İnovatif teknolojileriyle 150 yıldır tüm dünyada, 30 yıldır Türkiye’de pompa sistemlerinin öncü markası olarak faaliyetlerini sürdüren Wilo, çevre dostu ve verimli ürünleriyle sürdürülebilirliğe katkı sağlamaya devam ediyor. Yenilikçi teknolojiler ve enerji tasarruflu ürünler geliştirerek, kaynakları ve bulunduğu çevreyi bütüncül olarak korumayı hedefleyen Wilo, enerji tasarrufunda Ecolution dönemini başlatıyor.
Enerji fiyatlarındaki artışlar, değişen ekonomik şartlar ve enerji tasarruflu ürünlere yönelik farkındalığın artması nedeniyle Wilo, global arenada Ecolution kampanyası başlattı. Ecolution kelime kökeninde ekonomi, inovasyon, ekolojik ve çözüm kelimelerinden meydana geliyor. Kampanyada bu kelimeler bazında çözüm üretme amacıyla oluşturulup; yeni nesil ve yüksek verimli ürünleri öne çıkartıp, maksimum enerji verimliliği ve tasarruf konusunda farkındalık oluşturmayı hedefliyor.
Tüm dünyada 2022 Haziran ayında başlatılan kampanya, 22 Avrupa ülkesinde yayınlanacak şekilde kurgulandı. Global arenada önemli bir yere sahip olan Ecolution kampanyası için Wilo; verimli pompa çözümlerindeki uzmanlığını öne çıkarmak için, Türkiye’nin de projeye entegrasyonunu sağlayarak, duyurularını sosyal mecralardan gerçekleştirdi.
Ekonomi ve ekoloji alanda yeni çözüm ”Ecolution”
Wilo verimli pompa çözümlerindeki uzmanlıklarını, çevreye değer katarak sağlamak ve Ecolution kampanyasıyla güçlendirmek için çalıştıklarını belirten Wilo Türkiye Pazarlama ve İş Geliştirme Müdürü Banu Kiper, “Son zamanlarda çevremizde ve dünyada oluşan gelişmelerden dolayı enerji alanında fiyatlar önemli düzeyde artmakta. Ecolution kampanyamızla, gittikçe artan bu enerji fiyatları artışlarının bizlere yansımasını en aza indirmeyi, aynı zamanda kaynakların verimli kullanımını sağlayarak çevreye olan katkımızı arttırmayı hedefliyoruz. Kampanya kapsamında eski pompaları değiştirerek daha verimli ve enerji tasarruflu ürünlerimizle enerji tüketimini azaltmayı hedefliyoruz. En önemlisi de yüksek tasarruflu ürünlerimizle enerji kaynaklarının verimli kullanılmasını sağlayarak gelecek nesillere daha yaşanabilir bir dünya bırakmayı amaçlıyoruz.” dedi.
“Eski pompaları değiştirerek enerji tüketiminde, %80'e varan tasarruf sağlıyoruz“
Ecolution kampanyasında sağladıkları verimliliği vurgulayan Kiper, “Birçok farklı uygulama alanında yüksek verimli pompa teknolojilerinde öncüyüz. Ecolution kampanyamızda; eski ve akıllı kontrol sistemleri içermeyen pompaları, son teknoloji akıllı kontrol olanakları sunan yeni pompalarımızla değiştirerek, enerji tüketimi ve verimlilikte yüzde 80'e varan tasarruf oranı sağlıyoruz. Böylece Wilo Türkiye olarak ürünlerin verimliliğini arttırıp, tasarruf sağlayarak sürdürülebilir bir gelecek için adım atmaya teşvik ediyoruz. Ecolution kampanyasıyla dünyamızı koruyor ve değişimi başlatmak için verimli çözümlerin altını çiziyoruz.” dedi.
31 Ekim 2022
Türkiye'nin en ESKİ ve en çok ZİYARET EDİLEN şantiyesi: ŞANTİYE®...
İnşaata dair "KAYDADEĞER" ne varsa... 1988'den bu yana...
Şantiye®nin ürettiği, derlediği ve yayınladığı içeriklerde öncelik “KAMUSAL YARAR”dır...
Ve yayınlanan içeriğin “ÖZEL” olmasına özen gösterilir...
BASILI DERGİ + E-DERGİ + SANTİYE.COM.TR + SOSYAL MEDYA + DİJİTAL PLATFORMLAR...
İnşaat sektörünün buluşma noktası Şantiye®, “Güven”i temsil eden “Basılı bir Yayın” olma özelliğinin yanı sıra yenilenen web sitesi, Turkcell Dergilik ve Türk Telekom E-Dergi gibi mobil uygulamalardaki varlığı, 42 bin E-Bülten abonesi ve 85 bin sosyal medya takipçisi-bağlantısıyla inşaat sektörünün en önemli iletişim platformlarından biri olmaya her ortamda devam ediyor... 1988'den bu yana...
Şantiye® ayrıca yapı sektörüne "Şantiye'nin Yıldızı Ödülü", "Yılın Yeşil Yapı Malzemesi / Teknolojisi Ödülü" ve "Şantiyeden Kareler Fotoğraf Yarışması" gibi farklı organizasyonlarla da katkı sunuyor.
Şantiye®nin son sayısı da dahil 1988 yılından bugüne kadar yayınlanan TÜM SAYILARINA E-Dergi olarak göz atmak için lütfen tıklayın...
Şantiye®, başta ABONELERİ olmak üzere 2020-2025 yıllarında ilan veren firmalar ABS Yapı, Akyapı, Alumil, Anadolu Motor (Honda), Alkur, Ak-İzo, Altensis, Arbiogaz, Aremas, Arfen, Artus, Assan Panel, Asteknik, Atos, Batıçim, Baumit, Betek, Betonblock, Borusan CAT, Bosch Termoteknik, Bostik, BTM, Buderus, Bureau Veritas, Chryso, Çimsa, Çuhadaroğlu, Çukurova Isı, Deutsche Messe, Duyar Vana, DYO, Efectis ERA, Ekomaxi, Elkon, Emülzer, Eryap, Filli Boya, Fixa, Fullboard, Form Endüstri Ürünleri, Form Endüstri Tesisleri, Form MHI (Mitsubishi Heavy Industries) Klima, Garanti Leasing, GF Hakan Plastik, Gökçe Brülör, Grundfos, Hannover Fairs, Hilti, IQ Alüminyum (by Deceuninck), İNKA, İntek, İpragaz, İstanbul Teknik, İzocam, İzoser, Kalekim, Knauf, Knauf Insulation, Komatsu, Köster, Kuzu Grup, LG, Marubeni, Masdaf, Master Builders Solutions, MBI Braas, Meiller Kipper (Doğuş Otomotiv), Messe Frankfurt, Messe München/Agora Tur., Mekon, Mitsubishi Chemical, Molecor, Nalburdayim.com, NETCAD, ODE, Ökotek, Özler Kalıp, Özpor, Panasonic, PERI, Pimakina, Polyfibers, Polyfin, Prometeon, Ravago, Rehau, Saint Gobain Türkiye, Samsung, Saray Alüminyum, Schüco, Selena (Tytan), Sentez Mekanik, Serge Ferrari, Shell, Siemens, Sistem İnşaat, Soudal, Sika, Şişecam, Temsa, TMS, Tekno Yapı, Türk Ytong, Tremco illbruck, Vaillant, Vekon, Viessmann, Wermut, Wielton, Wilo, Winsa, XCMG, Xylem ve ZF'nin değerli katkılarıyla hazırlanmaktadır.
ABONE OLMAK İÇİN
Bir yıllık abonelik bedelimiz olan 2.100 TL (6 Sayı, KDV Dahil)'yi TR70 0001 0008 5291 9602 1550 01 IBAN no’lu hesabımıza (Ekosistem Medya) yatırıp; ardından dekontu, açık adresinizi ve fatura bilgilerinizi (şahıs ise TC kimlik no; firma ise vergi dairesi-numarası) santiye@santiye.com.tr adresine e-posta veya 0532 516 03 29 no’lu telefona WhatsApp / SMS aracılığıyla ulaştırabilirsiniz.