• Künye & Abonelik
  • Hakkımızda
  • Bize Ulaşın
Şantiye Dergisi
PERI
  • Anasayfa
  • Haberler
  • Teknik
  • Röportaj
  • Ürün & Sistem
  • Proje
  • Makale
  • Rapor

Wilo, Satış Sonrası Hizmetleri ile Güçlü ve Güvenilir Çözümler Sağlıyor

Wilo, yüzde 100 müşteri memnuniyetini hedefleyerek satış sonrasında doğru ve hızlı bir şekilde kullanıcılarına gelişmiş teknolojilerle desteklenen kapsamlı bir hizmet ağı sunuyor. Türkiye çapında 60’tan fazla servis partneri ile oluşturulan yaygın ağ sayesinde, süpervizörlük hizmeti, ilk çalıştırma, bakım, onarım ve enerji çözümleri konularında hızlı ve doğru servis hizmeti sağlanıyor. Wilo’nun satış sonrası hizmetleri, pompa ve sistem teknolojisine yönelik proje desteği, enerji tasarrufu analizleri ve yerinde yapılan ölçümlerle yüzde 40’a yakın enerji tasarrufu sağlarken, Wilo Live Asistan ve Wilo Asistan uygulamaları ile uzaktan destek ve bilgi erişimi sunarak müşteri memnuniyetini en üst düzeye çıkarıyor.

Günümüzün rekabetçi pazarında müşteri memnuniyeti, şirketlerin başarısını ve sürdürülebilirliğini belirleyen en kritik faktörlerden biri olarak öne çıkıyor. Dünyada 150 yılı aşkın süredir su teknolojilerinin geleceğini şekillendiren Wilo, bu bilinçle satış sonrası hizmetlerine büyük önem veriyor ve ürün bakımları, onarımlar ile enerji tasarrufu çözümleri sunarak müşterilerinin ihtiyaçlarına hızlı ve doğru çözümler üretiyor. Türkiye genelinde 60’tan fazla servis partneri ile geniş bir servis ağı kuran Wilo, bu sayede müşterilerine her zaman yakın olmayı ve onlara en iyi hizmeti sunmayı hedefliyor. Uzman ekipleri ile süpervizörlük hizmeti, ilk çalıştırma, bakım ve onarım hizmetleri sağlıyor ve kurulum aşamasından başlayarak tüm süreçlerde teknik destek veriyor. Wilo çalışmalarını uçtan uca sürdürülebilir odaklı şekilde gerçekleştirerek, enerji verimliliği ve çevresel sorumluluk alanlarında da faaliyetlerini sürdürüyor.

Profesyonel Destek ve Güvence
Wilo Satış Sonrası Hizmetleri, projelerin her aşamasında teknik öneriler ve tavsiyeler sunarak destek sağlıyor. Pompaların devreye alınması sürecinde sistemlerin en verimli şekilde çalışmasını garanti altına alıyorlar. Karmaşık besleme sistemlerinin kritik parçalarından olan pompaları yöneten profesyonel ekipler, enerji tüketimini optimize etmeye odaklanıyor. Herhangi bir arıza durumunda veya hata mesajı alındığında, Wilo pompaları güvenilir ve sürdürülebilir çözümler sunarak sorunları hızla çözüme kavuşturuyor. Ayrıca düzenli bakım hizmetleriyle ürünleri kontrol ediyor ve uzun vadeli güvenilirliklerini sağlamak için gereken tüm önlemleri alıyor.

Wilo Asistan ile Uzaktan Bağlantı İmkanı
Wilo servis departmanının müşterilerine özel olarak sunduğu inovatif uygulama Wilo Asistanı, kullanıcılarına herhangi bir uygulamaya gerek kalmadan uzaktan destek sağlıyor ve ürünlerinin kontrollerini kolaylıkla yapmalarını mümkün kılıyor. İOS ve Android telefonlarda kullanılabilen bu uygulama, pompa teknolojileri hakkında temel bilgiler sunuyor ve uzaktan bağlantıyı destekleyen modellerde pompanın çalışma durumlarına anında erişim sağlıyor. Ayrıca, yedek parça ihtiyaçlarını karşılamak için spareparts.wilo.com adresinden ürün modeline göre yedek parça talepleri yapılabiliyor. Wilo, her detayıyla kullanıcıları düşünen entegre sistemleriyle ihtiyaçlara anında çözüm sunuyor.

Resim Başlığı

19 Temmuz 2024


Türkiye'nin en ESKİ ve en çok ZİYARET EDİLEN şantiyesi: ŞANTİYE®... 
İnşaata dair "KAYDADEĞER" ne varsa... 1988'den bu yana...

Şantiye®nin ürettiği, derlediği ve yayınladığı içeriklerde öncelik “KAMUSAL YARAR”dır... 
Ve yayınlanan içeriğin “ÖZEL” olmasına özen gösterilir...

BASILI DERGİ + E-DERGİ + SANTİYE.COM.TR + SOSYAL MEDYA + DİJİTAL PLATFORMLAR... 

İnşaat sektörünün buluşma noktası Şantiye®, “Güven”i temsil eden “Basılı bir Yayın” olma özelliğinin yanı sıra yenilenen web sitesi, Turkcell Dergilik ve Türk Telekom E-Dergi gibi mobil uygulamalardaki varlığı, 42 bin E-Bülten abonesi ve 85 bin sosyal medya takipçisi-bağlantısıyla inşaat sektörünün en önemli iletişim platformlarından biri olmaya her ortamda devam ediyor... 1988'den bu yana...

Şantiye® ayrıca yapı sektörüne "Şantiye'nin Yıldızı Ödülü", "Yılın Yeşil Yapı Malzemesi / Teknolojisi Ödülü" ve "Şantiyeden Kareler Fotoğraf Yarışması" gibi farklı organizasyonlarla da katkı sunuyor. 

Şantiye®nin son sayısı da dahil 1988 yılından bugüne kadar yayınlanan TÜM SAYILARINA E-Dergi olarak göz atmak için lütfen tıklayın... 

Şantiye®, başta ABONELERİ olmak üzere 2020-2025 yıllarında ilan veren firmalar ABS Yapı, Akyapı, Alumil, Anadolu Motor (Honda), Alkur, Ak-İzo, Altensis, Arbiogaz, Aremas, Arfen, Artus, Assan Panel, Asteknik, Atos, Batıçim, Baumit, Betek, Betonblock, Borusan CAT, Bosch Termoteknik, Bostik, BTM, Buderus, Bureau Veritas, Chryso, Çimsa, Çuhadaroğlu, Çukurova Isı, Deutsche Messe, Duyar Vana, DYO, Efectis ERA, Ekomaxi, Elkon, Emülzer, Eryap, Filli Boya, Fixa, Fullboard, Form Endüstri Ürünleri, Form Endüstri Tesisleri, Form MHI (Mitsubishi Heavy Industries) Klima, Garanti Leasing, GF Hakan Plastik, Gökçe Brülör, Grundfos, Hannover Fairs, Hilti, IQ Alüminyum (by Deceuninck), İNKA, İntek, İpragaz, İstanbul Teknik, İzocam, İzoser, Kalekim, Knauf, Knauf Insulation, Komatsu, Köster, Kuzu Grup, LG, Marubeni, Masdaf, Master Builders Solutions, MBI Braas, Meiller Kipper (Doğuş Otomotiv), Messe Frankfurt, Messe München/Agora Tur., Mekon, Mitsubishi Chemical, Molecor, Nalburdayim.com, NETCAD, ODE, Ökotek, Özler Kalıp, Özpor, Panasonic, PERI, Pimakina, Polyfibers, Polyfin, Prometeon, Ravago, Rehau, Saint Gobain Türkiye, Samsung, Saray Alüminyum, Schüco, Selena (Tytan), Sentez Mekanik, Serge Ferrari, Shell, Siemens, Sistem İnşaat, Soudal, Sika, Şişecam, Temsa, TMS, Tekno Yapı, Türk Ytong, Tremco illbruck, Vaillant, Vekon, Viessmann, Wermut, Wielton, Wilo, Winsa, XCMG, Xylem ve ZF'nin değerli katkılarıyla hazırlanmaktadır.

ABONE OLMAK İÇİN
Bir yıllık abonelik bedelimiz olan 2.100 TL (6 Sayı, KDV Dahil)'yi TR70 0001 0008 5291 9602 1550 01 IBAN no’lu hesabımıza (Ekosistem Medya) yatırıp; ardından dekontu, açık adresinizi ve fatura bilgilerinizi (şahıs ise TC kimlik no; firma ise vergi dairesi-numarası) santiye@santiye.com.tr adresine e-posta veya 0532 516 03 29 no’lu telefona WhatsApp / SMS aracılığıyla ulaştırabilirsiniz. 

 E Dergi
 E Dergi
 E Dergi
  • AJANDA
  • 10 Soruda Yangınla Mücadelede Köpük Sistemleri ve Testleri

    26 Haziran Temmuz 2025 / 14.00

  • 10 Soruda "İskele ve Kalıp Sistemleri"

    4 Temmuz 2025 / 11.00

  • 10 Soruda "Veri Merkezlerinin Tasarımı ve İnşası"

    23 Haziran 2025 / 17.00

  • 10 Soruda “Yapı Malzemesi Üreticilerinin Yaşadığı Sorunlar ve Olası Çözüm Yolları"

    19 Haziran 2025 / 10.30

  • 10 Soruda Kullanım Halindeki Yapılarda Yangın Risk Analizi

    24 Nisan 2025 / 10.30

BÜLTENİMİZE KAYIT OLUN

Şantiye Dergisi

HAKKIMIZDA

İNŞAAT sektörünün buluşma noktası ŞANTİYE®, “GÜVEN”i temsil eden “BASILI BİR YAYIN” olma özelliğinin yanı sıra yenilenen web sitesi, Turkcell Dergilik ve Türk Telekom E-Dergi gibi mobil uygulamalardaki varlığı, 42 bin E-Bülten abonesi ve 85 bin sosyal medya takipçisi-bağlantısıyla yapı sektörünün en önemli iletişim platformlarından ve veri kaynaklarından biri olmaya DİJİTAL ORTAMLARDA DA devam ediyor... 1988'den bu yana basılı yayıncılıkta olduğu gibi...

KURUMSAL

  • Hakkımızda
  • Künye & Abonelik
  • Kişisel Veriler Aydınlatma Metni

KATEGORİLER

  • Haberler
  • Teknik
  • Röportaj
  • Ürün & Sistem
  • Proje
  • Makale
  • Rapor
  • Güncel
  • Ajanda

© 2024 santiye.com.tr - Tüm hakları saklıdır.

  • Anasayfa
  • Gizlilik Politikası
  • Kullanım Koşulları
  • İletişim
  • Kişisel Veriler Aydınlatma Metni