• Künye & Abonelik
  • Hakkımızda
  • Bize Ulaşın
Şantiye Dergisi
PERI
  • Anasayfa
  • Haberler
  • Teknik
  • Röportaj
  • Ürün & Sistem
  • Proje
  • Makale
  • Rapor

Xylem Türkiye servis bayi ağını genişletiyor

Müşteri memnuniyetine büyük önem veren küresel su teknolojisi şirketi Xylem, bu kapsamda satış sonrası hizmetlerini güçlendirmeye devam ediyor. Türkiye operasyonlarında müşterilerine kurulum, yerinde süpervizörlük, arıza tamir ve retrofit dahilinde uçtan uca servis hizmetleri sunan şirket, ayrıca kiralık hatlarıyla da acil taleplere destek veriyor. 2022 yılında müşterilerine yakın lokasyonlarda üç yeni servis bayisi açarak iletişim ağını güçlendirdiklerini belirten Xylem Türkiye Yaşam Döngüsü Hizmetleri Satış Müdürü Zekeriya Şahin, böylece gelen taleplere bölgesel olarak daha hızlı bir şekilde yanıt vermeyi hedeflediklerini belirtti.

Kendisini dünya genelindeki en zorlu su sorunlarını çözmeye adamış lider su teknolojisi şirketi Xylem, müşteri memnuniyeti odaklı satış sonrası hizmetlerini güçlendirmeye devam ediyor. Türkiye operasyonları kapsamında müşterilerine kurulum, yerinde süpervizörlük, arıza tamir ve retrofit dahilinde uçtan uca servis hizmetleri sunan şirket, ayrıca kiralık hatlarıyla da acil taleplere destek oluyor. Müşteri memnuniyetini artırmaya yönelik çalışmalarına hız kesmeden devam eden şirket, müşterilerine yakın lokasyonlarda yeni servis bayileri oluşturarak iletişim ağını genişletiyor. 2022 yılında üç yeni bayi açılışı gerçekleştirdiklerini belirten Xylem Türkiye Yaşam Döngüsü Hizmetleri Satış Müdürü Zekeriya Şahin, şirketin bu alandaki 2023 yılı hedeflerini açıkladı.

2023 yılında üç yeni bayi daha açacak
Türkiye’nin her köşesindeki müşterilerine ulaşmak için 2022 yılında toplam bayi sayılarını altıya çıkardıklarını ifade eden Zekeriya Şahin, “2023 yılı içerisinde üç yeni bayi daha açarak ülkemizin neresinde olursa olsun bütün müşterilerimizin yanı başında olmayı hedefliyoruz. Ayrıca bayilerimizin yıllık düzenli eğitimleri de devam ediyor. Bu çalışmalarımızın müşteri memnuniyetini artırmasının yanı sıra önümüzdeki projeler için şirketimize büyük avantaj sağlayacağını düşünüyoruz. Satış sonrası hizmetlerimiz Xylem bünyesindeki bütün markaları kapsıyor. Servis, satış ve operasyon ekibi olarak 30’un üzerinde çalışanımızla hizmet veriyoruz. Bu sayıyı kısa zamanda 40’ın üzerine çıkarmayı planlıyoruz. Bayilerimizin eğitimli kadrolarını da dahil ettiğimizde tüm müşterilerimize 100’e yakın çalışan ile hizmet sunuyoruz” şeklinde konuştu.

Müşteriye özel çözümler sunuyor
Müşterilerini sahada ziyaret edip dinleyerek yaptıkları detaylı ihtiyaç analizi sonrasında en doğru çözümleri sunduklarını belirten Şahin, “Her müşteriye özel farklı çözümlerin sunulduğu bir satış sonrası hizmet politikası benimsiyoruz. Şirketimizin koruyucu bakım anlaşması ile beraber yedek parçaları da içeren daha kapsamlı anlaşmaları da bulunuyor. Sunduğumuz teknik eğitimler, sunumlar ve uygulama bilgileri ile daha bilinçli ve eğitimli bir müşteri kitlesi oluşturma hedefindeyiz. Xylem Türkiye olarak sadece ürün satan bir firma olmak yerine çözüm sunan bir partner olmayı tercih ediyoruz” dedi.

70’i aşkın kiralama filosu bulunuyor
Kiralama hizmetlerinde de öne çıkan Xylem’in farklı ihtiyaçlara yanıt veren70’i aşkın bir kiralama filosu bulunduğunu açıklayan Şahin, “Kiraladığımız her üründe orijinal yedek parça kullanılmasına ve ürünün havuz testlerinden geçmiş olmasına büyük özen gösteriyor, sahaya her zaman çalışma performansı üst düzey ürünler sunuyoruz” diyerek sözlerini tamamladı.

16 Şubat 2023


Türkiye'nin en ESKİ ve en çok ZİYARET EDİLEN şantiyesi: ŞANTİYE®... 
İnşaata dair "KAYDADEĞER" ne varsa... 1988'den bu yana...

Şantiye®nin ürettiği, derlediği ve yayınladığı içeriklerde öncelik “KAMUSAL YARAR”dır... 
Ve yayınlanan içeriğin “ÖZEL” olmasına özen gösterilir...

BASILI DERGİ + E-DERGİ + SANTİYE.COM.TR + SOSYAL MEDYA + DİJİTAL PLATFORMLAR... 

İnşaat sektörünün buluşma noktası Şantiye®, “Güven”i temsil eden “Basılı bir Yayın” olma özelliğinin yanı sıra yenilenen web sitesi, Turkcell Dergilik ve Türk Telekom E-Dergi gibi mobil uygulamalardaki varlığı, 42 bin E-Bülten abonesi ve 85 bin sosyal medya takipçisi-bağlantısıyla inşaat sektörünün en önemli iletişim platformlarından biri olmaya her ortamda devam ediyor... 1988'den bu yana...

Şantiye® ayrıca yapı sektörüne "Şantiye'nin Yıldızı Ödülü", "Yılın Yeşil Yapı Malzemesi / Teknolojisi Ödülü" ve "Şantiyeden Kareler Fotoğraf Yarışması" gibi farklı organizasyonlarla da katkı sunuyor. 

Şantiye®nin son sayısı da dahil 1988 yılından bugüne kadar yayınlanan TÜM SAYILARINA E-Dergi olarak göz atmak için lütfen tıklayın... 

Şantiye®, başta ABONELERİ olmak üzere 2020-2025 yıllarında ilan veren firmalar ABS Yapı, Akyapı, Alumil, Anadolu Motor (Honda), Alkur, Ak-İzo, Altensis, Arbiogaz, Aremas, Arfen, Artus, Assan Panel, Asteknik, Atos, Batıçim, Baumit, Betek, Betonblock, Borusan CAT, Bosch Termoteknik, Bostik, BTM, Buderus, Bureau Veritas, Chryso, Çimsa, Çuhadaroğlu, Çukurova Isı, Deutsche Messe, Duyar Vana, DYO, Efectis ERA, Ekomaxi, Elkon, Emülzer, Eryap, Filli Boya, Fixa, Fullboard, Form Endüstri Ürünleri, Form Endüstri Tesisleri, Form MHI (Mitsubishi Heavy Industries) Klima, Garanti Leasing, GF Hakan Plastik, Gökçe Brülör, Grundfos, Hannover Fairs, Hilti, IQ Alüminyum (by Deceuninck), İNKA, İntek, İpragaz, İstanbul Teknik, İzocam, İzoser, Kalekim, Knauf, Knauf Insulation, Komatsu, Köster, Kuzu Grup, LG, Marubeni, Masdaf, Master Builders Solutions, MBI Braas, Meiller Kipper (Doğuş Otomotiv), Messe Frankfurt, Messe München/Agora Tur., Mekon, Mitsubishi Chemical, Molecor, Nalburdayim.com, NETCAD, ODE, Ökotek, Özler Kalıp, Özpor, Panasonic, PERI, Pimakina, Polyfibers, Polyfin, Prometeon, Ravago, Rehau, Saint Gobain Türkiye, Samsung, Saray Alüminyum, Schüco, Selena (Tytan), Sentez Mekanik, Serge Ferrari, Shell, Siemens, Sistem İnşaat, Soudal, Sika, Şişecam, Temsa, TMS, Tekno Yapı, Türk Ytong, Tremco illbruck, Vaillant, Vekon, Viessmann, Wermut, Wielton, Wilo, Winsa, XCMG, Xylem ve ZF'nin değerli katkılarıyla hazırlanmaktadır.

ABONE OLMAK İÇİN
Bir yıllık abonelik bedelimiz olan 2.100 TL (6 Sayı, KDV Dahil)'yi TR70 0001 0008 5291 9602 1550 01 IBAN no’lu hesabımıza (Ekosistem Medya) yatırıp; ardından dekontu, açık adresinizi ve fatura bilgilerinizi (şahıs ise TC kimlik no; firma ise vergi dairesi-numarası) santiye@santiye.com.tr adresine e-posta veya 0532 516 03 29 no’lu telefona WhatsApp / SMS aracılığıyla ulaştırabilirsiniz. 

 E Dergi
 E Dergi
 E Dergi
  • AJANDA
  • 10 Soruda Yangınla Mücadelede Köpük Sistemleri ve Testleri

    26 Haziran Temmuz 2025 / 14.00

  • 10 Soruda "İskele ve Kalıp Sistemleri"

    4 Temmuz 2025 / 11.00

  • 10 Soruda "Veri Merkezlerinin Tasarımı ve İnşası"

    23 Haziran 2025 / 17.00

  • 10 Soruda “Yapı Malzemesi Üreticilerinin Yaşadığı Sorunlar ve Olası Çözüm Yolları"

    19 Haziran 2025 / 10.30

  • 10 Soruda Kullanım Halindeki Yapılarda Yangın Risk Analizi

    24 Nisan 2025 / 10.30

BÜLTENİMİZE KAYIT OLUN

Şantiye Dergisi

HAKKIMIZDA

İNŞAAT sektörünün buluşma noktası ŞANTİYE®, “GÜVEN”i temsil eden “BASILI BİR YAYIN” olma özelliğinin yanı sıra yenilenen web sitesi, Turkcell Dergilik ve Türk Telekom E-Dergi gibi mobil uygulamalardaki varlığı, 42 bin E-Bülten abonesi ve 85 bin sosyal medya takipçisi-bağlantısıyla yapı sektörünün en önemli iletişim platformlarından ve veri kaynaklarından biri olmaya DİJİTAL ORTAMLARDA DA devam ediyor... 1988'den bu yana basılı yayıncılıkta olduğu gibi...

KURUMSAL

  • Hakkımızda
  • Künye & Abonelik
  • Kişisel Veriler Aydınlatma Metni

KATEGORİLER

  • Haberler
  • Teknik
  • Röportaj
  • Ürün & Sistem
  • Proje
  • Makale
  • Rapor
  • Güncel
  • Ajanda

© 2024 santiye.com.tr - Tüm hakları saklıdır.

  • Anasayfa
  • Gizlilik Politikası
  • Kullanım Koşulları
  • İletişim
  • Kişisel Veriler Aydınlatma Metni