BM Dünya Meteoroloji Örgütü’ne göre, dünya genelindeki su kaynakları son 33 yılın en kurak seviyesine ulaşarak, su krizinin giderek derinleştiğini gösteriyor. Bu alarm verici durum, suyun geleceği için acil adımlar atılmasını gerektiriyor. Wilo, 22 Mart Dünya Su Günü'nde suyun korunması ve sürdürülebilir kullanımına yönelik sorumluluğu bir kez daha hatırlatarak, inovatif teknolojileri ve projeleriyle suyun geleceğine dair çözüm üretmeye devam ediyor.
Su, yaşamın temel taşlarından biri olup her geçen gün daha fazla korunması gereken bir kaynak haline geliyor. Küresel iklim değişikliği, su kaynaklarının dengesini tehdit ederken, doğru yönetim ve bilinçli kullanım, geleceğimiz için en büyük sorumluluklardan biri haline geliyor. 22 Mart Dünya Su Günü, suyun korunması ve daha verimli kullanılması için küresel bir farkındalık yaratma amacı taşıyor. Dünyada 150, Türkiye’de 30 yılı aşkın deneyime sahip olan Wilo, su yönetiminden bina teknolojilerine kadar geniş bir yelpazede sunduğu güvenli çözümlerle su kaynaklarının korunmasında önemli bir rol üstleniyor.
Her Damlaya Değer Veriyoruz
Suyun verimli kullanımı ve sürdürülebilirlik konularına dikkat çeken Wilo Türkiye Genel Müdürü Duygu Erdem, “DMÖ verilerine göre dünya genelinde su kaynakları son 33 yılın en kurak seviyesine ulaştı. Bugün dünya çapında yaklaşık 3.6 milyar insan, yılda en az bir ay boyunca suya yetersiz erişim tehdidiyle karşı karşıya. Bu sayının 2050 yılına kadar 5 milyara çıkması bekleniyor. Bu duruma duyarlı bir yaklaşım sergileyerek, su kaynaklarının korunması ve sürdürülebilir yönetimi için inovatif çözümler üretiyoruz. Teknolojilerimizi, suyun daha verimli kullanılmasını sağlayacak şekilde geliştiriyor, endüstriyel sistemlerden bina teknolojilerine kadar geniş bir yelpazede sürdürülebilir su yönetimi çözümleri sunuyoruz. Böylece hem çevresel etkileri azaltmayı hem de gelecek nesillere temiz ve güvenli su kaynakları bırakmayı amaçlıyoruz” dedi.
Wilo Türkiye olarak, Avrupa'da sektöründe ilk LEED Gold sertifikalı tesise sahip olmanın gururunu yaşadıklarını ifade eden Erdem, “Sürdürülebilirlik alanında daha güçlü bir etki yaratmak ve su kaynaklarını korumak birincil görevlerimiz. Daha akıllı, daha verimli, daha sürdürülebilir bir su teknolojileri için yalnızca ürünlerimizi değil süreçlerimizi iyileştiriyor ve geliştiriyoruz. Sürekli yatırımlar ve yenilikçi konseptler sayesinde karbon ayak izimizi istikrarlı bir şekilde düşürüyoruz. Wilo Türkiye olarak bu işe ofisimizden başladık; çalışanlarımızın günlük su tüketiminde plastik kullanımını azaltmak amacıyla cam termoslar dağıtarak, tek kullanımlık plastik şişe tüketimini en aza indirmeyi hedefledik. Bu adımla, sürdürülebilir alışkanlıkları teşvik ederken, çevre dostu bir tüketim bilinci oluşturmayı amaçlıyoruz. Çevresel sürdürülebilirliği desteklemek ve atık yönetimini daha verimli hale getirmek için atık hem ofis hem üretim alanlarında atık ayrımını hassasiyetle gerçekleştiriyoruz. Çevresel etkileri minimize etme ve gelecek nesillere daha temiz bir dünya bırakma amacına hizmet ederken, aynı zamanda şirketimizin sürdürülebilirlik konusundaki kararlılığını da yansıtıyoruz.22 Mart Dünya Su Günü'nde, her damlanın ne kadar değerli olduğunu bir kez daha hatırlayarak, daha temiz ve daha sürdürülebilir bir geleceğe katkı sağlamaya devam edeceğiz” açıklamasında bulundu.
Wilo’nun Güçlü Hidrojen Stratejileri
Tüm dünyada devam eden enerji krizi, birçok alanda sürdürülebilir çözümler bulma çabalarını da hızlandırdı. Çevre dostu ve verimlilik odaklı ürünleriyle sektöre değer katan Wilo, enerji verimliliği alanındaki çalışmalarıyla da fark yaratıyor. Wilo, ilk kez geniş bir kitleyle buluşturduğu hidrojen pilot tesisi ile şirketlerin iklim değişikliğiyle mücadelede, sürdürülebilirlik hedeflerine ulaşmada ve teknolojik inovasyon süreçlerinde önemli katkılar sağlayabileceğini gösterdi. Giderek güçlenen iklim stratejileri doğrultusunda küresel zorluklara çözüm üretmeye devam eden Wilo, hidrojen pilot tesisiyle sürdürülebilir geleceğe yön veriyor. Bu yatırım, gelecekte yeşil ve mavi hidrojenin üretilmesi, dağıtılması ve kullanımının yaygınlaşmasına önemli bir katkı sağlayacak.
ŞANTİYE®
Daha iyi yapılar için...
22 Mart 2025
Türkiye'nin en ESKİ ve en çok ZİYARET EDİLEN şantiyesi: ŞANTİYE®...
İnşaata dair "KAYDADEĞER" ne varsa... 1988'den bu yana...
Şantiye®nin ürettiği, derlediği ve yayınladığı içeriklerde öncelik “KAMUSAL YARAR”dır...
Ve yayınlanan içeriğin “ÖZEL” olmasına özen gösterilir...
BASILI DERGİ + E-DERGİ + SANTİYE.COM.TR + SOSYAL MEDYA + DİJİTAL PLATFORMLAR...
İnşaat sektörünün buluşma noktası Şantiye®, “Güven”i temsil eden “Basılı bir Yayın” olma özelliğinin yanı sıra yenilenen web sitesi, Turkcell Dergilik ve Türk Telekom E-Dergi gibi mobil uygulamalardaki varlığı, 42 bin E-Bülten abonesi ve 85 bin sosyal medya takipçisi-bağlantısıyla inşaat sektörünün en önemli iletişim platformlarından biri olmaya her ortamda devam ediyor... 1988'den bu yana...
Şantiye® ayrıca yapı sektörüne "Şantiye'nin Yıldızı Ödülü", "Yılın Yeşil Yapı Malzemesi / Teknolojisi Ödülü" ve "Şantiyeden Kareler Fotoğraf Yarışması" gibi farklı organizasyonlarla da katkı sunuyor.
Şantiye®nin son sayısı da dahil 1988 yılından bugüne kadar yayınlanan TÜM SAYILARINA E-Dergi olarak göz atmak için lütfen tıklayın...
Şantiye®, başta ABONELERİ olmak üzere 2020-2025 yıllarında ilan veren firmalar ABS Yapı, Akyapı, Alumil, Anadolu Motor (Honda), Alkur, Ak-İzo, Altensis, Arbiogaz, Aremas, Arfen, Artus, Assan Panel, Asteknik, Atos, Batıçim, Baumit, Betek, Betonblock, Borusan CAT, Bosch Termoteknik, Bostik, BTM, Buderus, Bureau Veritas, Chryso, Çimsa, Çuhadaroğlu, Çukurova Isı, Deutsche Messe, Duyar Vana, DYO, Efectis ERA, Ekomaxi, Elkon, Emülzer, Eryap, Filli Boya, Fixa, Fullboard, Form Endüstri Ürünleri, Form Endüstri Tesisleri, Form MHI (Mitsubishi Heavy Industries) Klima, Garanti Leasing, GF Hakan Plastik, Gökçe Brülör, Grundfos, Hannover Fairs, Hilti, IQ Alüminyum (by Deceuninck), İNKA, İntek, İpragaz, İstanbul Teknik, İzocam, İzoser, Kalekim, Knauf, Knauf Insulation, Komatsu, Köster, Kuzu Grup, LG, Marubeni, Masdaf, Master Builders Solutions, MBI Braas, Meiller Kipper (Doğuş Otomotiv), Messe Frankfurt, Messe München/Agora Tur., Mekon, Mitsubishi Chemical, Molecor, Nalburdayim.com, NETCAD, ODE, Ökotek, Özler Kalıp, Özpor, Panasonic, PERI, Pimakina, Polyfibers, Polyfin, Prometeon, Ravago, Rehau, Saint Gobain Türkiye, Samsung, Saray Alüminyum, Schüco, Selena (Tytan), Sentez Mekanik, Serge Ferrari, Shell, Siemens, Sistem İnşaat, Soudal, Sika, Şişecam, Temsa, TMS, Tekno Yapı, Türk Ytong, Tremco illbruck, Vaillant, Vekon, Viessmann, Wermut, Wilo, Winsa, XCMG, Xylem ve ZF'nin değerli katkılarıyla hazırlanmaktadır.
ABONE OLMAK İÇİN
Bir yıllık abonelik bedelimiz olan 1.800 TL (6 Sayı, KDV Dahil)'yi TR70 0001 0008 5291 9602 1550 01 IBAN no’lu hesabımıza (Ekosistem Medya) yatırıp; ardından dekontu, açık adresinizi ve fatura bilgilerinizi (şahıs ise TC kimlik no; firma ise vergi dairesi-numarası) santiye@santiye.com.tr adresine e-posta veya 0532 516 03 29 no’lu telefona WhatsApp / SMS aracılığıyla ulaştırabilirsiniz.