
"Suyun Sınırında" projesi dahilinde, Türkiye’nin gündeminde de geniş yer bulan yağmur suyu hasadı ve sarnıçlarla ilgili konuyu işleyen Wilo Türkiye, proje kapsamında Prof. Dr. Ayşe Gül Tanık, Prof. Dr. Hayriye Eşbah Tunçay, Dr. Akgün İlhan ve Prof. Dr. İlber Ortaylı ile çalıştı. "Yağmur Hasadı" yazısı Atlas Dergisi’nin mart sayısında yayımlanırken, alanında uzman dört profesör ile hazırlanan videolar ise Wilo Türkiye ve Atlas Dergisi dijital platformlarında (YouTube, Instagram, Facebook, LinkedIn) yayınlandı. Ayrıca paylaşımlara Popular Science, Capital, Ekonomist, Evim dergilerinin sosyal medya hesapları da destek verdi.
Çalışmalarını konuyla ilgili etkin makamlarda da duyurmak için 10 Büyükşehir Belediye Başkanı’na ve 50 gazeteciye özel bir mektupla "Su Mühendisliği Harikaları" kitabı gönderen Wilo Türkiye, çalışmanın sonunda Turkuaz Grup’un düzenlediği "Su Pozitif Türkiye" programına konuşmacı olarak da davet edildi. Wilo Türkiye’nin Birleşmiş Milletler’in Sürdürülebilir kalkınma hedeflerine paralel olarak Instagram’da başlattığı #water2me kampanyasına özel hazırladığı “Su Senin için Ne Demek?” video filtresiyle sosyal medya hesaplarından paylaşıldı.
"Wilo Türkiye olarak bir damla suyun bile kıymetini biliyoruz"
Tükenen su kaynaklarına dikkat çeken 360 derece bir iletişim çalışması gerçekleştirdiklerini söyleyen Wilo Türkiye Genel Müdür Mehmet Ürek, “Suyun Sınırında isimli projemizin amacı suyu korumanın ve verimli bir şekilde kullanmanın önemini anlatmak ve daha verimli kullanılması için farkındalık yaratmaktı. Bu bağlamda; 22 Mart Dünya Su Günü kapsamında pandemiye bağlı koşullara adapte olarak bir sorumluluk projesi gerçekleştirdik. Dünya çapındaki 50 Sürdürülebilirlik ve İklim Liderinden biri olarak, enerji kaynaklarının hızla tükendiği ve temiz suya erişimin gün geçtikçe zorlaştığı dünyamızda suyu korumanın ve verimli bir şekilde kullanmanın önemini anlatmak ve daha verimli kullanılması için farkındalık yaratmak için çalışıyoruz. Şirket olarak bir damla suyun bile kıymetini biliyoruz ve bu kapsamda projeler ile iklim değişikliğiyle mücadelede çalışmalar yürütüyoruz.”
29 Ekim 2021
Türkiye'nin en ESKİ ve en çok ZİYARET EDİLEN şantiyesi: ŞANTİYE®...
İnşaata dair "KAYDADEĞER" ne varsa... 1988'den bu yana...
Şantiye®nin ürettiği, derlediği ve yayınladığı içeriklerde öncelik “KAMUSAL YARAR”dır...
Ve yayınlanan içeriğin “ÖZEL” olmasına özen gösterilir...
BASILI DERGİ + E-DERGİ + SANTİYE.COM.TR + SOSYAL MEDYA + DİJİTAL PLATFORMLAR...
İnşaat sektörünün buluşma noktası Şantiye®, “Güven”i temsil eden “Basılı bir Yayın” olma özelliğinin yanı sıra yenilenen web sitesi, Turkcell Dergilik ve Türk Telekom E-Dergi gibi mobil uygulamalardaki varlığı, 42 bin E-Bülten abonesi ve 85 bin sosyal medya takipçisi-bağlantısıyla inşaat sektörünün en önemli iletişim platformlarından biri olmaya her ortamda devam ediyor... 1988'den bu yana...
Şantiye® ayrıca yapı sektörüne "Şantiye'nin Yıldızı Ödülü", "Yılın Yeşil Yapı Malzemesi / Teknolojisi Ödülü" ve "Şantiyeden Kareler Fotoğraf Yarışması" gibi farklı organizasyonlarla da katkı sunuyor.
Şantiye®nin son sayısı da dahil 1988 yılından bugüne kadar yayınlanan TÜM SAYILARINA E-Dergi olarak göz atmak için lütfen tıklayın...
Şantiye®, başta ABONELERİ olmak üzere 2020-2025 yıllarında ilan veren firmalar ABS Yapı, Akyapı, Alumil, Anadolu Motor (Honda), Alkur, Ak-İzo, Altensis, Arbiogaz, Aremas, Arfen, Artus, Assan Panel, Asteknik, Atos, Batıçim, Baumit, Betek, Betonblock, Borusan CAT, Bosch Termoteknik, Bostik, BTM, Buderus, Bureau Veritas, Chryso, Çimsa, Çuhadaroğlu, Çukurova Isı, Deutsche Messe, Duyar Vana, DYO, Efectis ERA, Ekomaxi, Elkon, Emülzer, Eryap, Filli Boya, Fixa, Fullboard, Form Endüstri Ürünleri, Form Endüstri Tesisleri, Form MHI (Mitsubishi Heavy Industries) Klima, Garanti Leasing, GF Hakan Plastik, Gökçe Brülör, Grundfos, Hannover Fairs, Hilti, IQ Alüminyum (by Deceuninck), İNKA, İntek, İpragaz, İstanbul Teknik, İzocam, İzoser, Kalekim, Knauf, Knauf Insulation, Komatsu, Köster, Kuzu Grup, LG, Marubeni, Masdaf, Master Builders Solutions, MBI Braas, Meiller Kipper (Doğuş Otomotiv), Messe Frankfurt, Messe München/Agora Tur., Mekon, Mitsubishi Chemical, Molecor, Nalburdayim.com, NETCAD, ODE, Ökotek, Özler Kalıp, Özpor, Panasonic, PERI, Pimakina, Polyfibers, Polyfin, Prometeon, Ravago, Rehau, Saint Gobain Türkiye, Samsung, Saray Alüminyum, Schüco, Selena (Tytan), Sentez Mekanik, Serge Ferrari, Shell, Siemens, Sistem İnşaat, Soudal, Sika, Şişecam, Temsa, TMS, Tekno Yapı, Türk Ytong, Tremco illbruck, Vaillant, Vekon, Viessmann, Wermut, Wielton, Wilo, Winsa, XCMG, Xylem ve ZF'nin değerli katkılarıyla hazırlanmaktadır.
ABONE OLMAK İÇİN
Bir yıllık abonelik bedelimiz olan 2.100 TL (6 Sayı, KDV Dahil)'yi TR70 0001 0008 5291 9602 1550 01 IBAN no’lu hesabımıza (Ekosistem Medya) yatırıp; ardından dekontu, açık adresinizi ve fatura bilgilerinizi (şahıs ise TC kimlik no; firma ise vergi dairesi-numarası) santiye@santiye.com.tr adresine e-posta veya 0532 516 03 29 no’lu telefona WhatsApp / SMS aracılığıyla ulaştırabilirsiniz.